Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 144221 keer)

Offline highwaykind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aanwijzingen
« Reactie #100 Gepost op: 1-04-2003, 14:00:20 »
Screenshot van "MOL"in het water.. ik ben niet erg overtuigd eigenlijk ???
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #101 Gepost op: 1-04-2003, 14:14:16 »
Whahahaha, wat een heerlijk programma is dit toch!!!   Jongens, wat moeten we hier nou weer mee???  :D  Ik weet het echt niet meer hoor! Maar ik vind het wel leuk!

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 1-04-2003, 14:25:34 »
Ik heb net nog 'ns goed gekeken, maar vooral geluisterd naar de introfilmpjes. De volgorde bij de intro is al volgt: Ron, Astrid, Rene, Chandrika, Patricia, Aafke, Ferdi, Elise. Bij de eerste 4 en bij Elise is gejuich te horen.

zou het niet kunnen zijn dat diegenen *met* gejuich in de finale komen? en die zonder gaan afvallen? En dan diegenen die toegejuicht worden op een manier die in het echt niet zo is gebeurd? Dus Ron, daar weten we het zeker van. Astrid lijkt me aannemelijk dat daar niet gejuicht wordt bij houtzagen. Rene is vrij aannemelijk dat er bij hem gejuicht wordt als hij naar beneden abseilt, maar dat weet je pas als die afl. geweest is. Chandrika's gejuich klinkt niet plausibel bij het dansen. Bij Elise idem, maar ook dat zie je pas bij de aflevering zelf.

in ieder geval, goed opgemerkt en het zou me niets verbazen als het een of andere vage hint is van de makers, al is het maar iets van: ja het gejuich dat je hoort is van degene die zijn afgevallen behalve het gejuich bij elise dat is het gejuich van de mol.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #103 Gepost op: 1-04-2003, 15:29:33 »
Elise wordt ook met haar naam toegejuicd. En Rene dacht ik ook. Dus daar lijkt het me al wel echt te zijn.

Over dat 'Ze horen elkaars biecht en reageren erop' geval: De crew stelt zo waarschijnlijk vragen om het mooi op elkaar te kunnen laten afstemmen.
crew:"Sommigen vonden het onvolwassen van je?"
Patricia:"Onvolwassen? (blabla)"

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #104 Gepost op: 1-04-2003, 15:34:05 »
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben Doris. Het zou idd wat onwaarschijnlijk zijn dat iedereen zo'n hint krijgt.

8)

Just you wait!

Offline Chelly

• Forumlid
  • Hier zijn geen woorden voor...
« Reactie #105 Gepost op: 1-04-2003, 16:18:35 »
Citaat
Screenshot van "MOL"in het water.. ik ben niet erg overtuigd eigenlijk

Ik ook niet. Kunnen het niet gewoon schaduwen zijn. Aleen die o is wel duidelijk te zien, die l al minder en die m haal ik er al helemaal niet uit. Misschien zoeken we het toch te ver  ::)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #106 Gepost op: 1-04-2003, 16:32:45 »
Ik ook niet. Kunnen het niet gewoon schaduwen zijn. Aleen die o is wel duidelijk te zien, die l al minder en die m haal ik er al helemaal niet uit. Misschien zoeken we het toch te ver  ::)

Volgens mij kan dit gewoon geen toeval zijn, ik zie er net als veel anderen echt duidelijk 'mol' in. :-\

Offline Chelly

• Forumlid
  • Hier zijn geen woorden voor...
« Reactie #107 Gepost op: 1-04-2003, 16:39:26 »
Citaat
Volgens mij kan dit gewoon geen toeval zijn, ik zie er net als veel anderen echt duidelijk 'mol' in.  

Misschien willen mensen het er wel graag in zien. kan ook nog  ;D (het kan er staan, dat geef ik toe, maar toen met dat 'geluidje' bij Ferdi was opeens ook iedereen er van overtuigd dat het Ferdi was, dus ik neem het niet zo serieus)

'Neem nooit zomaar wat aan', is de wijze les van vandaag  8)

« Laatst bewerkt op: 1-04-2003, 16:41:04 door Chelly »

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 1-04-2003, 16:57:08 »
Screenshot van "MOL"in het water.. ik ben niet erg overtuigd eigenlijk ???

Waarom heb je er eigenlijk tieten bij getekend?
(Of hoort dat bij deze Rorschachtest)?  ;D

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #109 Gepost op: 1-04-2003, 17:30:14 »
borsten noemen we dat.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #110 Gepost op: 1-04-2003, 17:31:11 »
Ik had het op video gecheckt , dat is duidelijker dan zo'n screenshot, je ziet nu namelijk alle letters op het zelfde moment. Op video kan je beeld voor beeld alle letters bekijken en zie je eerst de m dan de o en de l scherp.

