Ik vind het vooral ongelooflijk dat er wekelijks mensen uitgaan die toch de mol niet waren.
Vanaf aflevering 1 is Art al mijn mol, maar Karin en Patrick als outsiders.
Van Anna wist je ook wel dat die de mol niet was, haalt overduidelijk het meeste geld binnen en ook Pepijn en Jan waren echt duidelijk de mol niet.
Maar Art is in mijn ogen nog steeds zooooo duidelijk de mol.
Die gast doet echt niets goed, en probeert overal verwarring te veroorzaken.
Vandaag was hij niet eens zo actief, maar weer gewoon dingen.
- hij ziet het geld niet liggen, wat echt duidelijk te zien was.
- hij zegt bij de vraag over een gras: 'een gros is dat niet dozijn x dozijn'. om vervolgens: 'uhh ja, ik weet het niet' te zeggen. Kom op man, tuurlijk wist hij dat wel, anders kom je ook niet op het idee dozijn x dozijn, en dan denkt hij ineens, laat ik niks zeggen.
- hij zat met de verrekijker continu Anna te beinvloeden, dat het andere cijfers waren, terwijl Anna het gewoon goed zag.
En alle andere afleveringen doet hij hetzelfde, hij haalt 1. geen geld en 2. hij wil overal verwarring veroorzaken (ook een keer, was iets met dat ze zes minuten de tijd hadden ofzo en zegt hij: ja het was zeven minuten toch?).
Als Art de mol niet is, dan is hij echt de meest waardeloze kandidaat ooit.
Toch had ik liever gezien dat Karin en Patrick eruit gingen, dan wist ik het 100%. Zij halen ook niet veel geld op, maar ik heb daar meer het gevoel dat het onkunde is dan mollen. Zij proberen daarnaast ook niet zo verwarring te stichten.
Ik blijf het dus jammer vinden dat alle overduidelijke nietmollen er telkens uitliggen.