Ik vind het een beetje eigen schuld van de Mol redactie of degene die heeft besloten dat de Mol voortaan op zaterdag moest komen.
Van mijlenver had je al aan kunnen zien komen dat zaterdag een totaal ongeschikt avond is voor zo'n programma: veel te veel concurrentie.
Dusseuhm, ŕls de Mol nog een vijfde seizoen in gaat (wat na deze kijkcijfers steeds onwaarschijnlijker wordt...) dan moeten ze 'm gewoon weer op vrijdag uitzenden. Stuk rustiger en waarschijnlijk met veel meer kijkers.
Het beste is gewoon om volgend jaar het programma op Zondag uit te zenden tussen het programma van 20.50 (dus na "Ook dat Nog" of Memories) dus dat is rond 21.40.
en Toen was geluk heel gewoon zent je daarna gewoon uit tussen 22.40 -23.15 gevolgd door Kruispunt en die serie van een uur die op die dag gepland staat zet je lekker op die zaterdag om 21.00.
Ook dat nog,Toen was geluk heel gewoon en Kruis punt scoren namelijk heel goed op Zondag dus als je de mol der nu gewoon tussen zet,moet het werken.
Rtl 4 doet dit ook en het werkt.
De hele Vrijdag Programering vanaf 17.30-23.45 is heel goed gepland.
Bijna het zelfde heeft Rtl 4 met de Dinsdag,Donderdag en Zaterdag.
Alleen de Maandag en vooral Woensdag en Zondag zijn naaitje.
Woensdag is er meestal Voetbal,Maandag scoort Sbs6 heel goed met hun programma's (donderdag ook trouwens).
Dus je houd dan alleen nog de Zondag over.
En dit jaar/volgend jaar staat er weer een Zaterdag Idols 2 gepland tussen Oktober 2003 en Maart 2004.
We krijgen ook nog een Wk in de zomer van 2004 dat begint vanaf Mei 2004 geloof ik tot Augustus 2004.
Als het op Zondag uitzenden op dat tijdstip hebben ze volgens mij bijna Voetbal probleem.
Meschien zietje net in de tweede helft of komt het maar 1xtje voor dat er een wedstrijd gespeelt word.