Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 110659 keer)

Offline Loebas

• Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #260 Gepost op: 28-02-2011, 15:01:54 »
Anna zit als een bezetene met haar handen te graven..13.44
Op een andere plek.
Is dit omdat zij meent beter te hebben geteld? Of heeft ze daar iets gezien (alsof er al gegraven was door de mol.. ;)).
« Laatst bewerkt op: 28-02-2011, 15:03:47 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline megatec

• Forumlid
« Reactie #261 Gepost op: 28-02-2011, 15:11:25 »
Het verbaasde me sowiezo dat niet iedereen ging graven in de buurt van die plek.
Ik zou het wel doen ( tenzij ik de mol ben)
What is your name? "Fokje........Fokje Modderman"

Offline Moldeskundige

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: 28-02-2011, 15:33:04 »
Art is de Mol! Bij de opdracht waar Art "Jan" op zijn shirt draagt zegt hij dat hij moet oppassen voor die twee haaien.... Later in de vragen komt de vraag: Voor welke dieren is de Mol bang.... A) Haaien B) Spinnen C) Slangen D) ....

Offline "Off Topic"

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Eventus docebit
Aflevering 8-Haaien
« Reactie #263 Gepost op: 28-02-2011, 15:39:37 »
Art is de Mol! Bij de opdracht waar Art "Jan" op zijn shirt draagt zegt hij dat hij moet oppassen voor die twee haaien.... Later in de vragen komt de vraag: Voor welke dieren is de Mol bang.... A) Haaien B) Spinnen C) Slangen D) ....
Daar zit wat in ..... Verder is hij natuurlijk een ....drol van een mol  ::pinokkio::

Offline Moldeskundige

• Forumlid
Re: Aflevering 8-Haaien
« Reactie #264 Gepost op: 28-02-2011, 15:47:38 »
Daar zit wat in ..... Verder is hij natuurlijk een ....drol van een mol  ::pinokkio::

;-) Iedereen zit zo onwijs te mollen, maar Art is wel de Opper-Mol. Art kreeg trouwens de vraag: hoeveel jokers heeft de mol? Hij klikt 1 aan en dan zie je ook nog bij hem 1 joker naast de laptop liggen.

Offline GeeDeeZet

• Forumlid
Re: Aflevering 8-Haaien
« Reactie #265 Gepost op: 28-02-2011, 16:03:27 »
;-) Iedereen zit zo onwijs te mollen, maar Art is wel de Opper-Mol. Art kreeg trouwens de vraag: hoeveel jokers heeft de mol? Hij klikt 1 aan en dan zie je ook nog bij hem 1 joker naast de laptop liggen.
??? Uhhh.... Art had nog iig 3 jokers hoor, had ie net verdiend in het jokerspel met PJ... Zie dus niet in waarom dit een hint zou zijn...

Offline megatec

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 28-02-2011, 16:18:27 »
Soundos zegt( nadat PJ had gezegd dat ze laat waren met het graven)
"we stonden er een halve meter naast"
Dat is raar want je zou normaal zeggen: "We zaten er een halve meter naast"

Even terugkomen op mijn eerdere post, dat soundos de schat al had gepakt en PJ de schat niet kon laten zien...

Offline megatec

• Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: 28-02-2011, 16:37:32 »
Nog een opvallend feit:

Op de foto hieronder staat de schatkaart die ze hadden (anna en art). En de route die ze hebben gelopen.
Maar je kan zien dat ze in spiegelbeeld zijn gaan zoeken!!
Rood geeft aan hoe ze zijn gelopen.

Offline needemeu

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 28-02-2011, 17:04:19 »
Dan is een halve meter wel ineens heel lang geworden.

Zag trouwens echt een tooooooophint voorbij komen, denk na, kan a la inge ipenburg zijn met de gebaren...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline megatec

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 28-02-2011, 17:11:37 »
Dan is een halve meter wel ineens heel lang geworden.

Dit was de eerste opdracht waarbij het doel/schat/geld niet getoond werd.

Kan het zijn dat de schat niet begraven lag en gewoon op het zand lag ( of een beetje zand erover heen) en toen Karin en Pat aan het seinen waren, Soundos gewoon de schat/geld heeft gepakt en in haar broek heeft gestopt? Je ziet haar een hele tijd niet tijdens het seinen.
En dan kun je de schat niet laten zien.
En ja, Soundos stond ongeveer een halve metervanaf PJ toen hij vertelde dat ze een halve meter vanaf zaten.

