Auteur Topic: Hoteldebotel  (gelezen 64297 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoteldebotel
« Reactie #80 Gepost op: 26-03-2003, 22:29:25 »
Miss Polly vermoedt van wel. Pas op met je Dino trouwens, je zou toch niet die lieve molletjes willen vermorzelen?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #81 Gepost op: 27-03-2003, 08:27:59 »
mlle sjappozjoon wil van Elmar weten of de administratie wel in orde is, omdat zij toch al eerder om kamer 14 had verzocht.
We hebben hier met een zeewaardige mol van doen, dus een kamer met zicht op de haven lijkt mij dan niet verkeerd.
Mijn hondje idefix houdt het graven in de tuin wel in de gaten.

we're back :(

Offline Fernand Tempesta

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Failure is no more fatal than success is permanent
« Reactie #82 Gepost op: 27-03-2003, 09:30:28 »
Ik had nog zo gezegd dat rene de foto's van de reunie der oudstrijders zwart-wit moest ontwikkelen, miljaar....ik heb ze in het konijnekot gesmeten voor wie ze wil zien...

Leer van de fouten van anderen. Je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken.

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #83 Gepost op: 27-03-2003, 10:26:08 »
mlle sjappozjoon wil van Elmar weten of de administratie wel in orde is, omdat zij toch al eerder om kamer 14 had verzocht.
We hebben hier met een zeewaardige mol van doen, dus een kamer met zicht op de haven lijkt mij dan niet verkeerd.
Mijn hondje idefix houdt het graven in de tuin wel in de gaten.
Mes excuses monsieur.
Dan staat er een fout in de computer, ik zal het gelijk aanpassen. Ah kijk, ik zie het al. U staat ingeschreven in kamer 28... ???
What the... Alweer die kamer 28... Wie zou dat gedaan hebben? Ik heb alleen Manwel een tijdje met de computer alleen gelaten. Die zou toch niet...

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Baziel

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
« Reactie #84 Gepost op: 27-03-2003, 11:32:38 »
Amai,amai, denkt Baziel, als dat volk hier zo blijft toestromen gaan we in de problemen geraken.
Subiet wordt er nog gevochten voor kamer 28.
En dat terwijl kamers 5:10,22,122 en 135 nu leeg staan na het vertrek van die gezellig mollige Belgische toeristen.
Misschien moeten we de kamerprijs een stukje verhogen en in de tuin een hoekje vrij maken en daar een camping van maken. En in hoogste nood kunnen we in de kajuit van Baziel zijn 2 privé zeiljachten in de jachthaven, die luisteren naar de melancholische namen " De Woestijnvisser" en "De Zandhengelaar" nog enkele veldbedjes opstellen en die verhuren aan democratische prijzen.
Zodoende kan Aafke rustig verpozen in het luxe waterbed van Kamer 28. Ze zal haar rust kunnen gebruiken, want er zijn 'important days ahead' voor Mrs.Mol...

En niets lijkt wat het is...

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #85 Gepost op: 27-03-2003, 12:15:08 »
Man-wel
Syb-il
Bas-il

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #86 Gepost op: 27-03-2003, 12:22:15 »
En wat wilt u hier mee zeggen, mr. Gotcha?

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #87 Gepost op: 27-03-2003, 13:01:42 »
Mes excuses monsieur.
Dan staat er een fout in de computer, ik zal het gelijk aanpassen. Ah kijk, ik zie het al. U staat ingeschreven in kamer 28... ???
What the... Alweer die kamer 28... Wie zou dat gedaan hebben? Ik heb alleen Manwel een tijdje met de computer alleen gelaten. Die zou toch niet...

excuses acceptees.
seulement c'est mademoiselle. oh, la, la, quelle maison de fous
maar ik ben de beroerdste niet, vergissen is menselijk...

misschien moet ik toch eens iets aan mijn kapsel doen??

« Laatst bewerkt op: 27-03-2003, 13:02:29 door idefix »

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #88 Gepost op: 27-03-2003, 16:05:51 »
eh ik ben niet aan de pc van de baas geweest en heb manwe;l er ook niet in buurt gezien, dat hondje idefuix heb ik echt bij kamer 14 afgezet.

En ik ben nu mijn welverdiende 5 euro aan het verbrassen. Ik ga er een glas voor kopen om tegen de muur van kamer 28 te houden want er hangt iets over hetgat wat ik gister in de muur had geboord.

Is niet voor niks een politieman die daar huis houdt he

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 27-03-2003, 19:40:38 »
crap, tegenwoordig moet Miss Polly al deftig frans praten ook hier achter die desk. Geen toffe duitser of engelsman? Goed dat Elmar er is om in te springen. Die trok zijn plan wel goed. En al die administratie lijkt wel Latijn voor haar.

Daarnet is die mooie man van gisteren nog langsgeweest. Doe vroeg om kamer 784. Miss Polly wist wel dat er vele verdiepingen waren maar kamer 784? Kan niet hoor. En toen liep hij zomaar de kelder in en deed het licht uit.

Ongelooflijk rare snuiters die hier rondlopen...

