Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 110711 keer)

Offline *Supernova*

• Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #100 Gepost op: 25-02-2011, 11:38:03 »
Iets wat me opviel -

Ik heb de intro niet goed genoeg bekeken voor afl 8 dus ik weet niet of er weer een stukje in voorkwam dat in de serie niet terugkwam,,maar wat me vooral wel opviel is dat er ineens een stukje tussenzat in de 'vorige week' terugblik van afl 7 dat helemaal niet getoond is in afl 7...  ???

Anna die iets zegt als 'eerlijk gezegd vond ik hem een beetje een mietje' oid..? Ik neem aan dat dat over Art ging die zat te 'piepen'.

Mietje = me 'tje ? (terugkerende dubbele 'm'en, 'em en me ?)

Opvallend, volgens mij is dit de eerste keer dat in de terugblik een beeld gebruikt is dat niet getoond is in de aflevering?

Offline Nickmol

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 25-02-2011, 11:40:14 »
Er stond net SO12 op een deur. 1 = un. 2 = dos. Soundos.

Jongens,  dit kan geen toeval meer zijn. Ik stap bij deze over op Soundos.

Heb de rest nog niet gelezen dus misschien is dit al verteld: er stond ook AR7 wat je als Art kunt lezen. Ook leek 1 code erg veel op groot.

13:02
Zegt Karin daar 'dus we'
Of zegt ze 'ze'? ;)
Als ze 'ze' zei, dan lijkt het er dus op alsof ze er zelf niet bij hoort -> de mol.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2011, 12:09:06 door Nickmol »

Offline luckyrik24

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #102 Gepost op: 25-02-2011, 12:55:19 »
wel jammer gaat er een mooie vrouw uit die heel fanatiek was.

en weet er iemand wat er in afl. 2 in de test wie er vraag 9 beantwoord heeft
die theorie klopt wel denk ik
drank is sneller op dan je lief hebt

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 25-02-2011, 13:07:47 »
Niemand beantwoordde vraag 9.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline manon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #104 Gepost op: 25-02-2011, 13:22:33 »
Niemand beantwoordde vraag 9.

Ook niet in deze aflevering??
Slapen kan altijd nog!!

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 25-02-2011, 13:41:30 »
Dat maakt niet uit, want de theorie gaat juist alleen over afl 1 en 2. ;)

Offline manon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #106 Gepost op: 25-02-2011, 13:53:13 »
Weet ik, maar ik dacht dat uit de testvragen van deze aflevering misschien op te maken is wie volgende aflevering de afvaller is??

Slapen kan altijd nog!!

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 25-02-2011, 15:08:26 »
Ik zat in bed een beetje te kloten in mn gedachten met de codes. Als je de letters neemt van GR(2 keer o met streepjes)7, AR7, P@3k en SO12 krijg je GRSOARPK waarvan je grospark of grosprak kan maken. xD Maar dat was vóór dat ik las dat er ook DR5R was. Dan heb je dus grosparkdrr maar kan je daar iets nuttigs mee maken? Denk het niet.

Vraag me wel echt af waarom ze de namen van de kandidaten als codes hebben gebruikt, en of P1n, 1, 81 en MN9 nog wat betekenen.

Offline zwarte balk

• Forumlid
  • I'n sexy and I know it :)
« Reactie #108 Gepost op: 25-02-2011, 15:13:34 »
Alleen bij Karin krijg je als uitkomst 11.

Frankenrijk = 11 letters. Fout ingetypt door Karin.

Trouwens :

Frankenrijk

Is dus Karin

Dat is de enige naam (behalve jan, die is dr al uit)

Offline Leek

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 25-02-2011, 15:15:25 »
Vraag me wel echt af waarom ze de namen van de kandidaten als codes hebben gebruikt, en of P1n, 1, 81 en MN9 nog wat betekenen.

Als ze de gewone namen (spelling) hadden gebruikt zouden ze zo maar wat opgaves kunnen gokken, waarbij ze dan nog wel de bijbehorende deur zouden moeten zoeken.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 25-02-2011, 15:25:45 »
Als ze de gewone namen (spelling) hadden gebruikt zouden ze zo maar wat opgaves kunnen gokken, waarbij ze dan nog wel de bijbehorende deur zouden moeten zoeken.

Wat bedoel je?

