Poll

Wie is de Mol?

Art
22 (24.7%)
Patrick
67 (75.3%)

Totaal aantal stemmen: 89

Auteur Topic: Molduel in screenshots: Art versus Patrick  (gelezen 39368 keer)

Offline Niuno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Molduel in screenshots: Art versus Patrick
« Reactie #60 Gepost op: 13-03-2011, 23:04:04 »
Toen Jon riep "Ik wist het, ik wist het", was dat ook in de hitte van het moment. Maar hij wist toen echt dat ze nog naar Jordanië zouden gaan. Was toen ook een hint.
Opmerking van Patrick vind ik van dezelfde categorie.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 13-03-2011, 23:41:08 »
Ja, vind ik ook. (Al moeten we wel concluderen dat het voor een stukje ook in scene was gezet... of er moeten onzichtbare cameramannen bestaan.)

Nou je het zegt... inderdaad!  :D ;D Je ziet de cameraman niet in de shots vanaf de andere boot.
Oh, dat maakt dingen voor mij wel een stuk verklaarbaarder.

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #62 Gepost op: 13-03-2011, 23:52:10 »
Het blijft rotslecht geacteerd. ::pinokkio:: ::schaam:: ::rofl::

Offline Delphin

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 14-03-2011, 03:44:53 »
Het kwam indd ontzettend geacteerd over, zo overdreven acteerde hij ook in S1ngle.
Ik zat de laatste drie aflevering op Karin en Patrick, maar na de laatste aflevering ben ik ervan overtuigd dat Patrick de mol is, niet alleen omdat Karin afviel, maar om veel redenen, en dan vooral de blikken van Patrick en Art, want die spreken boekdelen op het eind, Patrick probeert super onmollirig te kijken, en in Art z'n ogen zag ik ''€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ KA-CHING!!!''
Ja, en als Art de mol is, danne... vreet ik m'n bed op ofzo  :-X

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
« Reactie #64 Gepost op: 14-03-2011, 10:00:24 »
Wat een super overzicht is dit, Heinz. Mooi!

Kijkend naar de lichaamstaal en gezichtsuitdrukking tijdens de onthullingspraatjes van Pieter-Jan zou ik denken dat Art blij is gewonnen te hebben (en dat dus niet verborgen weet te houden voor ons), en dat Patrick zichzelf beter een neutrale houding weet aan te meten, omdat hij op dag 1 al wist dat dit moment zou gaan komen.

Maar dat is natuurlijk pure speculatie, maar het momentje tussen Edo en Dennis bleek toen ook veel weg te geven over de identiteiten van de mol en de winnaar (Toen Patrick er uit ging voor de finale).

Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline De Bolle

• Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 14-03-2011, 11:20:19 »
Mooi overzicht Heinz!

Maar los van de molacties denk ik dat het bijna onmogelijk is dat Art de mol is. Dat zou namelijk betekenen dat Patrick, die pas in de finale op Art zat, heeeel veel geluk heeft gehad. Helemaal als je bedenkt dat er anderen waren die WEL op Art zaten. Lijkt me dus onmogelijk. Of de AVRO loopt hard te dissen, dan kan het wel.  ::pinokkio::
Ik kan me van vorig jaar herinneren dat toen Hind eruit ging ze duidelijk Kim als verdachte noemde. Vanaf dat moment had ik Kim dus uit het mollijstje gehaald. Later bleek dat dit ten onrecht was.
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline xBelleee

• Forumlid
  • aidm
« Reactie #66 Gepost op: 14-03-2011, 11:22:40 »
Mooi overzicht Heinz!

Maar los van de molacties denk ik dat het bijna onmogelijk is dat Art de mol is. Dat zou namelijk betekenen dat Patrick, die pas in de finale op Art zat, heeeel veel geluk heeft gehad. Helemaal als je bedenkt dat er anderen waren die WEL op Art zaten. Lijkt me dus onmogelijk. Of de AVRO loopt hard te dissen, dan kan het wel.  ::pinokkio::
Ik kan me van vorig jaar herinneren dat toen Hind eruit ging ze duidelijk Kim als verdachte noemde. Vanaf dat moment had ik Kim dus uit het mollijstje gehaald. Later bleek dat dit ten onrecht was.
Ik weet niet of je het weet, maar Jan zei voor de laatste test die hij maakte dat hij toch op Soundos in ging zetten...
mol na afl. 1: art; 2: art; 3: art; 4: art; 5: art; 6: art; 7: art; 8: art; 9: art; 10: art

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #67 Gepost op: 14-03-2011, 11:27:32 »
Ik weet niet of je het weet, maar Jan zei voor de laatste test die hij maakte dat hij toch op Soundos in ging zetten...
En dat is dus pure montage
Jan heeft vanaf aflevering 2 geen test meer op soundos ingevuld, maar op iemand anders, Ik weet eigenlijk zeker dat dat art was

Jan heeft zelf bevestigd in de roodshow dat dat hij op soundos had gestemd klinklare onzin is
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 14-03-2011, 11:28:50 »
Maar in de Roodshow zei hij dat hij op Art had gestemd, dus dat van Soundos was weer eens creatieve montage.

