Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 110703 keer)

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #140 Gepost op: 25-02-2011, 20:00:04 »
Anna weg. Mijn 1ste gevoel was ze heeft voor Art of Patrick gekozen. of ze nu Art of Patrick koos alle bij fout. Of is het juist dat ze voor ze toch voor Art koos en daarom juist Patrick De Mol of de volgende is.

Soundes zit echt niet op Patrick. Als Patrick nu weg gaat, Art De verliezer (Kiest hij voor Soundes de Mol als Patrick weg is.) en Karin de Mol. Of Soundes de Mol, Art de winnaar en Karin de verlezer. Of Art weg, Karin de mol, Patrick de winnaar en Soundes de verliezer.

Enige andere reden dat Patrick nog weg zou kunnen gaan is omdat hij in beeld kwam tijdens de aftiteling net als Jan Kooiman. Ik blijf op Karin, ze heeft meer geld verdiend dan de 100 euro die werd geclaimd en die heeft ze gewoon in haar zak gehouden. Ook leek het wel of soundes er op eens frisser uitzag.

Reden dat Karin weg zou kunnen gaan heb ik alleen omdat 3 oude Mollen en Marc Marie denken dat Karin de Mol is. Als Karin weg gaat moet Soundes de Mol of winnaar zijn.

« Laatst bewerkt op: 25-02-2011, 20:07:43 door Pierce_Brosnan »

Offline Molière

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 25-02-2011, 20:09:59 »
Wat mij opviel aan alle cijfercodes (362, 407, 551, 335) is dat ze opgeteld (de drie cijfers van de code bij elkaar) allemaal 11 zijn. Maar goed, daar zal verder wel geen hint in zitten, toch?
Ik vermoed van wel. Als je 362, 407, 551 en 335 bij elkaar optelt, kom je uit op 1655. Als je het geboortejaar van Karin (1963) of van Soundos (1981) neemt en daar 1655 aftrekt, krijg je de cijfers 308 en 326 die elk bij elkaar opgeteld (3+0+8, 3+2+6) ook op 11 uitkomen. Waarschijnlijk zou Art dan één van deze codes hebben gekregen als de andere kandidaten zijn vraag goed hadden beantwoord.

Als je daarin nog verder gaat: de geboortedatum van Karin is 27-3-1963. Bij de eerste opdracht was de code 362 en bij de laatste opdracht kwam Soundos als enige een code voor een vraag tegen waarin geen naam van een kandidaat verborgen zat, namelijk 1. Draai 362 om en je krijgt 26-3, tel daarbij die 1 op en je komt uit op 27-3.

Bij de geboortedatum van Soundos (20-12-1981) kan ik naar 20-12 zo snel geen aanwijzing vinden, maar wie weet heeft iemand anders nog een idee.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2011, 11:47:42 door Molière »
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #142 Gepost op: 25-02-2011, 20:21:30 »
Anna :\'(
2024: wie is de Mol?

Offline molfan86

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #143 Gepost op: 25-02-2011, 20:30:07 »
Hallo..
Het valt me op dat hier nog niet gepraat is over de foto's die we heel snel voorbij zien flitsen op 44:17. Kan iemand ze hier invoegen? Het was nadat Art zag: De tijd is gestopt Maar er is nog een vraag...

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #144 Gepost op: 25-02-2011, 20:33:29 »
*geeft allereerst Molcrazy ff een doosje tissues......*

Inderdaad bijzonder.. ik moet ineens denken aan: zoek de verschillen(tussen beide montages) vind de mol, was afl 8 ook niet de afl waarin je de mol zou kunnen vinden...? Interessant ;)

Een hermontage.............vink inderdaad wel heul verdacht.....maakt 't speuren dr niet gemakkelijker van.
Moet dus wel een hint inzitten.....m.n. dat stukje ziekenhuis en tijdklokken  :P
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #145 Gepost op: 25-02-2011, 20:37:42 »

Dank je :\'( de echte winnares ligt eruit ::ohno::
2024: wie is de Mol?

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #146 Gepost op: 25-02-2011, 20:40:39 »
Dank je :\'( de echte winnares ligt eruit ::ohno::

Mee eens hoor! Lekker fanatiek.

Dan nu maar hopen dat ze toch eens in 71 gr Noord op mag komen draven.... ;)
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #147 Gepost op: 25-02-2011, 20:46:20 »

Een hermontage.............vink inderdaad wel heul verdacht.....maakt 't speuren dr niet gemakkelijker van.
Moet dus wel een hint inzitten.....m.n. dat stukje ziekenhuis en tijdklokken  :P
Ik kan ook wel een paar tissues gebruiken. :P

Ik vraag me af of ze gister wel het goede bandje uitgezonden hebben. Dat klokje was niet bepaald elegant en ik werd er voortdurend door afgeleid.

Mochten ze toch de aflevering last minute gehermonteerd hebben, dan kunnen we wel de aanname overboord gooien dat de afleveringen al enkele weken van te voren klaar liggen en ze geen rekening kunnen houden met wie het kijkende publiek verdenkt.

