Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 144187 keer)

Offline Parrot007

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #120 Gepost op: 2-04-2003, 10:56:19 »
Aan het begin van afl. 1 krijgt de Mol de dossiers (en foto's) van de kandi's in handen zodat hij/zij deze kan bestuderen.

Na meermaals vertraagd dit stukje te hebben bekeken kom ik tot besluit dat de dossiers van volgende kandi's niet zijn getoond : René, Chandrika en Patricia.

Het lijkt me logisch dat de Mol zijn eigen dossier niet gaat bestuderen en bijgevolg concludeer dat één van deze drie de Mol is.

Heeft er iemand in dat stukje nog foto's gezien die ik niet heb opgemerkt ?

Jaaa , ik heb dit stukje ook nog meerdere malen bekeken en kom uit op dezelfde conlusie.
Van deze 3 mensen was niets te zien en er wordt duidelijk gezegd : Voor je ligt informatie over de kandidaten en de opdrachten

Wij willen WIDM in 2004 !

Offline Rob78

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 2-04-2003, 11:13:55 »
Dat is mogelijk.

Nog iets dat opvalt aan de intro van de 1e aflevering: Tussen de stapel papieren zie je de fact-file van Ron als deze wordt doorgekeken door de mol. Deze wordt snel overgeslagen, en de files die eronder liggen worden eruitgepakt.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 2-04-2003, 13:02:14 »
Dat van die wittebroodsweken kan wijzen op het feit dat de mol gemold heeft met die vraag dat ze willen trouwen. Wittebroodsweken is daar toch een term van ofzo?
En als de mol dus opzettelijk niet gezegd heeft dat dat zijn/haar wens was, dan kan de mol al geen van de mensen zijn die getrouwd zijn.

Tenzij De mol op voorhand al wist dat hij/zij de mol ging zijn en dus die trouwwens ingevuld heeft, hoewel ie al wel getrouwd was. Maar dat lijkt me vaag, want volgens mij wordt de mol in NL uit de kandi's gezocht.

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #123 Gepost op: 2-04-2003, 13:17:07 »
Citaat
want volgens mij wordt de mol in NL uit de kandi's gezocht.
volgens angela hebben ze heel erg lang gezocht naar een mol. k denk niet dat ie dan uit de kandi's gezocht wordt.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 2-04-2003, 13:51:15 »
Dat van die wittebroodsweken kan wijzen op het feit dat de mol gemold heeft met die vraag dat ze willen trouwen. Wittebroodsweken is daar toch een term van ofzo?

exactly, daarom heb ik het ook als aanwijzing neergezet :)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 2-04-2003, 15:18:29 »
I know, ik borduurde er even op verder ;)

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 2-04-2003, 17:26:48 »
Wittebroodsweken zijn de weken net na je trouwen. Dus het kan zijn dat iemand een trouwwens heeft ingevuld (toen) maar nu inmiddels getrouwd is en er dan niet 1,2,3 op komt dat ie dat ingevuld had...

??? ???

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 2-04-2003, 17:34:01 »
Bij geheime wensen e.d.

Niemand van dat gropeje in afl. 2 wilde trouwen,(dat groepje die die sloten moest openmaken met die hobbies en geheime wensen.

Astrid is gescheiden en 44 jaar dus lijkt me niet.
Chandrika was dacht ik iets met mediteren
Ron heeft z'n mond gehouden en de instructies voor de mol waren toen: Lieg, nooit de waarheid zeggen!, dat zou dus iets met ron kunnen beteken, voor de rest lijkt me het een beetje raar om de 3 finalisten al meteen bekend te maken, vorig jaar was het weggestopt in de leader maar hier hoef je alleen maar namen weg te kruisen en je weet wie het zijn ??? dat lijkt eme eerlijk gezegd niet hoor

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 2-04-2003, 20:29:30 »
Ik heb net nog 'ns goed gekeken, maar vooral geluisterd naar de introfilmpjes. De volgorde bij de intro is al volgt: Ron, Astrid, Rene, Chandrika, Patricia, Aafke, Ferdi, Elise. Bij de eerste 4 en bij Elise is gejuich te horen.

