Poll

Wie is de Mol?

Art
22 (24.7%)
Patrick
67 (75.3%)

Totaal aantal stemmen: 89

Auteur Topic: Molduel in screenshots: Art versus Patrick  (gelezen 39342 keer)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molduel in screenshots: Art versus Patrick
« Reactie #100 Gepost op: 16-03-2011, 12:15:34 »
Maar ik bedoel, is Art ook in zijn eentje in kleur geweest? Daar waar jij het over hebt is de gehele groep!
Ich bin ein Bärliner!

Offline maulwurf2

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 16-03-2011, 13:59:44 »
Maar ik bedoel, is Art ook in zijn eentje in kleur geweest? Daar waar jij het over hebt is de gehele groep!

Ja, in aflevering 10 na 5 1/2 minuut (= 1/2*11 :P) als hij in een flashback testvraag 22. (=2x11  :P) 'Heeft de Mol geld gepakt bij de Bomenopdracht?' met '2. Nee' beantwoordt.
Der, die, das!  - Wer, wie, was? - Wieso, weshalb, warum? - Wer nicht fragt bleibt dumm.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 16-03-2011, 14:05:54 »
Maar bij aflevering 10 was het wel anders dan alle andere zwart/wit en kleur flashbacks.
Tot dan toe was steeds alles zwart/wit met 1 detail of kandidaat in kleur.
In afl. 10 was juist alles in kleur met 1 detail zwart/wit, namelijk : Patrick.

Toch een uitzondering?

Offline suzanv

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #103 Gepost op: 16-03-2011, 18:51:38 »
Dit heb ik net op het Fok!Forum gepost en ik wil het toch hier nog even kwijt: hoe ik sta tegenover de discussie wie de beste mol zou zijn: Art of Patrick.

Ik zou het juist wel heel origineel vinden als de obvious mol een keer echt de mol is!
Patrick is meer een klassieke mol: subtiel de boel mollen.

Bijvoorbeeld: Patrick die 8 meter aflegt op het touw. Het lijkt alsof hij daarmee een goede poging doet maar omdat ze in totaal 666 meter moeten afleggen moet er alsnog iemand extra tot bijna aan de overkant komen: typisch vooropgezet mols.

Art lijkt meer ad hoc dwars te liggen (de koffer met minder geld willen, steeds de verkeerde antwoorden geven bij de koffie-vulkaan-opdracht; dat zijn echt duidelijke sabotage-acties).
Maar hij verraadde zich mogelijk als kandidaat toen Soundos 'executie' voorstelde bij de lezers-schrijvers-opdracht. Art wilde daarmee meegaan.

Als fanatieke ervaren mol-kijker zit ik al weken op Patrick. Maar Art zou het nog steeds kunnen zijn en dat zou eigenlijk wel heel grappig en verrassend zijn.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #104 Gepost op: 16-03-2011, 20:38:56 »
(...) steeds de verkeerde antwoorden geven bij de koffie-vulkaan-opdracht; (...)
"Het zal wel een Duitser zijn. Het zijn altijd Duitsers."

Een goed antwoord geven wat niet is verkregen van de vulkaangroep...
The British are not impressed.

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #105 Gepost op: 16-03-2011, 20:43:29 »
"Het zal wel een Duitser zijn. Het zijn altijd Duitsers."
Ja zie je: voorkennis! ;D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #106 Gepost op: 16-03-2011, 20:50:11 »
Alleen moet de Mol voorkennis ombuigen in een mislukte opdracht! Niet zomaar het juiste antwoord roepen en daarmee geld scoren  ::) ... Waarom deed je dat toch Art! ::ohno::

Offline Def Digital

• Forumlid
  • Whack-a-Mole anyone?
« Reactie #107 Gepost op: 16-03-2011, 21:51:12 »
Alleen moet de Mol voorkennis ombuigen in een mislukte opdracht! Niet zomaar het juiste antwoord roepen en daarmee geld scoren  ::) ... Waarom deed je dat toch Art! ::ohno::

Omdat hij toen vergat te hulpmollen. Iets wat hij zich wel herinnerde toen hij het over een dozijn dozijn had, wat twaalf... oeps, vergeten. ;)

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 16-03-2011, 21:58:16 »
Omdat hij toen vergat te hulpmollen. Iets wat hij zich wel herinnerde toen hij het over een dozijn dozijn had, wat twaalf... oeps, vergeten. ;)

Ja precies! Dat van die Duitser leek me een wilde gok. Art roept soms maar wat in het wilde weg. Als het fout is, komt hem dat alleen maar goed uit. En soms is het dan toevallig goed  ::trots::

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 17-03-2011, 07:10:54 »
Door zulke dingetjes schrijf ik Art ook af. Dat ie duitser roept etc.

