Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 144137 keer)

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #380 Gepost op: 1-05-2003, 16:34:54 »
De volgorde waarin George langs kwam of de volgorde waarin ze op het station aan kwamen??

Station.
Het is en blijft natuurlijk een gokje.

« Laatst bewerkt op: 1-05-2003, 16:37:17 door Pierce Brosnan »

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #381 Gepost op: 1-05-2003, 17:26:23 »
Aangezien ik de hele week geen tijd heb gehad voor dit forum, nu pas mijn bijdrage aan dit item.

Volgens mij liet Angela in de videoboodschap aan de mol wel een heel duidelijke hint ontvallen.
Ze zegt namelijk: "wat een vrijstelling allemaal niet kan opleveren" (of iets van die strekking).

Dat kan dus ALLEEN op Ron slaan (die immers voor de vrijstelling ging en Elise 'neerschoot' bij de kofferopdracht en zo bovendien ook nog eens 10.000 EURO uit de pot hield).

Daarnaast geheel vrijblijvend mijn visie op de introfilmpjes (ook al bestaat daar ongetwijfeld een ander item voor, maar die zie ik zo gauw niet in de lijst staan):

Alle opdrachten uit de introfilmpjes zijn nu allemaal geweest. Tot nog toe ging de deelnemer eruit van wie z'n introfilmpje in die uitzending kwam; soms waren er meer kandidaten van wie zijn of haar filmpje in die uitzending voorkwam.

Nu ze dus allemaal geweest zijn, kun je iets meer over de relatie tot winnaar/verliezer/mol zeggen:
  • Ron: ziet er erg opgejaagd uit -> MOL
  • Rene: daalt af in het water -> VERLIEZER
  • Chandrika: draait juichend in het rond -> WINNAAR
  • Ferdi: wordt afgeschoten -> valt als énelaatste af
  • Elise: raakt in de slip -> is de eerstvolgende afvaller

Of ik gelijk heb? We zullen het overmorgen zien!
[/list]

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline hardcoremol

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
« Reactie #382 Gepost op: 1-05-2003, 17:32:38 »
Citaat
Ze zegt namelijk: "wat een vrijstelling allemaal niet kan opleveren" (of iets van die strekking).Dat kan dus ALLEEN op Ron slaan (die immers voor de vrijstelling ging en Elise 'neerschoot' bij de kofferopdracht en zo bovendien ook nog eens 10.000 EURO uit de pot hield).

Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam. Nogal vreemd dat ze dat zei, het ligt een beetje té voor de hand, als je het mij vraagt.

Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 1-05-2003, 18:13:28 »
Volgens mij liet Angela in de videoboodschap aan de mol wel een heel duidelijke hint ontvallen.
Ze zegt namelijk: "wat een vrijstelling allemaal niet kan opleveren" (of iets van die strekking).

Dat kan dus ALLEEN op Ron slaan (die immers voor de vrijstelling ging en Elise 'neerschoot' bij de kofferopdracht en zo bovendien ook nog eens 10.000 EURO uit de pot hield).

Angela zegt: 'zo zie je maar weer: een vrijstelling werkt altijd!' Hieruit maak ik eigenlijk eerder op dat 't niet nodig was voor de mol om in de positie te zijn om 'n vrijstelling te kunnen verdienen, want iedere andere kandi zou voor de vrijstelling zijn gegaan. Angela beweert immers dat 'n vrijstelling altijd werkt, dus eigenlijk zowel met als zonder de hulp van de mol. Ik zou 't dus eerder zien als 'n bewijs dat Ron niet de mol is dan 'n bewijs dat hij 't wel is.  :-\

« Laatst bewerkt op: 1-05-2003, 18:13:40 door Han13 »

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 2-05-2003, 12:48:57 »
Hm.... ja, zo kun je het inderdaad ook opvatten: hou de kandidaten een worst voor (vrijstelling) en ze happen altijd toe. Dan hoef je als mol niets te doen, het wordt voor je gedaan.

