Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 144120 keer)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Aanwijzingen
« Reactie #500 Gepost op: 13-05-2003, 05:53:41 »
Come on....
Is er maar eentje die het heeft gevonden.
Gewoon op de verjaardagskalender van dit forum kijken.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Noentje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #501 Gepost op: 14-05-2003, 01:16:35 »
Zou het niet zo kunnen zijn dat waterman slaat op de bootopdracht en op een man die in het water stond/dook. De enig overgebleven daarvan is Ron. Misschien het overwegen waard...?

"Leven is het meervoud van lef"

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #502 Gepost op: 14-05-2003, 10:40:19 »
ik was even aan het zoeken naar waar ik het precies moet plaatsen, maar ik ben de opgenomen afleveringen aan het kijken en misschien is het al lang emnbreed genoemd, maar ik zie steeds vage beelden waarin bepaalde mensen verdacht worden gemaakt, zoals patricia die een lintje van een boom haalt, rene die met zijn paard langs de letters  M O L M rijdt en nog een paar dingen. Kan dat niet betekenen bijvoorbeeld dat patricia eerst de juiste mol had en daarna niet meer (die aflevering stemde ze op chandrika, maar kan ook zijn dat ze juist toen verkeerd stemde) en dat molm mol mis betekend? hahaha ik zoek hetwel ver nu geloof ik

lol

always look on the bright side of life

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #503 Gepost op: 14-05-2003, 10:44:58 »
Ik heb het zo gauw niet kunnen vinden maar ff over die sleutel van René. Iedereen viel erover dat Rene die sleutel niet heeft gezien op het schermpje en daarna snel naar boven liep om de sleutel te pakken.
Theorie: De mol is al naar boven geweest en heeft de sleutel weggepakt. René kwam naar boven en bekeek het filmpje. Onderin zag hij wel iets van een sleutel maar was druk met het filmpje dat hij daar verder geen aandacht aan had besteed. De mol is later teruggegaan en heeft de sleutel teruggehangen en toen René de sleutel miste bedacht hij opeens dat hij ergens boven op het scherm een sleutel had gezien en is snel naar boven gerent.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ruud2003

• Forumlid
« Reactie #504 Gepost op: 15-05-2003, 03:13:53 »
Ik heb het zo gauw niet kunnen vinden maar ff over die sleutel van René. Iedereen viel erover dat Rene die sleutel niet heeft gezien op het schermpje en daarna snel naar boven liep om de sleutel te pakken.
Theorie: De mol is al naar boven geweest en heeft de sleutel weggepakt. René kwam naar boven en bekeek het filmpje. Onderin zag hij wel iets van een sleutel maar was druk met het filmpje dat hij daar verder geen aandacht aan had besteed. De mol is later teruggegaan en heeft de sleutel teruggehangen en toen René de sleutel miste bedacht hij opeens dat hij ergens boven op het scherm een sleutel had gezien en is snel naar boven gerent.

Waarom heeft niemand een vraag gemaild over die sleutel?
Er is wel drie keer de vraag gesteld hoe hij het vond om vlak voor de finale af te vallen en of hij thuis weer moest wennen... (De antwoorden had ik zelf ook kunnen verzinnen. We zouden toch allemaal verrast zijn als hij geantwoord had: "Ach, ik vond het niet erg om naar huis te gaan, want er zat voldoende geld in de pot voor de winnaar. En toen ik thuis was, was ik het programma eigenlijk direct vergeten.")  :D

Goede jacht!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #505 Gepost op: 15-05-2003, 09:06:35 »
Waarom heeft niemand een vraag gemaild over die sleutel?
Er is wel drie keer de vraag gesteld hoe hij het vond om vlak voor de finale af te vallen en of hij thuis weer moest wennen... (De antwoorden had ik zelf ook kunnen verzinnen. We zouden toch allemaal verrast zijn als hij geantwoord had: "Ach, ik vond het niet erg om naar huis te gaan, want er zat voldoende geld in de pot voor de winnaar. En toen ik thuis was, was ik het programma eigenlijk direct vergeten.")  :D
Ik kan helaas op een of andere reden niet meer op WIDM.nl komen dus kon ik ook geen vraag stellen helaas... :(