Offline peterterh

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 25-02-2011, 21:03:16 »
Er moet haast wel een bedoeling achter zitten. Na maandenlang gemonteerd te hebben zal er vast wel een foutje in de montage in kunnen sluipen maar dit... Daarbij is het ook vreemd dat het nog bijna 24 uur op de site blijft staan voordat het veranderd is. En volgens mij was het in de uitzending van vanmiddag wel in orde, dus waarschijnlijk lag de correcte versie al lang klaar.

De bedoeling kan natuurlijk ook zijn om ons gek te maken met allerlei zelfbedachte theorieën. Zou wel flauw zijn als dit zo zou zijn.

Offline opaweethetbeter

• Forumlid
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
« Reactie #149 Gepost op: 25-02-2011, 21:04:08 »
De mol twittert "Dag leukste en mooiste palindroom... Ik zie je in elf.

Die palindroom is natuurlijk Anna.
Volgens mij zou een vrouw dit nooit twitteren.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2011, 21:07:39 door opaweethetbeter »

Offline Leek

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 25-02-2011, 21:05:07 »
Mochten ze toch de aflevering last minute gehermonteerd hebben, dan kunnen we wel de aanname overboord gooien dat de afleveringen al enkele weken van te voren klaar liggen en ze geen rekening kunnen houden met wie het kijkende publiek verdenkt.

last minute  ???  ??? Als het vliegtuig al vertrokken is, kan je toch niet meer spreken van last minute.
Ik ben van mening dat de uitzending van donderdagavond DE uitzending moet zijn waarin je de mol zou moeten kunnen vinden. Achteraf de uitzending veranderen vind ik dan ook vreemd.  ::vergroot::

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #151 Gepost op: 25-02-2011, 21:11:52 »
En zo zie je maar weer dat die klokjes ook niet zaligmakend zijn. :)

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
« Reactie #152 Gepost op: 25-02-2011, 21:15:25 »
Om nog even terug te komen op het pakken van het geld.

Wat we de kandidaten zien pakken :

Anna : $200 + $100 + $50 + $100    = $450
Art : $50 + $50                    = $100
Soundos : $50                      = $50
Patrick : $50                      = $50
Karin : $ ?? ( 2 briefjes )      = $ ?? ( Mogelijk $100 )

Totaal in beeld gebracht geld : $650 + $100?? = $750

Wat de kandidaten zeggen te hebben gepakt :

Anna : $400 ( $450 )
Art : $100  ( $100 )
Soundos : $200 ( $50 )
Patrick : $50  ( $50 )
Karin : $100  ( $??? )

Totaal vastgesteld door de groep gebracht geld : $850 + $50 van Anna = $900

Na het tellen van het geld blijkt er maar 800$ in de pot te zitten. Soundos beheerde de pot en zegt zelf nog 150$ in de pot te hebben gestopt terwijl we dit niet zien. Heeft Soundos $100 van de Pot weggegooid of volgens haar helemaal niet gepakt ?

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 25-02-2011, 21:17:02 »
Wie is de mol-fans geen stress! De uitzending is offline wegens hermontage (verdacht ;-) maar binnen een uur moet hij er weer staan #widm

Ik heb net het eerste half uur van de oude en de nieuwe versie van de aflevering naast elkaar bekeken (stereobeeld!) en het eerste verschil dat ik tegenkwam was de klok op 29:14 van de oude versie en 29:19 van de nieuwe: die had nu wel alle vier cijfers. Verder was er niet geknipt of zo dus Patrick geeft nog steeds toe dat hij de Mol is (op 26:26).

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #154 Gepost op: 25-02-2011, 21:21:00 »
[verhaal over geld]
:o Wanneer zijn ze van € naar $ geswitcht?
The British are not impressed.

Offline Tos

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 25-02-2011, 21:22:33 »

Zelf verdenk ik Patrick, maar het kan natuurlijk ook zo zijn als de mol een vrouw is dat hij de palindroom mooi vindt?
Het ziet er verdacht uit, maar zullen ze dat niet expres gedaan hebben?
'Ik ben niet de mol hahaha' - Carolien Borgers

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #156 Gepost op: 25-02-2011, 21:26:12 »
:o Wanneer zijn ze van € naar $ geswitcht?
ik denk dat het euroteken moeilijk te vinden is op het toetsenbord..
ik kan hem op mn eigen toetsenbord namelijk niet vinden ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #157 Gepost op: 25-02-2011, 21:28:59 »

hahahaha, opa heeft de tweet ook.

Maar goed gevonden.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #158 Gepost op: 25-02-2011, 21:31:20 »
Oh, nou, op de Mac is het gewoon Alt + 2 :P Volgens mij zit hij bij windows ook op zo'n plek.
The British are not impressed.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #159 Gepost op: 25-02-2011, 21:33:35 »
Windows = rechter ALT + 5

last minute  ???  ??? Als het vliegtuig al vertrokken is, kan je toch niet meer spreken van last minute.
Last minute voor de herhaling.  ;D (Heb ik me daar even goed uit gered.)

Het zou wat zijn als er een hint in zit. Mol: "...en door deze hint hadden jullie dus kunnen weten dat ik de mol ben... behalve dan de mensen die de herhaling hebben gekeken."