Dat geluidsfragment bij ferdi is veel onduidelijker , daar kan je alles van maken. Het past helemaal bij ferdi want dat is natuurlijk niet de mol. Hij wil het graag zijn maar dat is wat anders.

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 1-04-2003, 17:37:43 »
het was de bedoeling dat we dat geluidsfragment moesten omkeren toch!

Offline Lene

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 1-04-2003, 18:29:07 »
Zouden die letters in het water niet iets te maken kunnen hebben met de nieuwe muziekhint:
drop me in the water
dip me in the water
Zoiets van: kijk goed in het water? Misschien een beetje simpel, ok...

« Reactie #113 Gepost op: 1-04-2003, 18:31:27 »
Zouden die letters in het water niet iets te maken kunnen hebben met de nieuwe muziekhint:
drop me in the water
dip me in the water

Zat ik ook al over te denken, de MOL in het water gooien ofzo, en dat doen ze ook letterlijk; het woord Mol in het water gooien...

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #114 Gepost op: 1-04-2003, 18:31:44 »
drop me in the water
dip me in the water

Zou goed kunnen Lene is helemaal niet simpel

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #115 Gepost op: 1-04-2003, 18:32:16 »
dip me in the water
Dat doet me meer denken aan Robin van Mol 1 :D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 2-04-2003, 00:28:19 »
Ik heb nog iets in de intro ontdekt. Bij Ron's filmpje is het Avro logo weg. Eerst dacht ik dat het kwam omdat het beeld daar te "wit" is, maar tijdens de aflevering hetzelfde stuk van Ron die rent zie je het logo wel. Of ben ik aan een nieuwe bril toe? (alweer.... ::) )

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 2-04-2003, 08:11:15 »
Goed gevonden!
Ik weet niet of het iets is want ik denk dat ze nu wel weten dat we iets achter de leader gaan zoeken maar dat valt niet echt op, wie weet... (ik niet)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #118 Gepost op: 2-04-2003, 09:51:34 »
Dat was mij ook opgevallen @miesh en ik vond 't ook wat vreemd. Maar toen bedacht ik me dat de crew misschien naar aanleiding van wat Rene al had verteld aan Patricia vroeg of ze haar gedrag zelf niet kinderachtig vond (zonder dus te zeggen dat Rene die had verteld in z'n biecht) en dat ze daar dus antwoord op gaf. En 't kan natuurlijk ook zijn dat Rene ook gewoon heeft gezegd tegen Ferdi en Patricia dat hij hun gedrag kinderachtig vond.

Ik heb trouwens al vaker gemerkt dat er dit soort dingen in de biecht zitten, waarbij 't lijkt alsof de kandi's echt op elkaar reageren en dus elkaars biecht gehoord hebben. Misschien dat de crew altijd 'n beetje de antwoorden van anderen betrekt in de biecht om de kandi's wat vragen te stellen. Hierbij hoeven ze natuurlijk niet te melden dat ze 't van 'n andere kandi hebben en al helemaal niet van wie als ze 't op de manier doen zoals ik hier boven beschreef.
Tja, ik had dr zelf ook aan gedacht dat idd de crew zo gevraagd had of ze dr gedrag niet onvolwassen vond. Maar aangezien ze ook zei: "Onvolwassen? Ja, dat zal best..." Denk ik wel dat ze het over René had, die dat zei...

En idd, t lijkt wel vaker alsof ze egt op elkaar reageren, maar nu viel ut wel erg op, vind ik. Maar t zal wel nix te betekenen hebben!

Enne, ik heb nog es gekeken en ik ben dr wel van overtuigd dat er egt MOL in het water staat... Maar of het wat te beteken heeft,., lijkt me beetje té duidelijk :-\ je moet natuurlijk wél weten dat ut er staat, maartog

« Laatst bewerkt op: 2-04-2003, 09:52:41 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 2-04-2003, 10:40:45 »
weer een aanwijzinkje of een dwaalspoor (hoe je het wil bekijken)...

angela zegt in het inrofilmpje aan de mol: "de wittebroodsweken zijn voorbij" - meteen daarna zie je het shot van de vragen: 7: wiens geheime wens is het om te trouwen? en ferdi klooien met het slotje.

WittebroodsWEKEN? ze zijn nog maar 4 dagen bezig. Dus waarom zegt ze dat? Voor de lieve kijkertjes?

Wijst dit naar Ferdi die juist met die vraag zo'n moeite had?

Of naar Ron? die nummer 7 had staan bij zijn naam in die opdracht? meen ik mij te herinneren het gaat ook nog om vraag 7 toevallig?

of naar de mol die zijn geheime wens niet prijs heeft gegeven, nl astrid, chandrika, ron, of ferdi?