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #506 Gepost op: 17-05-2003, 22:38:42 »
1tje van afl. 10

Elise moest piano/keyboard spelen,
Een heel bekend liedje: Fur Elise.
Het zal wel nix zijn hoor...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #507 Gepost op: 18-05-2003, 11:53:27 »
De geluiden uit de into wijzen er nu (helaas voor mij) op dat Chandrika de mol is en dat Elise de winnaar is:

Ron: geluid verzwakt steeds meer en meer
Chandrika: geluid gelijk
Elise: geluid versterkt steeds meer

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #508 Gepost op: 18-05-2003, 11:58:11 »
De introfilmpjes waren veranderd in afl.10. Ron heeft 1 beeld meer dan Elise en Chandrika.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #509 Gepost op: 18-05-2003, 20:09:23 »
De introfilmpjes waren veranderd in afl.10. Ron heeft 1 beeld meer dan Elise en Chandrika.

Heb ik dat dus toch goed gezien  :o

Maar ik dacht dat ik ja..spoken..of extra beeldjes zag..dat was dus ook zo  ;D

No Milk today???

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #510 Gepost op: 18-05-2003, 21:38:43 »
De geluiden uit de into wijzen er nu (helaas voor mij) op dat Chandrika de mol is en dat Elise de winnaar is:

Ron: geluid verzwakt steeds meer en meer
Chandrika: geluid gelijk
Elise: geluid versterkt steeds meer

Is dat echt zo? Dat zou een overduidelijke hint zijn richting Chandrika.

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #511 Gepost op: 19-05-2003, 01:55:48 »
Voordat het begint zie je Ron achterstaan,Elise in het midden en Chandrika vooraan.

Als we dit nu als een aanwijzing zien.

Ron achterin,voor verliezer.
Elise in het midden voor de Mol.
Chandrika voorin voor de Winaar.

Of

Chandrika voorin als de Mol.
Elise in het midden voor de winaar.
Ron achterin,voor verliezer.

Of omdraaien..

Ron achterin,voor de Mol
Elise in het midden voor de winaar.
Chandrika voorin als Verliezer.

of

Ron achterin,voor de Winaar.
Elise in het midden als de Mol.
Chandrika voorin als Verliezer.

Die laaste zou heel logish zijn omdat meestal eerst de winaar en dan de Mol bekend gemaakt word.
Uit eindelijk blijft de verliezer over.
Ook zou het over heen kunnen komen met wat ze gestemt hebben.

Elise = Chandrika
Ron = Elise
Chandrika = Ron

Alleen geloof ik er geen reed van dat Chandrika op Ron heeft gestemt.
Zij word de winaar(als zij de mol niet is) en Ron de Verliezer,maar de crue wil ons iets anders doen geloven.
Is ze wel de Mol dan is Ron de verliezer en Elise de Winaar.*
Is Ron de Mol,dan is Chandrika de Winaar en Elise de Verliezer.* (* Dan hebben Chandrika en Elise wel de waarheid over hun Mol keuze vertelt)

« Laatst bewerkt op: 19-05-2003, 02:16:09 door Pierce Brosnan »

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #512 Gepost op: 19-05-2003, 11:03:03 »
Ohw ja, er viel me iets te binnen. Op 8 maart kreeg ik volgende entry in mijn gastenboek:
What is your name? Let this be a reminder to you all that this organisation will NOT tolerate failure
How did you find this Web Site? It was a accident, I swear!
Where are you from? [censure]
Do you like 'The Mole'? No, I dont? WHAT DO YOU THINK I DO? WHY ON EARTH WOULD I BE HERE IF I DID"NT LIKE THE MOLE?
Which part of the site do you like most? !wqhye!dlaze!rtylge!brtueo!lomedsieiw!tehteewik!
Who do you think is the Mole in your country George/Sandra/Bill
What do you want to see on the site? More of me!!
Do you have any comments?  
185
bgweu
ielg
beflos
glebor
meginor