Mooi overzicht Heinz!

Patrick spreidde op Karin en Art voor de veiligheid.
Tell me what your telescope says

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 14-03-2011, 11:31:46 »
Montage,montage.
Hind zat vorig jaar overduidelijk op Frits, maar toen ze afviel zat ze z.g. ineens op Kim.
Jan zat aldoor op Art, en toen hij afviel verdacht hij Soundos ineens.
Dat doen ze altijd. Anders wordt het allemaal veel te makkelijk voor ons.
Je kunt beter naar het gedrag van de kandidaten kijken. Het was niet zo moeilijk om te zien dat Jan voluit voor Art ging. Zonder jokers nog wel! (Als hij echt geswitcht was had dat betekend dat hij niet meer zeker van z'n zaak was, en had hij vast de jokers wel ingezet!!!)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #70 Gepost op: 14-03-2011, 12:31:45 »
Ik heb het idee dat de vraag wie de mol dit keer ook heel erg verband houdt met de uiteindelijke verrassing die het programma wil creëren. Dus ik denk...

Art is de mol:

- Het grote niet die-hard mol kijkende deel zal waarschijnlijk denken 'oh wisten we al, niet zo'n verrassing. Maar wat goed dat we hem hadden!
- Groot deel van dit forum: Goh, toch Art... We zagen een overduidelijk mollende mol over het hoofd!

Patrick is de mol:

- Het grote niet die-hard mol kijkende deel zal waarschijnlijk denken 'WHOAAAAAAAA hoe kan dat nou? ::oink:: Soundos zat toch op hem en was de verliezer???'
- Groot deel van dit forum: Zie je, dus toch! Wij hadden hem wel door!

En aangezien het niet die-hard deel van de kijkers groter is, denk ik dat ze voor die verrassing zullen gaan.

Of niet, maar dan vind ik het wel een heel raar (gemonteerd) seizoen eigenlijk...
No Milk today???

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 14-03-2011, 13:36:31 »
Het grote niet die-hard mol kijkende deel zal waarschijnlijk denken 'WHOAAAAAAAA hoe kan dat nou? ::oink:: Soundos zat toch op hem en was de verliezer???'
Als ik dit lees, ben ik oprecht verrast dat die redenering helemaal niet bij me is opgekomen. Als je al zolang molloot bent als ik, zie je dat niet meer. Maar verrek ja, zo denken 'gewone mensen'!  ::rofl::
Tell me what your telescope says

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #72 Gepost op: 14-03-2011, 13:56:12 »
Wie is de Mol? Art of Patrick?

1.3 vrijstellingsroute
 Patrick zegt tegen de groep dat hij heeft doorgegeven dat de kandidaten na hem 1000 en 3000 euro moeten pakken, terwijl er twee keer 3000 ligt.
Hij zei tegen de groep 'Ik heb gezegd dat ze 3000 moesten pakken, duizend, en dingetje. Als ze dit opvolgen hebben ze 5000 euro.' Dingetje is dus ook 1000 en het is niet alleen 1x 3000 en 1x 1000 ;)
...óf niet!

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 14-03-2011, 14:17:54 »
Als ik dit lees, ben ik oprecht verrast dat die redenering helemaal niet bij me is opgekomen. Als je al zolang molloot bent als ik, zie je dat niet meer. Maar verrek ja, zo denken 'gewone mensen'!  ::rofl::

Maar iedereen snapt toch dat de 2 finalisten op dezelfde mol kunnen zitten en dat degene met de meeste goede antwoorden dan wint?

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #74 Gepost op: 14-03-2011, 15:29:27 »
Maar iedereen snapt toch dat de 2 finalisten op dezelfde mol kunnen zitten en dat degene met de meeste goede antwoorden dan wint?

Niet als je oppervlakkig kijkt. Dan denk je gewoon dat degene die de verkeerde mol heeft verliest. Denk ik dus. Maar ik weet het niet, want ik heb ook nooit oppervlakkig gekeken. ;D

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #75 Gepost op: 14-03-2011, 15:38:00 »
Niet als je oppervlakkig kijkt. Dan denk je gewoon dat degene die de verkeerde mol heeft verliest. Denk ik dus. Maar ik weet het niet, want ik heb ook nooit oppervlakkig gekeken. ;D
Ik heb het in elk geval één collega die met dat argument naar mij toe kwam. Dus het klopt wel dat sommige mensen zo denken.

