Dat was mij ook opgevallen @miesh en ik vond 't ook wat vreemd. Maar toen bedacht ik me dat de crew misschien naar aanleiding van wat Rene al had verteld aan Patricia vroeg of ze haar gedrag zelf niet kinderachtig vond (zonder dus te zeggen dat Rene die had verteld in z'n biecht) en dat ze daar dus antwoord op gaf. En 't kan natuurlijk ook zijn dat Rene ook gewoon heeft gezegd tegen Ferdi en Patricia dat hij hun gedrag kinderachtig vond.
Ik heb trouwens al vaker gemerkt dat er dit soort dingen in de biecht zitten, waarbij 't lijkt alsof de kandi's echt op elkaar reageren en dus elkaars biecht gehoord hebben. Misschien dat de crew altijd 'n beetje de antwoorden van anderen betrekt in de biecht om de kandi's wat vragen te stellen. Hierbij hoeven ze natuurlijk niet te melden dat ze 't van 'n andere kandi hebben en al helemaal niet van wie als ze 't op de manier doen zoals ik hier boven beschreef.
Tja, ik had dr zelf ook aan gedacht dat idd de crew zo gevraagd had of ze dr gedrag niet onvolwassen vond. Maar aangezien ze ook zei: "Onvolwassen?
Ja, dat zal best..." Denk ik wel dat ze het over René had, die dat zei...
En idd, t lijkt wel vaker alsof ze egt op elkaar reageren, maar nu viel ut wel erg op, vind ik. Maar t zal wel nix te betekenen hebben!
Enne, ik heb nog es gekeken en ik ben dr wel van overtuigd dat er egt MOL in het water staat... Maar of het wat te beteken heeft,., lijkt me beetje té duidelijk :-\
je moet natuurlijk wél weten dat ut er staat, maartog