Tsja... het leek me opeens allemaal zo eenvoudig...  :-\

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline HJL Von Mollensteyn

• Forumlid
  • Don't give hate a chance!!
« Reactie #385 Gepost op: 2-05-2003, 18:23:43 »
Citaat
Nu ze dus allemaal geweest zijn, kun je iets meer over de relatie tot winnaar/verliezer/mol zeggen:

[/list]
wel leuk bedacht :D

"I love it when a plan comes together"

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #386 Gepost op: 2-05-2003, 19:54:36 »
BLAAT
Volgorde is dus:

Elise
Rene
Ferdi
Chandrika
Ron

Bij Ferdi was het donker toen Sjors aankwam... Toen hij bij Chandrika binnenliep was het nog licht. Bij Ron ook volgens mij. Ik dacht juist dat Ferdi als laatste was.

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: 5-05-2003, 00:11:57 »
Ik zit eens te kijken naar de zogenaamde hints op widm.nl
De fotootjes met name.
Op de meeste van de foto's staat wel iemand die er nog in zit (ook al bij aflevering 1 en 2)
en wat opvalt is dat Elise vrijwel altijd iets roods aanheeft (verliezer?) en dat Ron vrijwel altijd zijn muts opheeft (mol?

Ze noemen het hints, wij lachen erom, maar kan er niet een of andere logica inzitten? Vrijwel alle aflevringen hebben 6 fotootjes, maar aflevering 3 maar 5 en aflevering 4 wel 8.

Wat ook opvalt is dat de paar foto's zijn waar iemand alleen opstaat.
Chandrika, 1 maal, in een gang (actie)
Ron, 2 maal, bij de lodge (actie) en bij het kampvuur (close up)
Rene, 5 maal, bij kampvuur (close up), in loods, bij paard, als schoenpoeter, bij paintball
Elise, helemaal niet!

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #388 Gepost op: 5-05-2003, 00:16:55 »
ze noemen op de WIDM.nl site wel hints... maar dat zijn dingen die iedereen die niet stekeblind is wel gezien heeft. Moeten wij die dan serieus nemen? Wij zoeken het tenminste verder (als het klopt dan hoe wij het zoekne, dat is ook nog de vraag he ;) ).

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #389 Gepost op: 5-05-2003, 09:03:17 »
Wat mij opviel is dat bij het allerbegin, als de kandi's worden voorgesteld, het stukje van Ron (met helm op, rennend) steeds een stukje verder is. Deze hint was ook bij Nico, Mol 2, gebruikt tijdens het abseilen van de rotsen.

Kan iemand nakijken of dit daadwerkelijk zo is, of dat ik spoken zie  ???

Wat mij verder opviel bij opdracht 1, de liedjes, dat Angela zei: 'Ron, ik reken op je'. De Mol wist welke liedjes er in die enveloppe zaten, dus welke er NIET gezongen moesten worden. Ik vond Ron nou niet echt een uitblinker met het zingen. En, en ik weet niet of dit expres gedaan is, tijdens het zingen in de camper werd hij wel heel erg vaak close-up gefilmd...  ::) ::)

I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #390 Gepost op: 5-05-2003, 09:07:01 »
Ik denk eerder dat Angela tegen Ron zei dat ze op hem rekende omdat ondertussen wel bekend is dat Ron niet echt een zang dan wel danswonder is. Dus was waarschijnlijk gewoon grappig bedoeld van Angela...

don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Jan10

• Forumlid
« Reactie #391 Gepost op: 5-05-2003, 09:09:44 »
Ja inderdaad dat van het close-up was mij ook al opgevallen, en dan zong hij steeds maar een beetje half zacht mee. Maar dat kan ook een hint de verkeerde kant op zijn. ???

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #392 Gepost op: 5-05-2003, 09:10:17 »
Ja, dat zou heel goed kunnen hoor, maar als je de Mol niet bent, dan wil je toch zoveel mogelijk geld in de pot krijgen en zoveel mogelijk liedjes zingen? Ik vond hem iig niet erg actief.

