Auteur Topic: Het Grote MFD Samenreis topic  (gelezen 45762 keer)

Offline hagriddler

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: Het Grote MFD Samenreis topic
« Reactie #120 Gepost op: 17-03-2011, 23:09:54 »
Dit wordt de eerste keer dat ik ook naar de molfandag kom. Ben wel benieuwd. Zijn er nog anderen die vanaf (via) Eindhoven met de trein naar Amersfoort gaan?  ::zwaai::
Ik reis ook vanaf Eindhoven en ga voor dezelfde trein als Jos noemt
(10:32 vertrek Eindhoven spoor 5, 11:22 in Utrecht, dan (via blauwe bord) naar spoor 4 voor de trein van 11:42 naar Amersfoort, aankomst 12:00)
« Laatst bewerkt op: 17-03-2011, 23:27:38 door hagriddler »
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 18-03-2011, 12:39:55 »
Een vraagje voor de rest van de groep uit Groningen: Weten jullie al welke trein we op de terugweg nemen? Omdat ik misschien door familie opgehaald kan worden lijkt het me wel handig dit zsm te weten...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline lightman

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 18-03-2011, 12:56:02 »
(10:32 vertrek Eindhoven spoor 5, 11:22 in Utrecht, dan (via blauwe bord) naar spoor 4 voor de trein van 11:42 naar Amersfoort, aankomst 12:00)

Ah, mooi. Ik kon mij ook al niet voorstellen dat ik de enige zou zijn die vanuit het zuiden komt. Het treinstel vanaf Maastricht zit meen ik vooraan, dan weet ik ongeveer waar ik moet zijn. Blijft de vraag hoe je een (mede)molloot herkent?  ::jaja::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Ycaris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #123 Gepost op: 18-03-2011, 13:51:43 »
Blijft de vraag hoe je een (mede)molloot herkent?  ::jaja::

Rouwrandjes onder de nagels; van het tunnelgraven  ::jaja::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Rick De Molloot

• Actief Lid
  • traust enginn!
« Reactie #124 Gepost op: 18-03-2011, 14:11:11 »

trein van 11:42 naar Amersfoort? Waarom niet 12:02 zoals vele anderen? Ik lees overal 12:02 vanuit utrecht, het oosten en het noorden sluit daar het beste op aan volgens mij. Ik kom vanuit het oosten en om 11:42 ben ik nog niet op Utrecht CS maar de trein van 12:02 naar Amersfoort haal ik wel. Dacht dat met de mensen uit de richting GRoningen net zo was. Volgens mij is het echt 12:02 voor de grootste groep, maar ag die van 11:42 brengt je ook wel waar je wezen moet.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #125 Gepost op: 18-03-2011, 14:15:41 »
Wanneer wordt er eigenlijk verzameld bij de Zonnewijzer? :P
voor zover ik weet, zal dat tussen 12.10 en 12.30 zijn. Meestal vertrok de groep dan om 12.30 richting Observant, om ter plekke weer in een rij te wachten.....maar dat geeft niet, je ziet dan immers genoeg bekenden.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #126 Gepost op: 18-03-2011, 14:20:38 »
Ah, mooi. Ik kon mij ook al niet voorstellen dat ik de enige zou zijn die vanuit het zuiden komt. Het treinstel vanaf Maastricht zit meen ik vooraan, dan weet ik ongeveer waar ik moet zijn. Blijft de vraag hoe je een (mede)molloot herkent?  ::jaja::
Een herkenningsmogelijkheid is dat je het mollogo zichtbaar op je jas plakt met dubbelzijdig plakband. Dat zal ik in elk geval doen.

Maastricht vooraan? Dan weet ik genoeg.

Offline Rick De Molloot

• Actief Lid
  • traust enginn!
« Reactie #127 Gepost op: 18-03-2011, 14:22:11 »
Hoe laat zijn jullie vanuit het zuiden dan op utrecht CS Jos? welke trein pakken jullie dan naar amersfoort? de 11:42 al of, zoals vele anderen, de 12:02?

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #128 Gepost op: 18-03-2011, 14:25:06 »
@Rick de Molloot: De treinen uit Groningen en Friesland komen om 12:22 uur aan in Amersfoort. Volgens mij de trein uit het oosten ook.

@Vangu Vegro: De MFD duurt dacht ik tot 17:30. Weet nog niet hoe laat de trein terug vertrekt. Maar meestal, als er genoeg animo is, wordt er nog met een club gezamenlijk ergens gegeten. Dat wordt meestal ter plekke georganiseerd.
In ieder geval, de voorlaatste trein vertrekt om 22:39 en de laatste trein (een stoptrein) om 23:09
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #129 Gepost op: 18-03-2011, 14:26:14 »
ik moet even kijken: ik denk dat ik sowieso een ruime marge heb in Utrecht dan. 9.26 betekent 11.22 in Utrecht.