En ik bedoel waarom SO12? Waarom niet gewoon M3FG ik zeg maar wat. Gewoon voor de lol, of om ons bezig te houden?

Offline TyTi

• Forumlid
  • Onder de grond heeft de mol geen vijanden
« Reactie #111 Gepost op: 25-02-2011, 15:37:24 »
Soundos...informatie achterhouden? Nèèè, onmogelijk ::rofl::

De vraag is, hoeveel kon je zonder verrekijker van die toren zien? Zou je kunnen zien dat het doek werd uitgerold als je zonder verrekijker naar de toren kijkt? Weet iemand hoe groot de afstand was tussen de twee locaties? Dus de toren en de plek waar Soundos, Karin en Patrick waren? Zou iemand dat willen uitvogelen?

Trouwens. Andere vraag. Hoe is bepaald dat Anna en Art in de toren zouden gaan? Waarom hebben ze dat eigenlijk niet de kandidaten laten beslissen (of hebben ze dat niet uitgezonden)? Of hebben ze kandidaten samengevoegd die niet zo vaak samen zijn?

Patrick moest natuurlijk gaan mollen op het strand;)

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #112 Gepost op: 25-02-2011, 15:43:24 »
Soundos ging als vijfde in de ziekenhuisopdracht.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #113 Gepost op: 25-02-2011, 15:44:14 »
(2 keer o met streepjes)
O met streepje is het getal 0.
The British are not impressed.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 25-02-2011, 15:45:15 »
Ik zie anders geen streepje in de 0 hoor. Het waren echte o's met streepjes. ze waren namelijk groot en rond: O en niet lang: 0

Offline Leek

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 25-02-2011, 16:14:04 »
Wat bedoel je?

En ik bedoel waarom SO12? Waarom niet gewoon M3FG ik zeg maar wat. Gewoon voor de lol, of om ons bezig te houden?

Als je als kandidaat "Jan" en "Anna" tegen komt, dan zou je toch gaan denken dat ook de andere namen gebruikt zullen zijn. Als je dan die namen vast invoert, dan kan er op het gemak de vragen bekeken worden. Als je als groep al wat antwoorden hebt, dan hoeft er maar de bijbehorende deur gevonden te worden. Of dit toegestaan zou zijn is echter niet duidelijk.

Offline Leek

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 25-02-2011, 16:17:57 »
Hoewel ik er qua jokers nog steeds niet helemaal uit ben, toch nog een opmerking.

Wij krijgen na de test te zien dat 2 personen een joker hebben ingeleverd. Niet duidelijk is wie die jokers heeft inlegt. Daarnaast is ook niet duidelijk of de joker gebruikt is voor de ontmoeting met de mol of dat de joker gebruikt is om een fout antwoord weg te strepen.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #117 Gepost op: 25-02-2011, 16:25:48 »
Ik zie anders geen streepje in de 0 hoor. Het waren echte o's met streepjes. ze waren namelijk groot en rond: O en niet lang: 0
In veel monospaced fonts hebben de O en de 0 exact dezelfde grootte. Vandaar ook de schuine streep, om het onderscheid aan te geven.
Volgens mij gebruiken zo OCR-A, waar de 0 inderdaad geen streep heeft, maar het kan natuurlijk dat ze die gewoon even hebben toegevoegd, omdat het in die rare combinatie niet duidelijk was of het een O of een 0 was.
The British are not impressed.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #118 Gepost op: 25-02-2011, 16:28:43 »
Er werd wel erg vaak gezegd dat de mensen die de namen moesten lezen zware jongens waren..
In de Donald Duck verhalen zijn dit de gevangenisnummers die bij deze zware jongens horen.

176-167, 176-671 en 176-761

Nou denk ik niet echt dat hier iets inzit , maartoch wie weet?
You'll never walk alone

Offline megatec

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 25-02-2011, 16:46:49 »
Er werd wel erg vaak gezegd dat de mensen die de namen moesten lezen zware jongens waren..
In de Donald Duck verhalen zijn dit de gevangenisnummers die bij deze zware jongens horen.

176-167, 176-671 en 176-761

Nou denk ik niet echt dat hier iets inzit , maartoch wie weet?

176-671 is wel weer in het spiegelbeeld.....
What is your name? "Fokje........Fokje Modderman"