Heel erg mooie aflevering. Mooiste aflevering van misschien wel het mooiste seizoen.
De eerste opdracht vond ik echt geweldig om te zien. Het blijft wel een beetje vaag wie nou precies wat heeft gedaan... maar spectaculair was het zeker.
De opdracht op de vulkaan doet daar nog een schepje boven op. Wat een fantastisch landschap! Ik was best jalours toen ik ze naar beneden zag rennen. Daarbij was het ook nog eens een opdracht waarin veel gebeurde, wat het speurwerk extra leuk maakt.
Het jokerspel en executie vond ik tergend spannend. Het mag dan oneerlijk zijn die jokers, maar ik vindt het toch wel spannend om te zien. En als we het dagboek van Pepijn mogen geloven dan doet het ook wat met de psyche van de kandidaten en dat vind ik wel leuk. Zolang niet alle kandidaten vol op de mol stemmen, maakt het uiteindelijk volgens mij ook niet zo heel veel uit.
Ik vind het wel heel jammer dat Pepijn er uit is. Ik heb best wel van hem genoten. Bij de theatervoorstelling was hij geweldig.
Ik kan weer opzoek naar een nieuwe mol. Patrick is natuurlijk een voor-de-handliggend alternatief... Karin blijft in beeld... Het lijkt me ook wel wat om weer op Anna te gaan zitten... en ik moet toch ook eens terugzoeken waarom ik Art nou eigenlijk weggestreept heb. Kortom een fenomenaal seizoen!