Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 144160 keer)

Offline Suske

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #400 Gepost op: 5-05-2003, 16:06:17 »
In een reclame vóór de complicatieaflevering werd het volgende gezegd:
"Gefeliciteerd, jullie 3 zitten in de finale"...
Toen waren Ron, Elise en nog iemand te zien.
Dus Chandrika of René.

Dit was dus nog voor de 1e aflevering en voor de complicatieaflevering.

® Wieisdemol.Be

D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Rocky

• Forumlid
  • Isn't it ironic, don't you think?
« Reactie #401 Gepost op: 5-05-2003, 16:10:02 »
Gelukkig dat dit nu pas naar voren komt; als het eerder was gepost, was het minder leuk. Maar misschien dacht men, dat dit montage was en was het daardoor niet eerder hier te zien. Misschien dus niet  ;)

Thank U

Anonymol2

• Gast
« Reactie #402 Gepost op: 5-05-2003, 16:21:24 »
"Gefeliciteerd, jullie 3 zitten in de finale"...
Toen waren Ron, Elise en nog iemand te zien.
Dus Chandrika of René.

Dit was dus nog voor de 1e aflevering en voor de complicatieaflevering.

® Wieisdemol.Be

Als dat waar is.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #403 Gepost op: 5-05-2003, 16:43:41 »
Ik geloof er niets van. Voor de compilatie uitzending was de finale nog niet eens gemonteerd denk ik. ::)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #404 Gepost op: 5-05-2003, 17:07:13 »

Volgens mij was er maar 1 reclamefilmpje te zien voor die compilatieuitzending en die heb ik toevallig 'n keer opgenomen. Net nog maar 'ns bekeken, maar daar wordt toch echt niet in gerefereerd naar de 3 finalisten. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat de makers die al zomaar weggeven in 'n reclamefilmpje. Bovendien vind ik 't dan vreemd dat hier nog niemand 't had opgemerkt.  :-\

Zolang ik geen bewijzen zie, dus geen reclamefilmpje waarin de 3 finalisten in beeld worden genomen, geloof ik hier gewoon niet in.

Edit: 't reclamefilmpje wat ik bedoel, en wat volgens mij de enige is, staat zelfs online en wel hier. Met dank aan highwaykind.  :)

« Laatst bewerkt op: 5-05-2003, 17:09:24 door Han13 »

« Reactie #405 Gepost op: 5-05-2003, 22:37:07 »
Ik weet niet of dit wat is, maar ik zet het er toch even op:

-[In introfilmpje van aflevering 7 en/of 8 zie je de mol met een zaklamp schijnen naar de kaart enzo...
In aflevering 8, met het monitorenspel staan ze allemaal klaar en zie je Ron en Ferdi met een grijs/zwarte zaklamp en de rest met een gele zaklamp.]-
Kan iemand de introfilmpjes van afl. 7 en 8 even na-checken om te kijken wat voor kleur zaklamp er in de intro gebruikt wordt?

Groetjes,
Tim

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #406 Gepost op: 6-05-2003, 00:31:54 »
ik heb geen idee of dit al gepost is sorry als het wel zo is. Ik heb alleen geen zin om 21 pagina's door te lezen ;) .

Waarom bleef Rene bij de paintballopdracht ineens staan? Hij was als een gek om zich heen aan het schieten en aan het rennen en op een open plek, vlak bij de heli, bleef hij ineens stilstaan en begon gericht te schieten. Alsie nou gewoon door was gelopen hattie het gehaald.

Offline ReneB

• Forumlid
« Reactie #407 Gepost op: 6-05-2003, 04:51:16 »
  • Ron: ziet er erg opgejaagd uit -> MOL
  • Rene: daalt af in het water -> VERLIEZER
  • Chandrika: draait juichend in het rond -> WINNAAR
  • Ferdi: wordt afgeschoten -> valt als énelaatste af
  • Elise: raakt in de slip -> is de eerstvolgende afvaller

Je lijst is prima en ook ik voorspel dat Elise a.s. zaterdag naar huis komt.

De volgorde bij aflevering 2 was:
* Ron
* Astrid (4)
* Rene
* Chandrika
* Patricia (5)
* Julien (2)
* Aafke (3)
* Ferdi (6)
* Elise

Tussen haakjes staat het volgnummer wqaarin zij eruit gaan. Louis is 1.

De regelmaat is dat degene die op de plek na Patricia staat vertrek; de anderen schuiven op. Dit gaat op behalve voor Astrid en Patricia. Aangezien Astrid met 7000 naar huis is gegaan, is zij op een bepaalde manier een beetje winnaar: 2e. Patricia valt buiten dit stramien.

Angela zei wie is de winnaar, wie de verliezer en wie is de mol. Gecombineerd met de 2e plek voor Astrid leidt dit tot Ron (W), Rene (V) en Chandrika (M) en Elise die zaterdag vertrekt.

Geen bewijs, wel een stukje logica.

« Laatst bewerkt op: 6-05-2003, 11:43:55 door ReneB »
Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline ReneB

• Forumlid
« Reactie #408 Gepost op: 6-05-2003, 04:53:35 »
In de intro's wordt de fout gemaakt dat René al paintballend wordt geshowd bij de introductie van Ferdi.

Is dit een (montage)fout -beide hadden immers een blauwe armband- of een aanwijzing voor de mol?

Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #409 Gepost op: 6-05-2003, 11:08:35 »
Kan iemand de introfilmpjes van afl. 7 en 8 even na-checken om te kijken wat voor kleur zaklamp er in de intro gebruikt wordt?

Ik heb niks beters te doen  ::)

Maar vooruit :P. In beide filmpjes kan je niet zien wat voor kleur de zaklamp is.

Ma how, zeg!

Offline Nouky

• Forumlid
« Reactie #410 Gepost op: 6-05-2003, 12:14:54 »

In aflevering 7 en 8 weet ik niet (heb ik nog niet nagekeken), maar in de afleveringen ervoor was het een donkere zaklamp.

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #411 Gepost op: 6-05-2003, 12:18:47 »
Er wordt overwegend een gele zaklamp gebruikt in de afleveringen. Deze is te zien bij de lintjes opdracht o.a. en bij de laatste aflevering als dat gebouw in gaan.

In de filmpjes met Angela, die aan de mol, is mij al eerder opgevallen (ik dacht aan het begin van de aflevering 3, waar angela zegt dat de mol een filmpje op kan nemen voor de kandidaten) wordt een grijs/zwarte zaklamp gebruikt.

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 6-05-2003, 12:20:25 »

In aflevering 7 en 8 weet ik niet (heb ik nog niet nagekeken), maar in de afleveringen ervoor was het een donkere zaklamp.

Nou ja! Ik geef op die vraag in de post boven de jouwe antwoord daarop! Ik heb verdikkie net zitten spoelen met de video en dergelijke :P

Ma how, zeg!

Offline Nouky

• Forumlid
« Reactie #413 Gepost op: 6-05-2003, 12:21:51 »
Waarom bleef Rene bij de paintballopdracht ineens staan? Hij was als een gek om zich heen aan het schieten en aan het rennen en op een open plek, vlak bij de heli, bleef hij ineens stilstaan en begon gericht te schieten. Alsie nou gewoon door was gelopen hattie het gehaald.

Ik denk dat dat nou een mollenstreek was.... Ik denk dat hij perse wilde dat Elise en niet hij het laatste stukje met de koffer zou rennen, aangezien hij wist dat Ron waarschijnlijk voor de vrijstelling zou gaan (wie niet trouwens, zo laat in het spel?) en de kans dat Ron Elise zou raken erg groot zou zijn. (Ron heeft later nog gezegd dat ie blij was dat Rene niet bij de heli kwam, want die zou terugschieten!) En de verdenkingen worden zo mooi afgeschoven op Ron en enigszins op Elise. Door Rene die anderen zo graag verdacht maakt en graag verwarring zaait  ;D

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #414 Gepost op: 6-05-2003, 12:22:22 »
Nou ja! Ik geef op die vraag in de post boven de jouwe antwoord daarop! Ik heb verdikkie net zitten spoelen met de video en dergelijke :P

Ze zijn toch echt geel... zoals deze uit aflevering 3

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #415 Gepost op: 6-05-2003, 12:23:57 »
Ze zijn toch echt geel... zoals deze uit aflevering 3

In de INTRO filmpjes heb ik het over :P. Jongenvan15jaar stelde die vraag al hierboven en Nouky ook. Ze vragen Intro filmpjes. Dus heb ik net 7 en 8 gekeken en het is niet te zien welke kleur zaklamp de Mol gebruikt.

Ma how, zeg!

Offline Nouky

• Forumlid
« Reactie #416 Gepost op: 6-05-2003, 12:25:45 »
Sorry Tink, maar dat was een quote, alleen was ie een beetje misgegaan net als mijn post daarna....

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #417 Gepost op: 6-05-2003, 12:27:36 »
Sorry Tink, maar dat was een quote, alleen was ie een beetje misgegaan net als mijn post daarna....

Oh hehe  ;D. Ik snapte het al niet.

Maar de verwarring kan overigens ook bij mij liggen denk ik net want intro-filmpje is wat anders dan instructiefilmpje  8)

Ik heb dus de instructiefilmpjes bekeken en daar is het te donker om te zien wat voor kleur zaklamp het is.

En nu ga ik werken :P

Ma how, zeg!

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #418 Gepost op: 6-05-2003, 12:28:14 »
oeps sorry hoor...

zoals mijn post dáárboven heb ik daar ook al eens nagekeken en de mol gebruikt een donker zaklantaarn dus... in aflevering 3 kun je hem in het INTRO filmpje goed zien... die zaklamp komt NIET terug in de afleveringen... tis een ander modelletje....

beantwoord dit de vraag dan wel?

Offline Miekie

• Forumlid
  • You can win if you want !
« Reactie #419 Gepost op: 6-05-2003, 13:40:25 »
Weet niet of het al gepost is maar ik vraag het maar even. Hebben we de vingerafdruk aan het begin al eens goed bekeken. Dat het woord 'tip' er in staat is al jaren bekend maar volgens mij stond er nu een getal in (iets met een 3) en nog een woord. Kan iemand met een video dit even nakijken. Een screenshot zou helemaal geweldig zijn. Ik heb zo'n idee dat iedereen denkt, die vingerafdruk gebruiken ze nu al een aantal jaar en er zit nooit iets in en dat ze er misschien dit jaar expres wel wat in doen en dat wij dan weer denken, neeeee er zit nooit wat in. Snappie em nog? Anyway, kan iemand even sjekken of er iets in zit??? Bij voorbaat dank, greetz Miek