Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Nee,jan zat eerst op Art (als we hem geloven)Daarna ging hij naar Soundos en vloog eruit...
Patrick en Art staan erop om per se naar Soundos te luisteren en zijn toevallig (*) ook degenen die het uitvoeren. Maar Soundos heeft in eerste instantie niet door dat de lange plank naar het begin moet. Zo gaat zo'n zes en een halve minuut verloren voordat het eindelijk de goede kant op gaat.* Art betrekt zich erbij door het initiatief te nemen om naar Pepijn te gaan. Patrick kaapt het moment van Anna; die legt de plank mooi voor hem neer.
Conclusie: Volgende keer geen kandidaten selecteren die licht autistisch zijn of een bepaalde ruimtelijk-inzichtelijke gave hebben..
Och.. Als iemand dit soort dingen vraagt, vraag ik me meestal af: Waarom doe je dat zelf niet?
Graag dan even een 'summary' waaruit dit blijkt.
Waar slaat dat nou weer op. Net zo'n lege opmerking als zeggen: misschien hadden ze andere spellen moeten bedenken want Truus heeft geen ruimtelijk inzicht en Kees kan niet tellen.
Hét moment van deze aflevering vond ik de reactie van Pepijn toen Soundos 'executie' zei. Ik zal een screendump in het Pepijn-topic plaatsen.Verder vind ik Art on-ge-looflijk. Hoe kun je zo weinig geld ophalen?! Is hij de hulp-mol? Heeft hij zichzelf voorgenomen om de hele reeks 0 euro op te halen?
Ik hoop dat dit de kortste route is, en dan het klopt qua planken wisselen en personen op het plateau. Ik hoop ook dat ik geen foutje heb gemaakt bij het spieken van de aflevering voor het bepalen of het nu een grote of een lange afstand is, maar ik hoop dat het klopt!
Mooi werk, NoemMeMaarMol! Maar er valt me sowieso een foutje op. Kandidaat 1 en 2 kunnen nooit samen van 4 via 8 en 11 naar 10 komen, omdat op 8 en 11 maar één kandidaat tegelijk mag staan.
In dit plaatje zie je de route die Pepijn aflegt vanaf het begin. Hij vertraagt hiermee de goede oplossing door zomaar te beginnen en hij geeft hier misschien wel een hint?? - De vorm is in de vorm van een q - in combinatie met de spiegelbeeldhint: P van Pepijn!Rood is de route die hij aflegt, en met de zwarte pijlen is de route aangegeven die hij weer terug aflegt (vanaf de rode vlek) als hij wordt teruggeroepen. Hij legt dus 2x dezelfde route af!
De vorm is in de vorm van een q - in combinatie met de spiegelbeeldhint: P van Pepijn!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
555 gasten en 6 vaste bezoekers