Omdat
Waarom worden alle Elvis hints gelinkt aan Patrick?
Art is fan van Elvis en maakt hier geen geheim van:
(Zie Art z'n Twitter achtergrond en "elvis wannabe" in Twitter bio)
http://twitter.com/#!/artrooijakkers
Zou dit iets te maken kunnen hebben met de andere Elvis hints?
Omdat dit forum zo blind is als een Mol.
Men zit hier al weken vast in de ontkenningsfase. Je kunt hier zeggen wat je wil over Art, geen kat die erop reageert.
Maar nu je het zegt, "elvis wannabe" was me niet eerder opgevallen. Stond dit er al de hele tijd of heeft hij dat nog maar pas veranderd? Die Elvis-achtergrond vond ik toch ook wel vrij verdacht toen ik het voor het eerst opmerkte. Lijkt me echt zo'n typische hint die ze aan het eind openbaar maken. "Zo had je de identiteit van de Mol kunnen achterhalen: Al die weken had Art een achtergrond van Elvis staan op zijn twitter-account, hij droeg ook een Elvis-shirt tijdens de uitzendingen, en de naam Elvis is vrij te interpreren als Elvis = Elf is > Art is Mol Elf" ... Tja moeilijker dan dat hoeft het niet te zijn voor mij. En eerlijk gezegd, moeilijker dan dat zijn de hints nooit geweest.
Al deze megatheorieën blijven maar groeien en barsten bijna uit hun voegen. Met alle respect voor Moedermol en co want ongetwijfeld is deze uit de hand gelopen hobby ongelofelijk tijdrovend. Wat jullie hier allemaal in mekaar steken is zalig om te lezen, dat wel maar oh zo veel te ver gezocht. Ga dit maar eens uitleggen aan Jan met de Pet, die dit jaar voor de eerste keer meekijkt. Zelfs iemand die inpikt bij de finale moet in principe meekunnen met een theorie die ze uit de doeken doen, en met dit topic zie ik dat nog niet gebeuren. Dit gezegd zijnde gun ik het jullie wel van harte dat jullie iets op het spoor zijn. Ikzelf heb ooit ook al zo'n rare theorie zitten te bedenken maar bleef uiteindelijk achter met niets. Wel grappig om terug te lezen later. Dus ik begrijp echt wel vanwaar dit allemaal komt. Soms zie je nu eenmaal allerhande toevalligheden die als je ze allemaal naast mekaar legt zo'n mega-onwaarschijnlijke-moet-wel-kloppen-theorie vormen. Nu, als ik toevallig iets vind zal ik het zeker posten, maar is dat niet zo blijft het genieten waar jullie nog meer mee gaan afkomen.