Ik heb net nog 'ns goed gekeken, maar vooral geluisterd naar de introfilmpjes. De volgorde bij de intro is al volgt: Ron, Astrid, Rene, Chandrika, Patricia, Aafke, Ferdi, Elise. Bij de eerste 4 en bij Elise is gejuich te horen.
Ik krijg nu 't idee dat 't gejuich bij die eerste 4 één geluidsfragment is. 't lijkt gewoon door te lopen, waarna 't bij Patricia stopt. 't gejuich bij Elise klinkt heel anders dan bij die eerste 4. Bij Elise horen we meer aanmoedigingen, waarvan ik eigenlijk verwacht dat die ook echt tijdens die auto-opdracht hebben plaats gevonden. 't gejuich bij de eerste 4 lijkt dus uit 1 opdracht te komen terwijl er 4 verschillende filmpjes te zien zijn.
Ik heb verder wel geen idee wat we er uit zouden kunnen halen, maar ik dacht ik meld 't effe. Ik denk, en ik hoop eigenlijk ook, dat 't gejuich iig niet 'n aanwijzing richting Patrica, Ferdi en Aafke als finalisten is. Julien is namelijk 'n enorme stoorfactor in deze aanwijzing lijkt me zo. (aangezien bij hem ook geen gejuich te horen was) :-\