Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 110746 keer)

Offline Molow

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #200 Gepost op: 26-02-2011, 14:32:44 »
K zie t wel maar k vind t niet zo overtuigend.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #201 Gepost op: 26-02-2011, 14:33:25 »
Ik zag ook 'mol' in het zand staan (of ik heb het gedroomd).

Offline Tos

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 26-02-2011, 14:38:12 »
Ik vind Karin ook heel verdacht, maar ik geloof tegelijkertijd ook in de testvragentheorie.
Dus als die testvragentheorie klopt (moet eigenlijk wel, want het klopt al acht afleveringen achter elkaar), dan kan Karin niet de mol zijn en gaat zij in aflevering 10 naar huis. Dus dat is voor mij de grootste reden om Patrick te verdenken.
'Ik ben niet de mol hahaha' - Carolien Borgers

Offline Jurrevanhoeven

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 26-02-2011, 14:47:53 »
Ik vind het vooral ongelooflijk dat er wekelijks mensen uitgaan die toch de mol niet waren.

Vanaf aflevering 1 is Art al mijn mol, maar Karin en Patrick als outsiders.

Van Anna wist je ook wel dat die de mol niet was, haalt overduidelijk het meeste geld binnen en ook Pepijn en Jan waren echt duidelijk de mol niet.

Maar Art is in mijn ogen nog steeds zooooo duidelijk de mol.
Die gast doet echt niets goed, en probeert overal verwarring te veroorzaken.
Vandaag was hij niet eens zo actief, maar weer gewoon dingen.
- hij ziet het geld niet liggen, wat echt duidelijk te zien was.
- hij zegt bij de vraag over een gras: 'een gros is dat niet dozijn x dozijn'. om vervolgens: 'uhh ja, ik weet het niet' te zeggen. Kom op man, tuurlijk wist hij dat wel, anders kom je ook niet op het idee dozijn x dozijn, en dan denkt hij ineens, laat ik niks zeggen.
- hij zat met de verrekijker continu Anna te beinvloeden, dat het andere cijfers waren, terwijl Anna het gewoon goed zag.

En alle andere afleveringen doet hij hetzelfde, hij haalt 1. geen geld en 2. hij wil overal verwarring veroorzaken (ook een keer, was iets met dat ze zes minuten de tijd hadden ofzo en zegt hij: ja het was zeven minuten toch?).
Als Art de mol niet is, dan is hij echt de meest waardeloze kandidaat ooit.

Toch had ik liever gezien dat Karin en Patrick eruit gingen, dan wist ik het 100%. Zij halen ook niet veel geld op, maar ik heb daar meer het gevoel dat het onkunde is dan mollen. Zij proberen daarnaast ook niet zo verwarring te stichten.
Ik blijf het dus jammer vinden dat alle overduidelijke nietmollen er telkens uitliggen.

Offline Leek

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 26-02-2011, 15:16:10 »
Ik vind Karin ook heel verdacht, maar ik geloof tegelijkertijd ook in de testvragentheorie.
Dus als die testvragentheorie klopt (moet eigenlijk wel, want het klopt al acht afleveringen achter elkaar), dan kan Karin niet de mol zijn en gaat zij in aflevering 10 naar huis. Dus dat is voor mij de grootste reden om Patrick te verdenken.

In aflevering 10 gaat ze dan wel met het geld naar huis. In de voorlaatste aflevering wordt toch de winnaar bekend gemaakt en vervolgens in de laatste aflevering de verliezer en de Mol.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #205 Gepost op: 26-02-2011, 15:17:50 »
In aflevering 10 gaat ze dan wel met het geld naar huis. In de voorlaatste aflevering wordt toch de winnaar bekend gemaakt en vervolgens in de laatste aflevering de verliezer en de Mol.

de winnaar of de verliezer wordt dan bekend gemaakt ja, meestal dan :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 26-02-2011, 15:36:30 »

Tja, in het verleden behaalde resultaten...

In 2009 en 2010 was dat inderdaad zo, maar in de drie jaar daarvóór was er in de finaleaflevering een cliffhanger en werden winnaar, verliezer en Mol bij de ontknoping bekendgemaakt.
Er is dit jaar al zoveel anders dan in het verleden, en daar kan de bekendmaking ook best bij horen. Afwachten dus.