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #90 Gepost op: 27-03-2003, 21:35:38 »
Misschien moet Knudde ondertussen nog maar eens een weddingschapje afsluiten met schlemiel Baziel. Ron versus Aafke. Dan valt er wellicht nog wel een T-shirtje te winnen. Of een shortje, tegen de koude billen. Tussen die twee kan het iig nog alle kanten op. En dan heb ik het niet over de billen natuurlijk...
Verder nog een tweetal buitenstaanders die voorlopig nog geen zakgeld genoeg verdiend om zelfs maar een glimp van ons mansardekamerke te mogen ontdekken. Maar misschien komt dit nog wel, de Nicola-aardappeltjes indachtig. We wachten weeral gelaten af tot het weekend wat meer soelaas brengt. En nog gekkere snuiters...

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 27-03-2003, 21:46:58 »
Ehh, Miss Polly? Ik had toch gezegd dat ik zo anoniem mogelijk wilde blijven. Daar werd op de deur geklopt en plotsklaps stonden er drie koffers  voor mijn deur. Toen ik uit het raam keek, zag ik nog net een knappe jongeman weg fietsen. Hij sleurde nog een koffer op wieltjes met zich mee. Rare mensen hier in Canada...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 27-03-2003, 21:50:42 »
Zeg meid, Miss Polly hefet niks gezegd hoor. Moet jij maar je dagboek niet laten rondslingeren!

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #93 Gepost op: 28-03-2003, 06:32:42 »
Man-wel
Syb-il
Bas-il

En wat wilt u hier mee zeggen, mr. Gotcha?

lol

Manuel, Sybil & Basil.
Er is er maar eentje gezond.

lol

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #94 Gepost op: 28-03-2003, 11:51:27 »
Ah juist ja. En die andere twee moeten verzorgd worden ofzo?
Breng ze maar naar de EHBO...

[color=F7FFEE]Ik snap echt niet wat je hier nu mee bedoelt.[/color]

« Laatst bewerkt op: 28-03-2003, 11:53:12 door Elmar »

Offline Baziel

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
« Reactie #95 Gepost op: 28-03-2003, 11:57:16 »
Maître d'hotel Baziel duikt onder de desk en haalt een oud beduimeld woordenboek Frans-Nederlands-Engels-Vlaams boven. "Dat kan hier nog van pas komen voor Miss Polly en haar assistent Elmar" denkt Baziel.
Zeker nu er hier zoveel buitenlandse gasten rondwaren, die blijkbaar meedoen aan een soort paranormale quiz over mollen, want ze lopen allemaal te speurneuzen in de tuin.
En er zitten enkele rare snuiters tussen :
Een knotsgekke journalist van het Laagste Nieuws,
een zwartharige dame die superanoniem wil blijven en een grote vogel die dan weer geel en dan weer blauw van de kou ziet, maar die heel mooi op Vlaamse plaatjes gekiekt staat.
Verder is er nog een circusartiest met een zingend mollenkoor, een dame die drinkt en klinkt als een straalvliegtuig en nog een andere dame met een naam die net terug is van een Paradijseiland.
En dan zijn er natuurlijk die 8 andere dwaze kwieten die nog veel gekkere dingen doen, zoals hele tochten lang hun bagage over berg en dal meezeulen, terwijl ons hotel een bagageservice heeft ! Gratis dan nog wel !
Of ze laten zich opsluiten in een ongerieflijke hotelkamer waar het licht langzaam uit gaat. Niet bij ons zo hoor, Baziel betaalt de electriciteitsrekening altijd stipt op tijd...
Naast zijn favoriete geelblauwe vogel heeft Baziel bij dat laatste groepje Kierewieten 1 favoriet. En dat is de dame van 40 die graag met Jo met de Banjo en Billy Halliday door de wildernis struint. Waarom ? Wel, omdat niks is wat het lijkt...          

En niets lijkt wat het is...

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #96 Gepost op: 28-03-2003, 14:38:39 »
Baziel ik ben blij dat die rare kwieten toen ze nog met 10 waren, zelf hun bagagae zeulden, anders had ik me een hernia getild. Maar ja aan de andere kant had ik dan misschien wel meer engelse tips verdiend en een betere manier kunnen vinden om te horen wat er zich in kamer 278 afspeelt.

Oja en ik hoor uit een kamer steeds maar trouwmuziek komen maar weet niet wie daar verblijft.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #97 Gepost op: 28-03-2003, 15:11:50 »
Baziel is voorlopig niet voor een weddingschap te vinden. Eén orakel bleek al voldoende om het zodanig in Aken te horen donderen dat de wolven opgeschrikt werden van de konijnen en alras het hazepad kozen.
Knudde zal er hem zondag nog eens over aanspreken; dan staan we alweer een stap verder en kan de situatie alweer op niets meer lijken wat hij eerder nooit geweest zou zijn.
Ondertussen hangen we wat voorover aan de toog en bladeren nog eens vol weemoed terug in ons fotoboek. Die konden nog eens een hotel op stelten zetten...

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #98 Gepost op: 28-03-2003, 15:43:36 »
Hoewel best gezellig, hangt hier toch een vreemd sfeertje in dit hotel.....

Ik kom genoeg andere gasten tegen, maar zij mompelen aldoor in zichzelf over graafdiertjes, cijfercombinaties, trouwplannen, ik kan er geen koffie van zetten.
Misschien een kwestie van in de stemming komen?
Schijnbaar staat er morgen rond 21:15 iets te gebeuren waar de gasten hier zich enorm op verheugen. Ik zal eens proberen dit ook mee te pikken zodat ik ook mee kan praten in de lounge.

BTW: de tuinstoelen op het terras vallen in zeer goede aarde!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #99 Gepost op: 28-03-2003, 15:56:02 »
gezellig!!

Kφk, zorg jij voor kaas-en-worst?