Ik zit nu ook in een tunnel alleen dan bij art
Ik las namelijk een kuifje boek waar zoveel in stond wat bij WIDM ook staat:
Mijn getuigenis...
Ik heb iets (kleins)
Zoals iedereen weet heette de geit tintin wat ook voor kuifje staat (ja, ik ga ff door op kuifje). In 1976 (geboortje jaar van rooijakkers) kwam er een kuifje uit die ik toevallig heb: Kuifje en de Picaro's... (ik denk dat widm daar nu een beetje op gebaseerd is...) Dat is hierdoor:
Als je de getallen die genoemd worden in de 1e opdracht krijg je (10+10+4+15=39)
In het kuifje boek staat op bladzijde 39 een groot plaatje van dronken mannen die schieten... Das nie so byzonder maar wat wel byzonder is is dat ze vuurwerk afsteken...
*Nu zul je denken vuurwerk? ja vuurwerk* (citaat van Horace)
Verder is dit niet de enige opdracht die in dit kuifje boek staat.
In het boek wordt ook carnaval gevierd(dat heeft er niets mee te maken) maar als je kijkt welke data (22 feb-> 53 dat vant jaar) Op blz 53 wordt een briefje geschreven met letters maar die men niet kan lezen (afl 5)
Verder speelt in het verhaal loch lochmond (een soort Whiskey
) een belangrijke rol. Loch Lomond is een meer in Schotland. Dat boeit me niet, maar wat me meer boeit is dat die whiskey in het echt in alexandrie wordt gemaakt. Dat is het land waar art het nu vaak over heeft (zie twitter )
Verder worden de Jansens (
) bijna geexecuteerd -> soundos zei bijna executie en Art wist voorkomen om samen met pepijn Mol te zeggen (dat is opzig heel dom want pepijn wist dat het geschreven was en dat begint hij met een M??)
Ik zit dus op:
1. Art (help me uit de tunnel)
2. Pepijn (beetje vaag kereltje die het zo kan zijn)
3. Karin (kweenie waarom...
Verder hoop ik dat vooral Soundos ver komt want zij is cool...
Ik stop dr maar mee...
zwarte balk