Offline .Mara.

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 14-03-2011, 15:40:22 »
Over oppervlakkig gesproken. Beetje off-topic, maar moet er nu aan denken.
Na de 8e aflevering liet ik aan een collega de test-theorie zien. Zij volgt widm al een aantal jaar. En wat zei ze? Nou, dat is vast toeval. Ik viel al haast van m'n stoel en zei: Bij widm zijn zulke dingen echt geen toeval. Waarop zij zei: maar ze kunnen die kandidaten daar toch niet toe dwingen om die vraag aan te klikken. Mijn antwoord: Montage schat, widm hangt aan elkaar van montage. Nou, zij moest het nog maar zien. Kom op zeg, snap je dan gewoon het hele programma niet wat je al een aantal jaar kijkt? Dus..schat de kijkers niet te hoog in.

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #77 Gepost op: 14-03-2011, 17:17:19 »
Ik heb het idee dat de vraag wie de mol dit keer ook heel erg verband houdt met de uiteindelijke verrassing die het programma wil creëren. Dus ik denk...

Art is de mol:
- Het grote niet die-hard mol kijkende deel zal waarschijnlijk denken 'oh wisten we al, niet zo'n verrassing. Maar wat goed dat we hem hadden!
- Groot deel van dit forum: Goh, toch Art... We zagen een overduidelijk mollende mol over het hoofd!

Patrick is de mol:
- Het grote niet die-hard mol kijkende deel zal waarschijnlijk denken 'WHOAAAAAAAA hoe kan dat nou? ::oink:: Soundos zat toch op hem en was de verliezer???'
- Groot deel van dit forum: Zie je, dus toch! Wij hadden hem wel door!

En aangezien het niet die-hard deel van de kijkers groter is, denk ik dat ze voor die verrassing zullen gaan.

Of niet, maar dan vind ik het wel een heel raar (gemonteerd) seizoen eigenlijk...

Om even het zijspoor te bewandelen ... Je kan het ook zo bekijken. Als veel niet-fanatieke kijkers de Mol goed hebben, in hun geval Art, zijn de kijkcijfers van volgend jaar zo goed als verzekerd. Hun interesse is immers gewekt, dat met de illusie dat ze een natuurtalent zijn in het spotten van de juiste Mol. De molloten van de verschillende fora geven het programma nooit of te nimmer op, zelfs als de wereld vergaat blijven die massaal hun favoriete programma trouw. Het programma stijgt in aanzien, want de mensen die het goed hebben vertellen het weer verder aan anderen, ... "Waauw WIDM moet je echt kijken, topprogramma." in de hoop dat ze volgend jaar weer kunnen stoefen dat ze de goeie Mol te pakken hadden. Haha gaan die effe een koude douche over zich af krijgen. >:D

En eigenlijk, waarom zou het altijd zo moeten zijn dat de meerderheid van de kijkers het fout heeft? Het kan toch ook eens dat we het niet te ver moeten zoeken. Ik denk zelf ook wel dat ze eerder de voorkeur geven dat er een kleine minderheid de Mol juist heeft maar het zou inderdaad heel verrassend zijn als het dit jaar de richting uitgaat van 'de meerderheid heeft het bij het juiste eind'.

Heb trouwens het gevoel dat veel kijkers op het laatste moment aan het switchen zijn. Van Patrick naar Art en omgekeerd. Dat zie je hier op het forum ook al. Er wordt niet meer zoveel met afschuw gereageerd op Art als Mol. Waar eerder werd geopperd dat hij de slechtste Mol ooit zou zijn, heerst nu meer de gedachte dat hij één van de beste Mollen zou kunnen zijn. Daarbij beginnen sommigen zich te keren tegen Patrick. Ben toch wel curieus hoe de enige echte Mol zal worden onthaald. En al zeker in het geval van Art.

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 14-03-2011, 18:15:56 »
::rofl:: ::rofl::

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 14-03-2011, 18:16:21 »
Over oppervlakkig gesproken. Beetje off-topic, maar moet er nu aan denken.
Na de 8e aflevering liet ik aan een collega de test-theorie zien. Zij volgt widm al een aantal jaar. En wat zei ze? Nou, dat is vast toeval. Ik viel al haast van m'n stoel en zei: Bij widm zijn zulke dingen echt geen toeval. Waarop zij zei: maar ze kunnen die kandidaten daar toch niet toe dwingen om die vraag aan te klikken. Mijn antwoord: Montage schat, widm hangt aan elkaar van montage. Nou, zij moest het nog maar zien. Kom op zeg, snap je dan gewoon het hele programma niet wat je al een aantal jaar kijkt? Dus..schat de kijkers niet te hoog in.

oké, jullie hebben me overtuigd  ::joehoe::