{this is not spam} [do not delete me]  
   E-mail    : EliSdEmO@hotmail.com

Ik sloeg er absoluut geen aandacht op, want het was een private entry en de hint dat elise de mol is was wel overduidelijk. Maar goed, aangezien ze nu toch bij de laatste drie blijkt te zijn, heb ik het hier ook maar even gepost. Het is hoogstwaarschijnlijk een hele flauwe grap van iemand, maar die iemand heeft dan wel goed gegokt dat elise ook nog toevallig bij de laatste drie is. (want het is 72 dagen geleden dus gepost in een private entry)

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #513 Gepost op: 20-05-2003, 13:51:48 »
Een van de vragen bij de test (te zien bij Chandrika) is: 'Als hoeveelste sprong de Mol van de brug af?'

De antwoorden zijn niet te zien, dus een antwoord als 'de mol sprong niet' kan er wel bij staan.

Maar impliceert dit toch eigenlijk niet dat de Mol wel bij de springers zat?

Ma how, zeg!

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #514 Gepost op: 20-05-2003, 13:53:19 »
Een van de vragen bij de test (te zien bij Chandrika) is: 'Als hoeveelste sprong de Mol van de brug af?'

De antwoorden zijn niet te zien, dus een antwoord als 'de mol sprong niet' kan er wel bij staan.

Aan de ene kant wel..aan de andere kant kan het ook als (nep-)strikvraag bedoeld zijn..je weet het nooit met die molmensen..

No Milk today???

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #515 Gepost op: 20-05-2003, 13:53:25 »

Misschien. Maar de sterkste aanwijzing dat de Mol spring is wel het woord 'MOL' in het water. Of waren we deze hint al vergeten toen Astrid er uit moest?

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #516 Gepost op: 20-05-2003, 13:55:52 »
Misschien. Maar de sterkste aanwijzing dat de Mol spring is wel het woord 'MOL' in het water. Of waren we deze hint al vergeten toen Astrid er uit moest?

Neuh, maar het leek mij spelstrategisch (is that a word..) ook het best voor de mol om te springen.. maar soms is het wel dat je ziet wat je wel erg graag wilt zien ;)

No Milk today???

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #517 Gepost op: 20-05-2003, 13:56:47 »
Ik heb die Mol in het water nooit serieus opgenomen eigenlijk Heinz sorry  :-\

De brug is bij de Reversing Falls waardoor er sowieso door de wervelingen rare patronen in het water bestaan.

Ter info: Het getijdeverschil in de baai van Fundy is het grootste ter wereld. Dit verschil tussen eb en vloed is de oorzaak van een even merkwaardig als spectaculair fenomeen: De Reversing Falls.

Vlak voordat De Saint John River uitmondt in de baai van Fundy, wurmt het water zich door een relatief smalle rotsdoorgang. Achter deze doorgang ligt de baai met haar enorme getijdeverschil. Bij eb is het waterniveau van de baai een stuk lager dan dat van de rivier, waardoor het water van de rivier met grote kracht door de doorgang wordt geperst. Maar enige uren later, als de zeespiegel weer stijgt, komt er een moment dat het water van de baai en de rivier hetzelfde niveau hebben. Op dat moment lijkt alles kalm. Echter, weer enkele uren later is het water van de baai zoveel gerezen, dat het een veel hoger niveau heeft dan de rivier. Opnieuw wordt een grote hoeveelheid water door de doorgang gepserst, maar dan de andere kant op. Zo ontstaat er dus dagelijks een waterval die dan weer de ene kant en dan weer de andere kant op stroomt
[/sub]

Ma how, zeg!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #518 Gepost op: 20-05-2003, 13:59:18 »
Ik heb die Mol in het water nooit serieus opgenomen eigenlijk Heinz sorry  :-\

De brug is bij de Reversing Falls waardoor er sowieso door de wervelingen rare patronen in het water bestaan.

Misschien heb je gelijk, misschien ik. We zullen het zaterdag wel zien, of anders zondag. :)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #519 Gepost op: 20-05-2003, 14:07:34 »

E-mail    : EliSdEmO@hotmail.com

Geheime vraag gecheckt (niet om te hacken, maar om daar een hint in te vinden) en dat is: Wat is de tweede naam van mijn eerste kind?  

dus niet een van de molkandidaten.