(Bovendien, als de testtheorie helemaal klopt, wat doen we dan met Art als Karin wint? Met een hoger cijfer zou je verwachten dat 'ie het verder zou schoppen dan Karin...)
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline justmenm

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 26-02-2011, 16:17:05 »
Karin eruit in aflevering 10, volgens deze theorie.

Dan zou uiteraard de theorie met de groepsfoto niet meer kloppen, tot nu is dit dus wel het geval.

Test-theorie: Karin eruit in aflevering 10
Groepsfoto-Theorie: Soundos als volgende eruit

Wat is de Groepsfoto= Theorie dan ???
En voor mij blijft art de mol  ;)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #208 Gepost op: 26-02-2011, 16:38:34 »
Ik zag ook 'mol' in het zand staan (of ik heb het gedroomd).
Staat op een foto uit de MolMail.
The British are not impressed.

Offline Karlijntje

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 26-02-2011, 16:56:54 »
Ik wordt gek van deze pc!

Wat is dat teken ervoor dan? Een 'O'?

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 26-02-2011, 17:08:37 »
Staat op een foto uit de MolMail.
Daar is het woord "MOL" met stenen gelegd.
Sorry, bestand is te groot om te plaatsen..
Duidelijk op foto 4 te zien maar ook op foto 9 (rechts).
« Laatst bewerkt op: 26-02-2011, 17:10:50 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Leek

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 26-02-2011, 17:26:28 »
Waarom zie je de envelop bij Art wel al op tafel liggen en bij de anderen niet? Bij Art lag er zelfs al een joker bij. Ik dacht even dat iedereen een envelop en joker zou krijgen. Maar uit de biecht van Soundos kan je opmaken dat zij ervanuit gaat dat niemand nog een joker zou hebben.

E.e.a. zal wel weer zo gemonteerd zijn, maar ik blijf het vervelend vinden dat de kijker niet bij alle kandidaten hetzelfde te zien krijgt.

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 26-02-2011, 17:58:16 »
Mooi dat er een joekel van een Ruben Dario naast de vuurtoren staat...:

http://www.panoramio.com/photo/26590448

Vreemd dat daar geen goed shot van komt..
Wel te zien overigens @ 06.01 en 07.35.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2011, 23:16:52 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 26-02-2011, 17:58:35 »
Tijdens de test heeft Art de joker al op tafel gelegd, daarna maakte hij de envelop open. Die joker heeft hij dus niet ingezet om de mol te willen ontmoeten. Dat kon hij ook niet meer daar hij geen jokers meer over had.

Wat ik vreemd vindt is dat als je een groene envelop onder je muis hebt liggen deze als eerste open gaat maken lijkt mij. Dat gebeurd blijkbaar niet als we de beelden bij Art moeten geloven.

Offline needemeu

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 26-02-2011, 19:05:32 »
Wat ziet het er allemaal saai uit in die filmpjes met al die interviews. Op tv lijkt iedereen zijn stinkende best te doen, maar op die filmpjes zie je iedereen een beetje klooien...

Offline Leek

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 26-02-2011, 20:27:21 »
Tijdens de test heeft Art de joker al op tafel gelegd, daarna maakte hij de envelop open. Die joker heeft hij dus niet ingezet om de mol te willen ontmoeten. Dat kon hij ook niet meer daar hij geen jokers meer over had.

Wat ik vreemd vindt is dat als je een groene envelop onder je muis hebt liggen deze als eerste open gaat maken lijkt mij. Dat gebeurd blijkbaar niet als we de beelden bij Art moeten geloven.

yessie,

Jij kan me vast uitleggen waar de 2 jokers zijn gebleven die Art in afl. 6 nog had en daarna schijnbaar niet. In het overzicht bij Jokers staat ook op deze site bij begin afl. 6 2 jokers, eind afl. 6 2 jokers en bij begin afl. 7 ineens 0 jokers.

Overigens is één van de testvragen:hoe veel jokers heeft de mol nog. Drie staat daar ook bij en volgens mij slaat dat toch echt op Art.

Is het overigens in deze serie ook zo dat de jokers tot afl. 9 mogen worden ingezet en niet meer in de finale?

Offline Koemba

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 26-02-2011, 20:35:45 »
Iemand opgevallen dat bij de ziekenhuis opdracht, de tijd die in beeld kwam niet klopte?

