Auteur Topic: Doordenkertjes  (gelezen 96364 keer)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Doordenkertjes
« Reactie #560 Gepost op: 30-05-2011, 22:20:15 »
Ik zal later deze week nog eens een poging wagen om het op een rijtje te krijgen. In theorie klopt het weliswaar allemaal maar het zit me toch niet helemaal lekker omdat de uitleg nog enige ruimte voor twijfel overlaat.

Ja zeg, ik zit hier doodmoe met een biertje op de bank, na de hele dag gewerkt te hebben... ik ben niet helemaal helder meer... ik ben benieuwd ::ok::
Dank voor de mentale training van de avond :)

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #561 Gepost op: 30-05-2011, 22:24:38 »
Oké jongens.... we zijn klaar ::zwaai::

hier een doordenkertje...

"Schwarzenegger heeft een lange, Michael J. Fox heeft ene korte, Madonna heeft er geen, de Paus gebruikt de zijne niet en Clinton gebruikt de zijne de hele tijd.
Wat is het?"

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #562 Gepost op: 30-05-2011, 22:31:43 »
Ik weet m ;D

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #563 Gepost op: 30-05-2011, 22:32:37 »
::ok:: ;D Ik vond hem wel geinig

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #564 Gepost op: 30-05-2011, 22:33:09 »
volgende (ontzettend niet boeiende, en doodsaaie, niet leuke) conversatie mag van mij plaatsvinden in pm of ergens in de huiskamer ::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #565 Gepost op: 30-05-2011, 22:34:19 »
::ok:: ;D Ik vond hem wel geinig
ik dacht natuurlijk gelijk aan iets anders ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #566 Gepost op: 30-05-2011, 22:34:31 »
volgende (ontzettend niet boeiende, en doodsaaie, niet leuke) conversatie mag van mij plaatsvinden in pm of ergens in de huiskamer ::jaja::

Het is compleet on-topic ::jaja::

sterker nog... volgens mij is er nog nooit zo DOORgedacht hier ;)
« Laatst bewerkt op: 30-05-2011, 22:36:23 door Dwaastoo »

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #567 Gepost op: 30-05-2011, 22:35:38 »

Er wordt een lijk gevonden in een van binnenuit afgesloten ruimte, hij hangt aan het plafond aan een touw. De kamer is verder volledig leeg, behoudens een plas water onder het lijk... hoe is hij precies gestorven?

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #568 Gepost op: 30-05-2011, 22:43:33 »
in de afgesloten ruimte was te weinig zuurstof :P.
Toen wou ie met een touw omhoog om er via het plafond eruit te komen alleen gleed hij uit door de plas water en ging ie alsnog dood ::hypocriet::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #569 Gepost op: 30-05-2011, 22:44:25 »
Da's een mogelijkheid, maar niet degene die ik zocht.... hij heeft zich opgehangen... maar hoe heeft ie dat gedaan?

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #570 Gepost op: 30-05-2011, 22:47:46 »

Er wordt een lijk gevonden in een van binnenuit afgesloten ruimte, hij hangt aan het plafond aan een touw. De kamer is verder volledig leeg, behoudens een plas water onder het lijk... hoe is hij precies gestorven?

Hij is op een ijsblok gaan staan en dat is gesmolten?

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #571 Gepost op: 30-05-2011, 22:48:32 »
::ok:: da's hem

Nu ben jij aan de beurt :)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #572 Gepost op: 30-05-2011, 23:04:35 »
Moet dat, ik ben heel slecht in raadsels vinden/bedenken. ;D Iemand anders mag.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #573 Gepost op: 31-05-2011, 07:16:02 »
Een arme vrouw die geen kinderen meer kan krijgen krijgt op een dag van een Engel 1 wens. Ze is heel blij en gaat naar haar blinde moeder. Die zegt 'Wens dat ik weer kan zien.' Dan gaat ze naar haar man 'Wens dat we een kind kunnen krijgen'. Dan gaat ze naar haar vader 'Wens heel veel geld.'

Ze deed 1 wens en kreeg al die dingen. Wat wensde ze?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #574 Gepost op: 31-05-2011, 07:28:41 »
ze wensde dat de wensen van haar vader, moeder en man uitkwamen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #575 Gepost op: 31-05-2011, 07:30:37 »
Nop.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #576 Gepost op: 31-05-2011, 07:32:23 »
iig zoiets als: ik wens dat mijn moeder de geboorte van mijn kind kan zien, dat plaats vind in ons eigen villa
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #577 Gepost op: 31-05-2011, 07:34:19 »
Ja zou kunnen. Het 'officiele' antwoord was 'Ik wens dat mijn moeder haar kleinkind op een gouden schommel kan zien spelen' xD Maar er zijn natuurlijk veel mogelijkheden.

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #578 Gepost op: 31-05-2011, 11:17:00 »
Ik zal voortaan triple-checken of een raadsel niet ambigue is als er ook maar enige vorm van wiskunde in voorkomt welke niet zou worden gesnapt door een kind van 4. Voor je het weet zijn wiskundigen het niet eens en heb je een discussie van 10 paginas aan je broek.

Okay, een oude man [hij heet eventueel Pietje] wil al zijn geld nalaten aan een van zijn 3 kinderen. Wat is de kans da.. Hij geeft elk van hen een handvol muntjes en de opdracht iets te kopen dat zijn woonkamer kan vullen. Kind-#1 [Pietje was niet zo goed met namen verzinnen] koopt wat stro, maar het is niet genoeg. Kind-#2 koopt allemaal stokken, maar ook die blijken niet voldoende. Kind-#>2 koopt twee dingen en erft het hele vermogen. Wat waren deze dingen?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #579 Gepost op: 31-05-2011, 12:26:43 »
Ik zal voortaan triple-checken of een raadsel niet ambigue is als er ook maar enige vorm van wiskunde in voorkomt welke niet zou worden gesnapt door een kind van 4. Voor je het weet zijn wiskundigen het niet eens en heb je een discussie van 10 paginas aan je broek.

Vertel eens wat je met deze suggestieve bewoordingen wil bereiken hier?

Je had kunnen volstaan met:
"Ik zal voortaan triple-checken of een raadsel niet ambigue is."
« Laatst bewerkt op: 31-05-2011, 12:32:08 door Dwaastoo »