Ik krijg nu 't idee dat 't gejuich bij die eerste 4 één geluidsfragment is. 't lijkt gewoon door te lopen, waarna 't bij Patricia stopt. 't gejuich bij Elise klinkt heel anders dan bij die eerste 4.

Volgens mij hoorde ik ook bij Rene zijn naam horen roepen...
Citaat
Bij Elise horen we meer aanmoedigingen, waarvan ik eigenlijk verwacht dat die ook echt tijdens die auto-opdracht hebben plaats gevonden. 't gejuich bij de eerste 4 lijkt dus uit 1 opdracht te komen terwijl er 4 verschillende filmpjes te zien zijn.
Ik dacht eerst dat die juich-geluiden uit de bungeejump-opdracht gehaald waren. Maar dat moet ik nog nakijken. Maar Elise heeft niet gesprongen en daar ook gejuich, dus Elise de winnaar?

De opbouw van de filmpjes, qua shots is ook verschillend van aantal: Bij Ron, Patricia en Aafke 1, Bij Astrid, Rene en Elise 2, bij Ferdi en Chandrika 3. (Zeg ik uit mijn hoofd...)Maar weet nog niet welke hint daarin moet zitten.

Tja, ik had dr zelf ook aan gedacht dat idd de crew zo gevraagd had of ze dr gedrag niet onvolwassen vond. Maar aangezien ze ook zei: "Onvolwassen? Ja, dat zal best..." Denk ik wel dat ze het over René had, die dat zei...

En idd, t lijkt wel vaker alsof ze egt op elkaar reageren, maar nu viel ut wel erg op, vind ik. Maar t zal wel nix te betekenen hebben!

Die stukjes met de kandidaten komen tot stand dmv vragen van een interviewer, waarschijnlijk had die interviewer Rene daarvoor geinterviewd waardoor de mogelijkheid ontstond om Patricia op de woorden van Rene te reageren.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 2-04-2003, 21:13:44 »
Volgens mij hoorde ik ook bij Rene zijn naam horen roepen...

Ik dacht eerst dat die juich-geluiden uit de bungeejump-opdracht gehaald waren. Maar dat moet ik nog nakijken. Maar Elise heeft niet gesprongen en daar ook gejuich, dus Elise de winnaar?

Ik heb 't zelf gisteren ook nog 'n keer bekeken en ik had 't niet helemaal correct. 't gejuich bij Ron, Astrid en Chandrika (en dus niet Rene!) lijkt achter elkaar te horen of iig uit dezelfde opdracht te komen. 't is ook algemeen gejuich, wat ik bedoel is dat je kandi's hoort schreeuwen en juichen maar niet hoort wat ze roepen. Rene en Elise worden duidelijk aangemoedigd met hun naam ('kom op Rene!' en 'Je kan 't Elise!' zoiets althans  ::) ) en daarbij lijkt 't gejuich ook wel uit de opdracht te komen waarmee ze op dat moment bezig zijn.

Ik heb trouwens nog steeds geen idee of we hier iets mee kunnen.  :-\

Citaat
De opbouw van de filmpjes, qua shots is ook verschillend van aantal: Bij Ron, Patricia en Aafke 1, Bij Astrid, Rene en Elise 2, bij Ferdi en Chandrika 3. (Zeg ik uit mijn hoofd...)

Dit vind ik ook wel interessant. Ik denk dat ik me hier ook nog maar 'ns in ga verdiepen, want ik denk dat hier nog wel 'ns 'n hint in kan zitten.  :)

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 3-04-2003, 17:31:51 »
wat dachten jullie hier eigenlijk van,
telkens op het ALLERlaatst vaan een aflevering waar: DE MOL staat (bij de aftiteling) is het laatste shot telkens van Elise...