En bijvoorbeeld dat ie zo enthousiast is over de blind date met de mol. Als mol weet je toch dat het geen blind date is neem ik aan?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #110 Gepost op: 17-03-2011, 07:16:32 »
Even wat polls op een rijtje:

- De poll bij dit topic staat na 71 stemmen op 24% Art en 76% Patrick.
- De poll op mijn site www.wieisdemol.net ziet er na 136 stemmen anders uit: 40% Art en 60% Patrick.
- De poll op www.wieisdemol.nl is met 10232 stemmen voor Art en Patrick compleet anders: 63% Art tegenover 37% Patrick.

Patrick loopt een klein beetje uit. Nu na 83 stemmen hier 23% Art en 77% Patrick en na 178 stemmen op .net 38% Art en 62% Patrick. (Op .nl nog steeds 63% Art en 37% Patrick.)

Dat zijn de peilingen, vanavond de uitslag. Veel plezier alvast! ::cheerleader::

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 17-03-2011, 07:56:39 »
Ik moet van Heinz verplicht melden dat ...
...ik toch nu meer neig naar Art als mol, dankzij alle verborgen hints en dankzij al zijn obvious molacties. Gelukkig heb ik Patrick in de pool, dus hoe dan ook heb ik iets om blij over te zijn vanavond! ::feest::
Tell me what your telescope says

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 17-03-2011, 08:15:52 »
...ik toch nu meer neig naar Art als mol,
Ghehehe, Heinz is streng. :P
Welkom bij de rebellen. ;)

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #113 Gepost op: 17-03-2011, 13:11:52 »
Welkom bij de rebellen. ;)
Zo voelt het inderdaad aan. Als een rebel van onze kleine Art-tegenbeweging van .com ::megafoon:: ::vlagrechts::
Of zullen we het maar omdopen tot soldaten van het Art-rebellenleger. ;D

...ik toch nu meer neig naar Art als mol, dankzij alle verborgen hints en dankzij al zijn obvious molacties. Gelukkig heb ik Patrick in de pool, dus hoe dan ook heb ik iets om blij over te zijn vanavond! ::feest::

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Welkom in de Art-tegenbeweging. Hier gelden geen regels, heb je meer kans om door te stoten naar de absolute macht binnen de beweging − dankzij het pijnlijke gebrek aan concurrentie − maar is het risico wel des te groter dat we straks verdreven worden door de absolute meerderheid.
Kort samengevat, geen garantie op succes. Hopelijk wil je toch nog blijven! ;)

Offline luckyrik24

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 17-03-2011, 16:36:26 »
op hyves is de stand:

Patrick 44,2%
Art     55,8%
drank is sneller op dan je lief hebt

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #115 Gepost op: 17-03-2011, 19:06:43 »
Door zulke dingetjes schrijf ik Art ook af. Dat ie duitser roept etc.

En bijvoorbeeld dat ie zo enthousiast is over de blind date met de mol. Als mol weet je toch dat het geen blind date is neem ik aan?
Oke, ik vond dat ook een heel raar antwoord voor een mol (voor mij voorkennis), maar Patrick heeft toch ook steekjes laten vallen. Vooral bij de Landcruiserproef. Toen Art het geld voorbij liep had Patrick in dat geval ook heel makkelijk het geld kunnen laten liggen in plaats van het te pakken. Door deze actie werd immers niet alleen nog wat geld binnengehaald, maar daarnaast ook nog eens verdubbeld...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 17-03-2011, 19:08:57 »
Dat is voor mij idd ook een groot raadsel. Nog anderhalf uur en dan zullen we antwoord krijgen. ;)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Def Digital

• Forumlid
  • Whack-a-Mole anyone?
« Reactie #117 Gepost op: 17-03-2011, 19:45:37 »
Kan die klok ff met 5 minuten per seconde lopen tot aan 20.29? 't Is niet meer te hoooouuuuwwwuuuuh. :)