Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Totaal aantal stemmen: 26
o god, hij zit in zn ik-weet-t-al-dus-is-t-niet-meer-interessant-periode, nix an te doen, waait wel weer over. . .
Ik zal het maar toegeven. De interesse voor dit spelletje is bij mij aan het afbrokkelen.
Misschien zou je eens op zoek moeten gaan naar andere aanwijzingen??
Misschien wel, maar ik zou al tevreden zijn als ik gewoon het spel kon volgen. Maar dat blijkt toch vrij lastig te zijn.
Dan blijft het dus beperkt tot een beetje gokken op basis van die paar aanwijzingen die jullie in de profielen en verslagen verstrekken.
een paar aanwijzingen?
Ik geloof dat ik weer lomp geweest ben. Excuses.
Je trekt erg makkelijk conclusies.
Heej, Verdi, als TBM niet de mol is, mogen we dan nog een moorkop (da wast toch?)
Heinz ik ben het met je eens. Ze probeerde de zaken van maandag goed te trekken door op dinsdag opeens haar best te gaan doen. En wat zijn nu twee antwoorden van de tien??Groet Ronald
oooooooooohooooooooooooo.....grinnik
Ik dacht dat ik erg ver gezakt zou zijn in de poule, maar het valt nog mee. Mapel, Jokivin en D**n, jullie doen het als organisatie wel beroerd slecht in de pool. Weten jullie zelf ook niet wie de mol is?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
864 gasten en 4 vaste bezoekers