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 3-04-2003, 17:43:44 »
Als dat waar is, zou dat een hele sterke aanwijzing zijn.  :)

Volgens mij moet er een aanwijzing in de naam van de blokhut zitten. Ik kreeg er een vraag over bij de test op de avro-site. En herinneren jullie je dat schilderij nog van vorig jaar, met die naam die op George sloeg? Volgens mij moet er met de blokhut ook zoiets aan de hand zijn. Alleen heb ik nu geen tijd om heel uitgebreid in Google te gaan zoeken, want ik kreeg heel veel hits.

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 3-04-2003, 18:00:15 »
De naam van dat huisje is: "Hearst Lodge" en meer informatie daarover kun je hier vinden:

http://www.fundytrailparkway.com/index2.asp?id=43

misschien zit er iets in. Weet ook niet hoe de naam in beeld is gebracht. Misschien dat daar iets in zit zoals je zegt. Het huisje ziet er op de foto van die site wel heel mooi uit... is het wel hetzelfde huisje?

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 4-04-2003, 08:10:12 »
Als dat waar is, zou dat een hele sterke aanwijzing zijn.  :)

Volgens mij moet er een aanwijzing in de naam van de blokhut zitten. Ik kreeg er een vraag over bij de test op de avro-site. En herinneren jullie je dat schilderij nog van vorig jaar, met die naam die op George sloeg? Volgens mij moet er met de blokhut ook zoiets aan de hand zijn. Alleen heb ik nu geen tijd om heel uitgebreid in Google te gaan zoeken, want ik kreeg heel veel hits.

Hoezo denk je dat?
Misschien dacht de AVRO, nou nu zullen de kijkers wel op namen van huisjes, of schilderijen gaan kijken, het kan naturlijk altijd dat er een in hint in is verborgen maar jij bent er ZOOOOO overtuigd van... dat snap ik niet?

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #134 Gepost op: 4-04-2003, 13:04:24 »
Waarom zou de muts van Ron geen hint kunnen zijn... Ik breek m'n hersenen zo'n beetje erover ??? maar het kan natuurlijk ook gewoon niets zijn... Heb zelf niets aan de muts (en de rest van de kleding van ron) kunnen ontdekken. Nou doe ik er ook niet echt m'n best voor aangezien Elise m'n mol is maar ja... het zou zo maar eens een hint kunnen zijn... Ook de hint uit de belgische mol (marc tikt diegene die eruit gaat aan) zie ik elise nog wel eens uitvoeren bij de executies... Ik weet het allemaal niet meer...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 4-04-2003, 16:08:36 »
Net even naar Angela gekeken (op de chat van wieisdemol.nl) en kreeg de indruk dat ze haar mond voorbij praatte. Niet over wie de mol is, maar wel over wie er in de finale komen. Dus mocht je het niet willen weten....GA NIET NAAR DE CHAT.

;D

Opstellen in rijen van vijf

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 4-04-2003, 16:35:06 »
Citaat
Net even naar Angela gekeken (op de chat van wieisdemol.nl) en kreeg de indruk dat ze haar mond voorbij praatte. Niet over wie de mol is, maar wel over wie er in de finale komen. Dus mocht je het niet willen weten....GA NIET NAAR DE CHAT.

hmm.. zijn er ook logs van die chats daar? :)

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 4-04-2003, 16:52:54 »
hmm.. zijn er ook logs van die chats daar? :)

Je moet daar in de chat gewoon even het filmpje draaien.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #138 Gepost op: 4-04-2003, 17:52:11 »
Ik heb het filmpje gedraaid, maar ik heb niet echt gemerkt dat Angela haar mond voorbij praatte, welk stukje bedoelde je?

Is dat Daisy van deze site die een vraag stuurde????

« Laatst bewerkt op: 4-04-2003, 17:56:21 door Chriz »

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 4-04-2003, 18:12:08 »
Is dat Daisy van deze site die een vraag stuurde????

Ik heb idd een vraag gestuurd ...

... dat wordt dus zo even het filmpje bekijken, je hoort straks wel of het idd mijn vraag was (er bestaan meerdere Daisy's op deze aardbol  ;D