Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 144211 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #220 Gepost op: 13-04-2003, 13:24:12 »
Nee, dan moet ik het ff nakijken, maar ik heb de ingeblikte stem al redelijk vaak voorbij horen komen...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #221 Gepost op: 13-04-2003, 13:35:44 »
Ik hoorde een ingeblikte stem van Chandrika. Zomaar ineens na een 'gewone' stem van haar, als ze zegt over Patricia: 'Daarom denk ik dat zij het is.'

Ik denk niet dat het een aanwijzing of hint is, maar dat in die tent de stem gewoon vreemd klonk. Zodat je overal waar ze weer iets uit die gesprekjes uit de tenten ergens gemonteerd wordt je die ingeblikte stem hoort.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #222 Gepost op: 13-04-2003, 13:37:34 »
Dat dacht ik ook, maar volgens mij (ik ben niet zo oplettend, dus ik kan het heel goed fout hebben) heb ik ook iemand ZIEN praten met ingeblikte stem..  ???

Take a glorious bite out of the whole world

Offline brammetje

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 13-04-2003, 14:23:44 »
goed gevonden, verdi! niet dat het echte hints zijn, maar in ieder geval is er 1 van de vele mysteries opgelost.

WIJ WILLEN WIDM IN 2004! Met een (zo mogelijk) betere mol als elise!! (zij is weliswaar tot nu toe een van de beste, maar toch)

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 13-04-2003, 15:00:45 »
het viel mij op dat bij de leader deze keer het erbij gemonteerde gejuich weg was. iig bij ron, van de andere weet ik het niet zeker.
Of heb ik het niet goed gehoord?
bij de dans opdracht was het duidelijk dat er ook geen gejuich bij hoort.
zit er een hint in het feit dat je iedereen ziet ronddraaien met de camera (bij het dansen, hetzelfde shot als bij chandrika in de leader?) Het lijkt me nl een vrij overbodig iets om te laten zien.

Online Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #225 Gepost op: 13-04-2003, 15:12:08 »
Ik heb het wel gehoord geloof ik  ::), en we weten nu dat het er bij René ook ingemonteerd is. Hier moet iets mee zijn, dat kan niet anders  ::)

Offline James Bond

• Forumlid
  • tja, 1 winnaar, 1 verliezer dus ook 1 mol
« Reactie #226 Gepost op: 13-04-2003, 16:48:12 »
Nog even terugkomend op dat gejuich. Ik ben er een beetje achtergekomen dat er bij de 2e aflevering een ander gejuich is bij Ron dan de 3e aflevering. Kan iemand dat voor mij kunnen bevestigen. ???

Ik zal de mol ontmaskeren net zo als 007

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #227 Gepost op: 13-04-2003, 18:08:03 »
Het gejuich is ingemonteerd, we hoorden nl al diverse stemmen bij rene als hij afdaalt.  

De ingeblikte stem wordt voornamelijk gebruikt als we een biecht van iemand zien en er een flashback getoond wordt.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 13-04-2003, 20:06:18 »
Ik heb net nog 'ns goed gekeken, maar vooral geluisterd naar de introfilmpjes. De volgorde bij de intro is al volgt: Ron, Astrid, Rene, Chandrika, Patricia, Aafke, Ferdi, Elise. Bij de eerste 4 en bij Elise is gejuich te horen.

Effe 'n nieuw ideetje voor 't gejuich in de introfilmpjes. Bij 5 kandi's horen we dus gejuich. Zou 't niet kunnen dat 't gejuich bij 1 van deze kandi's wel blijkt te kloppen en dat dit gejuich dan de mol danwel winnaar aanduidt? (dat laatste lijkt me 't meest waarschijnlijke)

Bij Ron en Rene was iig geen gejuich te horen bij de werkelijke opdracht. Bij Chandrika volgens mij ook niet, maar dat ben ik niet geheel zeker. Volgens mij werd Astrid wel aangemoedigd tijdens 't kettingzagen, maar ik weet niet of er op precies dat moment van 't introfilmpje in de opdracht ook echt gejuich klonk. Dat zou ik nog effe moeten nakijken.

't filmpje van Elise is nog niet geweest, maar ik denk dat 't goed mogelijk is dat bij haar 't gejuich wel klopt. We horen namelijk echt kreten als 'Elise, je kan 't!', wat echt lijkt te kloppen bij de opdracht waar ze op dat moment mee bezig is. Ik ben erg benieuwd of we volgende week Elise's filmpje te zien krijgen en of in dit theorietje 'n kern van waarheid zit.  :-\

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 13-04-2003, 20:47:37 »
Er is al eerder een keer gezegd dat er waarschijnlijk GEEN hint in de leader zit maar nu begin ik te twijfelen, ik weet nog niet( niemand) wat er bij elise gaat gebeuren maar ik denk dat het gejuich NIET klopt, bij Rene zou het nml. ook prima kunnen, misschien zijn Astrid, Chandrika en Ron wel de finalisten?

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 13-04-2003, 20:57:04 »
Dacht dat het gejuich bij Rene eigenlijk bij Ron hoorde... volgens mij hoor ik Ron zijn naam, stem van Elise, bij dat fragment... en dat geluid bij Chandrika... gelijk het begin, dat heb ik ook nog niet gehoord in een uitzending volgens mij. Bij het gejuich bij Elise hoor je een zware mannen stem dacht Rene of Ron... maar aangezien Ron niet zo'n schreeuwer is, denk ik Rene...
Denk dat het dus misschien in de stemmen zit

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 13-04-2003, 20:58:52 »
moeilijk moeilijk maar volgens mij, voor 85% zeker hoor ik toch RENE! roepen,....

