Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Alright, een simpele met meerdere mogelijkheden: [we gaan weer terug naar het morbide onderwerp dood]Sommige dingen worden beter als ze dood zijn. Wat stinkt er bij leven, maar ruikt daarna geweldig?
Ruikt een stinkdier na z'n dood geweldig?
Ik denkSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Steekt lont #1 aan van de ene kant. Lont #2 steek je van beide kanten aan. Als lont #2 is opgebrand is er dus een half uur verstreken - dan steek je lont #1 ook van de andere kant aan. Als die op is gebrand zijn er 45min. verstreken. Dat moet toch werken?
ik zat meer in de richting van planten te denken. wordt van een stinkzwam bijvoorbeeld geen overheerlijke parfum gemaakt?
Ooooeh creatief! Bonuspunten!Had zelf 2 oplossingen bedacht:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)varkens.. met lekker sausje, mjam.en meer in jouw richtingSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Amber. Gemaakt door potvissen gaat het beter ruiken hoe ouder het word - vers schijnt het niet bepaald top te zijn. Alleen amber zelf is nooit echt levend, in tegenstelling tot de potvis - dus dit vond ik een wat 50/50 antwoord zelfMaargoed, dit was niet echt een raadsel met slechts 1 antwoord
Mijn donder komt voor de bliksemMijn bliksem komt voor de wolkenMijn regen droogt al het land waar het op valtWat ben ik?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
786 gasten en 15 vaste bezoekers