Offline "Off Topic"

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Eventus docebit
Aflevering 8-route naar schat
« Reactie #270 Gepost op: 28-02-2011, 17:24:14 »
Nog een opvallend feit:

Op de foto hieronder staat de schatkaart die ze hadden (anna en art). En de route die ze hebben gelopen.
Maar je kan zien dat ze in spiegelbeeld zijn gaan zoeken!!

Dan zijn het wel een stelletje sufferds als je in spiegelbeeld uitvoerd, bovendien kan het dan nooit een halve meter zijn, maar minstens 2 meter. Dus dit verhaal klopt van geen kanten ...!!

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #271 Gepost op: 28-02-2011, 18:19:53 »
Op de foto hieronder staat de schatkaart die ze hadden (anna en art). En de route die ze hebben gelopen. Maar je kan zien dat ze in spiegelbeeld zijn gaan zoeken!!

Is volgens mij niet waar. Ze zijn denk ik wel achter die boom gekomen en de goede kant opgelopen.

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 28-02-2011, 18:26:13 »
Eerder in dit topic zei ik al dat het best zo kan zijn dat Pieter Jan gewoon loog om de mol te beschermen

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #273 Gepost op: 28-02-2011, 18:34:06 »
Ik denk niet dat de mol op de vuurtoren zat.
Ik denk niet dat de mol superverdacht 'Frankenrijk' in gaat typen als het antwoord toch Italië is.
Ik denk niet dat de mol geld ophaalt in het ziekenhuis.
Ik denk dat Patrick de mol is ::feest::
...óf niet!

Offline megatec

• Forumlid
Re: Aflevering 8-route naar schat
« Reactie #274 Gepost op: 28-02-2011, 18:49:15 »

jij je zin.
Boven de kaart staat nog een uitleg over de halve meter.
Probeer alleen maar mee te denken ipv roepen "het klopt van geen kanten!!!!"

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #275 Gepost op: 28-02-2011, 19:20:58 »
Belangrijk dus voor de Mol om dat schatgraven verkeerd te doen. We zagen eerst Art en daarna Patrick met de schatkaart. Ook zagen we Patrick richtingaanwijzingen geven. Verdacht.
Tja. We zagen ook Karin stappen tellen. Aangezien ze er een halve meter naast zitten (ervan uitgaande dat Pieter-Jan niet liegt) lijken de aanwijzingen redelijk goed te hebben geklopt.

Vond 't trouwens wel een leuke opdracht. Juist omdat ie zo hilarisch was met die grote code vlak onder Art en Anna's neus en de schat zo dicht in de buurt van de andere drie, maar alleen de kaart zo ver weg :P

De andere opdrachten waren ook aardig maar ik vond de beloning (steeds maar 50 à 200 euro) niet om over naar huis te schrijven... maar dat terzijde.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline megatec

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 28-02-2011, 19:37:37 »
Volgens mij hebben ze wel goed gelopen. Heb het nog even weer goed terug gekeken.
Maar ik denk ook dat PJ loog waar de schat lag omdat het geld in de broek van Soundos zat!!!
En dan kun je hem niet laten zien.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #277 Gepost op: 28-02-2011, 19:54:03 »
Misschien zat het geld wel in de broekzak van mol Patrick... hij stond een halve meter van waar ze aan het graven waren. ;D

Ik vind het toch wel knap van de productie/montage dat ze het voor elkaar krijgen om me toch weer enorm te laten twijfelen, ook bij kandidaten waar ooit een streep door stond. (Nou heeft er een streep gestaan door alle vier de kandidaten die nog over zijn, dus dat gaat nogal makkelijk, maar toch...)
Wat betreft molacties vind ik Patrick nog wel de mol, maar wat betreft mogelijke hint, zijn er toch een paar die sterk naar Soundos en Karin wijzen.

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
« Reactie #278 Gepost op: 28-02-2011, 20:10:13 »
Soundos heeft het over een Japans teken op de verrekijker. Kan iemand mij vertellen wat dit teken betekent in het Nederlands, Japans, Spaan of whatever dan ook ?

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #279 Gepost op: 28-02-2011, 20:11:19 »
Soundos heeft het over een Japans teken op de verrekijker. Kan iemand mij vertellen wat dit teken betekent in het Nederlands, Japans, Spaan of whatever dan ook ?

Niet parkeren!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)