Offline laafje

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 13-04-2003, 21:12:49 »
Mss niet een hint, maar voor mij wel  ;D Toen Chandrika zei dat de eikel Ron was, gaf Angela hem zo'n zelfde klopje als George vorig jaar. Ik weet ik moet geen serie's met elkaar vergelijken, maar vond het wel heel vreemd. Maar ik zie overal een hint in als het met Ron te maken heeft  :P

Groetjes Laafje

Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 13-04-2003, 21:18:08 »
 ;D ;D  oohh... dat valt nog mee laafje... ik zie, net als vorig jaar, weer overal hints, zelfs in andere programma's en in de reclame...
(vre-se-lijk, ben zo gefocused op details... maar 't gaat gelukkig ook weer over...  ;D ;D )

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 13-04-2003, 22:20:32 »
moeilijk moeilijk maar volgens mij, voor 85% zeker hoor ik toch RENE! roepen,....

Heb het nog maar eens een keertje beluisterd. Bij René hoor je eerst Ferdi aanmoedigen, die noemt inderdaad René (vermoed tijdens het brug springen) Daarna Elise haar stem: Kom op je kan het, kop op ron (ook van de brug...)
Bij het Elise is het toch dacht ik de stem van Ferdi die haar naam roept.

Offline majornono

• Forumlid
Theorie
« Reactie #235 Gepost op: 14-04-2003, 09:25:12 »
Mijn theorie heeft te maken met de introfilmpjes en de afvallers.
Twee weken geleden zagen we Aafke in de introductie in haar opdracht in de supermarkt. De week erop vloog ze er uit.
Vorige week zagen we astrid haar introductiefilmpje de houthakkersopdracht doen, deze week vloog ze er uit (er vanuit gaande dat ze het geld aanneemt.)

Volgens mijn vriendin was dit ook al zo met de eerdere kandidaten die er uit zijn en zij heeft echt een super geheugen, dus ik geloof haar.

Nu wordt het dus interessant om naar de intro te zien. Ron zijn intro filmpje was al in aflevering 1(geloof ik) en zit er nog steeds in. Hij is mijn mol, dit zou wel een goede hint kunnen zijn.

In aflevering vijf hebben we zowel het intro filmpje van Chandrika & Rene gezien. Ik denk dat een van de twee er dus volgende week uit gaat en de andere de winnaar cq verliezer is.

Hierop door breien kwam ik op het volgende: Misschien heeft de muzikale hint van Boy George hier wel iets mee te maken. "red, gold & green" werd omgedraaid --> "green, gold, red".
De eerste persoon die er nog steeds in zit, Ron, is dan green.
Dat betekent dat of Rene of Chandrika de winnaar wordt, gold, en er dus nog een filmpje moet volgen voor red, de verliezer.

Offline ozzieman

• Forumlid
Re:Theorie
« Reactie #236 Gepost op: 14-04-2003, 09:50:01 »

Nu wordt het dus interessant om naar de intro te zien. Ron zijn intro filmpje was al in aflevering 1(geloof ik) en zit er nog steeds in. Hij is mijn mol, dit zou wel een goede hint kunnen zijn.

Het introfilmpje van Ron is de Lintjes Opdracht, dus niet afl. 1

Maar de intro's van Ferdie en elise die moeten nog komen als opdracht. Dus die gaan er volgende keer nog niet uit.

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 14-04-2003, 11:37:48 »
Louis (pardon dit moet ssjuuličččn zijn,met dank aan Verdi hieronder...) ging in afl. 2 en zijn filmpje was ook uit afl. 2 en niet uit afl. 1, zoals dat in jouw theorie zou moeten zijn. Het filmpje van Patricia is uit afl. 1 dus had zij moeten gaan. Ron en Aafke's filmpjes komen uit aflevering 3. Dus wellicht is de volgorde dan anders. Als er niemand uit gaat dan telt de persoon die eigenlijk had moeten gaan... en de persoon die ook uit de zelfde aflevering komt gaat de volgende keer. Astrid's filmpje komt uit 4 en gaat in 5 niet. Rene en Chandrika's filmpje komen uit 5. Rene had eigenlijk moeten vertrekken want hij stemt Astrid? Maar Chandrika gaat?
Wat me dus opvalt is dat de voorfilmpjes zo gemaakt zijn dat je er niet echt hints uit kan halen. Astrid kan eruit gaan omdat haar filmpje al geweest is en Rene ook. Daarom denk ik dat er niet echt wat in zit, maar dat ze juist zo gemaakt zijn dat je er niet echt belangrijke dingen uit kunt halen, behalve dan dat de mensen waarvan filmpjes uit een aflevering komen die we nog niet gezien hebben, niet kunnen afvallen.

« Laatst bewerkt op: 15-04-2003, 16:43:58 door Momferdina »

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 14-04-2003, 11:44:43 »
Louis ging in afl. 2 en zijn filmpje was ook uit afl. 2 en niet uit afl. 1, zoals dat in jouw theorie zou moeten zijn.

louis ging in aflevering 1.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #239 Gepost op: 15-04-2003, 08:35:45 »
In de Belgische serie was er een hint met letters die langer bleven staan. Ook in de Nederlandse serie is dat het geval. In het begin komt er te staan 'Quebec' en een 'e' blijft langer staan. Ik was eigenlijk een beetje verbaasd dat dit nog niet gemeld is????