ik heb de foto's ff beeld voor beeld bekeken en bij ron meen ik een vrouw te herkennen (zijn moeder?
igg opletten bij het familiebezoek dan volgende week? (krijgt ron zijn moeder op bezoek?
Kan iemand niet aub even die foto's screenshotten en plaatsen? Scheelt een hoop beschrijvingen
Bij ferdi meende ik ook een gezicht te zien in het vierkantje in het midden.
het viel me wel op dat die tekeningen die ze in het schriftje hadden bijna nog vager waren dan de foto's die we hebben gezien.. En zijn die tekeningen van iedereen (behalve rene) of alleen van chandrika? If yes, dan heeft iemand iets heel anders gekekend dan wij hebben gezien. Dat vage met die rondjes/stipjes. rechtsboven, waar komt dat vandaan?
Wbt leader filmpje.
Ik ben ervan overtuigd dat in ferdi's filmpje de mol, winnaar en verliezer te zien zijn. (in omgekeerde volgorde... Mol - Verliezer - Winnaar.) Aangezien dit echt bijelkaar geknipt en geplakt is. Het is zo nooit te zien geweest in de aflevering.
Bij chandrika is het niet zo geplakt, aangezien zij echt ronddraaide. Het zijn inderdaad wel twee verschillende losse shots die ook niet zo in de uitzending zaten. Hmm... Zouden we vier finalisten krijgen? chandrika, rene, ferdi en ron?
anyway.. in aflevering 7 topic zegt Han13
Als Chandrika en Ron door 'n glazen deur 't vertrek voor de karaktereigenschappen-opdracht binnenlopen, zien we dat op die deur iets wat lijkt op 'SALOM' staat. Aangezien we deze glazen deur van de andere kant zien, zien we de letters in spiegelschrift en staat er dus 'MOLAS'
vind ik ook wel een leuke