Ik heb de aflevering net ook wat aandachtiger teruggekeken.
Nog even terugkomend op dat logo op die kijker... Er staat in het rood op die streep gewoon het merk Bird Land, evenals in het wit op de andere kant. De kijker van Anna en Art had dit logo ook.
Er staat "focus"... maar het is in elk geval geen hint.
Bij de ziekenhuisopdracht zien we Patrick hard door het gebouw rennen maar zien we ook zo'n geldtafeltje at random in het gebouw staan? Zou er misschien ook los geld gelegen hebben in het gebouw? Patrick rent er in ieder geval snel langs...
Dat viel me ook op. Het is Patrick niet! Het is de 'kooi' waar "gr007" op staat nadat Anna het geld daar al heeft opgehaald. Daarnaast heeft deze renner in eens een camera om, een zwarte broek, andere schoenen dan Patrick en een andere huidskleur. Dit is of wel een zware jongen tijdens de run van Anna, Soundos (als zij idd als laatst was) of wel hebben ze een zware jongen achteraf wat rondjes laten lopen voor wat mooie beelden. Patrick is het niet, die loopt echt letterlijk de handen van de zware jongens in.
Verder vind ik de opmerkingen van Patrick tijdens de krater opdracht opvallen. Art loopt over twee briefjes geld heen. Patrick pakt er één en zegt dat Art daar overheen gestapt was. Ten eerste ben ik er vrij zeker van dat de briefjes waar we Art overheen zien stappen, niet de plek is waar Patrick geld pakt. Patrick staat dan een stuk verder op met zijn rug naar Art, daarnaast zijn de wienig overeenkomsten tussen de twee plekken. Waar Patrick wel geld pakt is vanaf een stuk rots, niet echt een plek waar je overheen stapt.
Ik weet niet wat dit betekend, maar ik vind het wel raar.
Ik vind de 362=11=mol link met gr007, maar vervelend.