Anna die moest op een gegeven moment terug rennen want ze had geld binnen gehaald, toen had ze nog 21 seconden.
De tijd ging uit beeld. Dus ik dacht: Oh dat haalt ze niet meer!
Anna rent

De tijd komt weer terug in beeld en ineens heeft ze nog 25 seconden! HUH?
Ik snapte er helemaal niks van.

Iemand ook ook opgevallen verder?

Offline Tos

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 26-02-2011, 20:37:28 »
Ik vroeg mij al eerder af waarom kandidaten geen contact met de mol zouden willen (als ze geen jokers hebben, oké)
maar toen werd er gezegd dat er dan geloot zou worden, maar dat heeft PJ toch helemaal niet gezegd in aflevering 8?

Wie hebben er trouwens een joker ingeleverd voor contact met de mol?

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #218 Gepost op: 26-02-2011, 20:39:13 »
Iemand opgevallen dat bij de ziekenhuis opdracht, de tijd die in beeld kwam niet klopte?
Anna die moest op een gegeven moment terug rennen want ze had geld binnen gehaald, toen had ze nog 21 seconden.
De tijd ging uit beeld. Dus ik dacht: Oh dat haalt ze niet meer!
Anna rent
De tijd komt weer terug in beeld en ineens heeft ze nog 25 seconden! HUH?
Ik snapte er helemaal niks van.
Iemand ook ook opgevallen verder?

Dat was een fout in de montage, de juiste versie zou nu op Uitzendinggemist moeten staan.
The sun came up and reality set in.

Offline Tos

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 26-02-2011, 20:41:17 »
Ik vind het vooral ongelooflijk dat er wekelijks mensen uitgaan die toch de mol niet waren.

Vanaf aflevering 1 is Art al mijn mol, maar Karin en Patrick als outsiders.

Van Anna wist je ook wel dat die de mol niet was, haalt overduidelijk het meeste geld binnen en ook Pepijn en Jan waren echt duidelijk de mol niet.

Maar Art is in mijn ogen nog steeds zooooo duidelijk de mol.
Die gast doet echt niets goed, en probeert overal verwarring te veroorzaken.
Vandaag was hij niet eens zo actief, maar weer gewoon dingen.
- hij ziet het geld niet liggen, wat echt duidelijk te zien was.
- hij zegt bij de vraag over een gras: 'een gros is dat niet dozijn x dozijn'. om vervolgens: 'uhh ja, ik weet het niet' te zeggen. Kom op man, tuurlijk wist hij dat wel, anders kom je ook niet op het idee dozijn x dozijn, en dan denkt hij ineens, laat ik niks zeggen.
- hij zat met de verrekijker continu Anna te beinvloeden, dat het andere cijfers waren, terwijl Anna het gewoon goed zag.

En alle andere afleveringen doet hij hetzelfde, hij haalt 1. geen geld en 2. hij wil overal verwarring veroorzaken (ook een keer, was iets met dat ze zes minuten de tijd hadden ofzo en zegt hij: ja het was zeven minuten toch?).
Als Art de mol niet is, dan is hij echt de meest waardeloze kandidaat ooit.

Toch had ik liever gezien dat Karin en Patrick eruit gingen, dan wist ik het 100%. Zij halen ook niet veel geld op, maar ik heb daar meer het gevoel dat het onkunde is dan mollen. Zij proberen daarnaast ook niet zo verwarring te stichten.
Ik blijf het dus jammer vinden dat alle overduidelijke nietmollen er telkens uitliggen.

Ik wil hier op even reageren ;),
als er veel geld te verdienen valt, dan doet Art wel mee met de opdracht, maar alleen kleine bedragen laat hij liggen (zoals 50 euro)

Hij liet dan wel expres twee briefjes onder een steen liggen, maar toen Patrick voorbij liep pakte hij maar 1 briefje.
Overigens is het als mol heel dom om zo duidelijk te mollen, het is 1. minder leuk voor de wie is de mol-kijkers en 2. heel makkelijk voor de kandidaten om erin te blijven.
Art is (denk ik) gewoon een kandidaat die het ontzettend slim speelt, Jan en Anna waren in een tunnelvisie gekropen en hebben de hele test op Art ingevuld en dan liggen ze eruit.

De mensen die Patrick verdenken: Soundos, Karin en Art.. die zitten nog in het spel!