I got that tunnel vision going through my  head

Offline Jan10

• Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 5-05-2003, 09:11:19 »

[/list]

nou je zit aardig op het goede spoor, vraag is alleen elise afvalt, ik denk namelijk dat zij wel in de finale kan komen, maar goed we zullen het inderdaad wel zien.

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 5-05-2003, 09:57:42 »
ze noemen op de WIDM.nl site wel hints... maar dat zijn dingen die iedereen die niet stekeblind is wel gezien heeft. Moeten wij die dan serieus nemen? Wij zoeken het tenminste verder (als het klopt dan hoe wij het zoekne, dat is ook nog de vraag he ;) ).
Ja ik vind de hints ook vaag (vandaar dat ik zei "we lachen erom") maar STEL nu dat er WEL iets inzit. Het is toch raar dat ze op TV Ron verdacht maken en op de pagina Rene...
Het os toch ook raar dat er geen enkele foto van alleen Elise tussenzit en 1 van Chandrika (in een ondergrondse gang nog wel)

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 5-05-2003, 11:51:39 »
Ja ik vind de hints ook vaag (vandaar dat ik zei "we lachen erom") maar STEL nu dat er WEL iets inzit. Het is toch raar dat ze op TV Ron verdacht maken en op de pagina Rene...
Het os toch ook raar dat er geen enkele foto van alleen Elise tussenzit en 1 van Chandrika (in een ondergrondse gang nog wel)

die hints zullen misschien wel ergens naartoe leiden, maar ik denk dat ze op de EIDM site toch zo objectief mogelijk zijn, dus van iedereen de verdachte dingen opnoemen. Dat Rene dan zelf voor zo veel dingen zorgt, kan de site ook niet helpen!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #396 Gepost op: 5-05-2003, 12:00:55 »
Ik heb even jullie hulp nodig, want ik heb alleen de laatste 2 afleveringen nog op video staan. Volgens mij verandert het gejuich bij René, Ron, Chandrika en Elise elke keer (intro). Volgens mij zit er een logica in. Wil iemand kijken voor mij, hoe bij elke kandidaat het geluidsvolumte verandert.  

Volgens mij de laatste keer:
Ron: gelijk (harder dan bij Chandrika)
René: harder dan vorige keren, 9niet zachter dan Elise, harder dan bij de rest)
Elise: harder dan vorige keren (harder dan bij de anderen)
Chandrika: nauwelijks, zachter dan de vorige keren (Alleen bij Ferdi is het zachter)
Ferdi: niets->afvaller

Theorie:
Bij Chandrika is het geluid het zachtst, de volgende keer zullen we niks horen en Chandrika zal afvallen. René is de 'verliezer' en Ron/Elise is de mol. (Daar ben ik nog niet helemaal uit)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #397 Gepost op: 5-05-2003, 12:44:10 »
maar ik denk dat ze op de EIDM site toch zo objectief mogelijk zijn,
Freudiaanse verspreking? De Elise Is De Mol site???

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #398 Gepost op: 5-05-2003, 13:01:11 »
op het belgische forum hebben ze iets ontdekt:
in het laatste zwarte scherm van de aflevering, waar het internetadres van schiffers in staat,
schijnen helemaal onderin beeld donkerblauwe letters te zien te zijn...

is er hier iemand die dit kan verduidelijken?

edit: krijg de afbeelding niet geplakt... :-[

affijn.. kijk maar op wieisdemol.be

« Laatst bewerkt op: 5-05-2003, 13:05:30 door idefix »
we're back :(

Offline Suske

• Forumlid
« Reactie #399 Gepost op: 5-05-2003, 15:48:39 »
Ik heb heel vaak blauwe letters in beeld zien komen.
Onder andere 1x in een biecht van Ferdi.
Ik heb het 1x vermeld, maar dacht dat ik weer de enige was die het zag.
Ik heb er dus niet al te veel aandacht aan besteed...

D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !