Wat mij opviel (om even terug te komen op de groene duimdruk van Kim vorig jaar) is dat Art een Groene achtergrond heeft toen hij de test maakte..
En hij was de enige (volgens mij) die die groene achterkant heeft.
Leuk, maar hoe verklaar je dan Jan?
Ik persoonlijk ben niet bereid verder te speculeren over Art tot daar een aannemelijke verklaring voor komt en die zie ik (vooralsnog) niet. Jan was dermate op hem gefocussed afleveringen lang- ondanks wat voor leuke suggestie we nu onze kant uit krijgen - dat Art als mol zeer zeer vreemd zou zijn.
Sws mensen wat wordt dit een vreemd verhaal onderhand..
Ik kan er (met Anna sprekende) geen chocola van maken.. Het slaat allemaal nergens op.
Art -> is het niet wegens Jan (aannemelijke verklaring nog niet gehoord).
Karin -> is het niet wegens Miryanna, Horace en Pepijn (met name de laatste die al sinds afl 4 'dood of de gladiolen', 'met vuur spelen') volledig voor haar ging..kennelijk.
Soundos -> doet weinig tot niks verdachts, doet 2x niet mee aan opdrachten draagt bij tot winst van 2500 euri (na analyse aantoonbaar even constructief als niet constructief..) en helpt bijna singlehandedly 1600 euri in kas. Weinig tot geen molsacties of anders noemenswaardigs in hele serie.
Anna -> uitermate kandidaats, nauwelijks iets wat als mols aangemerkt kan worden
Patrick -> wel een paar overduidelijke 'in your face' molse acties, maar af en aan, ongestructureerd,all over the place (lijkt het) en daarnaast een pact waarin jokers en kennis toegeschoven wordt aan 1 kandidaat...Hoe zouden de andere kandidaten zich daarover achteraf voelen, dit ziende van de mol..??
Wie is hier in 's hemelsnaam nog de mol.. ?