Ik moet even kijken wat FenikXI doet. Die heeft een rit van 2 uur met de bus voor de boeg, alleen al om Maastricht te komen, terijl je dat met de auto makkelijk in een half uur haalt.

Mocht die wel kunnen komen wanneer ik 1 trein later heb (Ik heb immers twee vervoersmogelijkheden voor hem), dan kan het ook nog om 9.56, dat ik vertrek. Dan kan ik ook de aansluitende trein van 12.02 naar Amersfoort nemen. Maar ik heb het niet zo op haastwerk, zeker niet met krappe overstaptijden. Maar uiteraard moet er dan geen vertraging zijn. Een onderbreking heb je met een eerdere trein zo opgevangen, maar als je alles precies laat aansluiten, hang je in de prijzen.
« Laatst bewerkt op: 18-03-2011, 14:32:03 door Bodejos »

Offline Rick De Molloot

• Actief Lid
  • traust enginn!
« Reactie #130 Gepost op: 18-03-2011, 18:07:56 »
@Rick de Molloot: De treinen uit Groningen en Friesland komen om 12:22 uur aan in Amersfoort. Volgens mij de trein uit het oosten ook.

Dat klopt wel maar t ging mijn om de trein vanuit Utrecht CS, het centraalste station, daar waar Noord, Oost en Zuid meestal samenkomen, al las ik dat Noord ook anders, zonder Utreg CS, naar Amersfoort kan.
Het ging mij om het verzamelen op Utrecht CS en niet in Amersfoort...
de 12:02 vanaf Utrecht CS brengt ons idd om 12:22 in Amersfoort dat klopt wel. Was gewoon benieuwd wanneer we jos tegen zouden komen  ;D  vorig jaar zat ie nl wel in dezelfde trein...

@Bodejos, als je dit jaar een tas meeneemt, hou um dan goed bij je of onthou dat, als je um afgeeft aan mij, dat ik um ook heb  ;) Dan hoef je daarna niet te vragen op ut podium "wie heeft mijn tas gezien?"  :P

Online LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #131 Gepost op: 18-03-2011, 20:27:35 »
De trein uit het oosten is inderdaad in principe om 12:22 in Amersfoort!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 18-03-2011, 20:57:50 »
@Vangu Vegro: De MFD duurt dacht ik tot 17:30. Weet nog niet hoe laat de trein terug vertrekt. Maar meestal, als er genoeg animo is, wordt er nog met een club gezamenlijk ergens gegeten. Dat wordt meestal ter plekke georganiseerd.
In ieder geval, de voorlaatste trein vertrekt om 22:39 en de laatste trein (een stoptrein) om 23:09

Afwachten dus? Prima, maar het vantevoren weten was handiger geweest...

Maar een ding is zeker, die laatste treinen nemen is voor mij geen optie.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #133 Gepost op: 18-03-2011, 21:30:24 »

@Bodejos, als je dit jaar een tas meeneemt, hou um dan goed bij je of onthou dat, als je um afgeeft aan mij, dat ik um ook heb  ;) Dan hoef je daarna niet te vragen op ut podium "wie heeft mijn tas gezien?"  :P
Vorig jaar had ik aardig wat kilo's papier bij me, die ik niet voortdurend om mijn schouder wilde meeslepen. Nu heb ik een schoudertas, die ik ook als schoudertas zal gebruiken.

Dus geen zorgen, Rick.

Online LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #134 Gepost op: 18-03-2011, 21:52:59 »
Trouwens, als jullie na afloop gaan eten, wat wordt het dan meestal? De Mac of Burger King?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #135 Gepost op: 18-03-2011, 21:56:22 »
In Hilversum was het een restaurant in het centrum. ik kan me alleen herinneren dat het met een S begon.

Online LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #136 Gepost op: 18-03-2011, 21:58:46 »
Het enige restaurant dat ik volgens mij in Amersfoort ken is de Mac of Burger King bij het station, tenminste, als ik het juiste station voor me heb...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #137 Gepost op: 18-03-2011, 22:00:33 »
Als het dan toch fastfood wordt, dan liever Burger King. Is ook makkelijker, die zit op het station, voor de Mac moet je een stukje de stad in.

In Hilversum hebben we ook eens gegeten bij pizzeria Casa di Lorenza. Was ook makkelijk omdat die èn op zondag open was èn vlakbij het station is èn geen visspecialiteitenrestaurant is. Bovendien hebben ze er van Kassa eens de grote pizzatest opgenomen.
Maar dat eetcafeetje was ook een leuke tent.
The British are not impressed.

Online LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #138 Gepost op: 18-03-2011, 22:29:23 »
Als ik nog geld over heb, wil ik best wel mee gaan eten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #139 Gepost op: 18-03-2011, 23:25:49 »
Ik ben ongeveer om 11.40 bij het blauwe bord. Ik zal daar wachten tot 11.55 denk ik en dan ga ik richting het perron (Wie reist er dan allemaal mee?? want dan weten we precies op wie we moeten wachten en wie niet)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!