"
mindfuck" is wel het woord dat WIDM 2011 het best omschrijft volgens mij. Bij de botenopdracht een andere wending, maar bovenal bij de test een heel onverwachte twist.
Maar geen echt contact met de Mol... in elk geval niet iets om heel veel wijzer te worden. Ja, je zit wel in de finale. Maar je weet nog steeds niks.
Trouwens, mogen we concluderen dat Patrick niet de Mol is? Zowel om het feit dat hij gekozen is, als door zijn blijheid als hij slaagt? Vooral dat laatste is voor mij een reden om hem minder te verdenken, want volgens mij is het echt.
waarom heeft PJ het op 0,53min bij de toelichting wie contact wil met de mol wel over Karin, Patrick en Art maar niet over Soundos?
Dat vroeg ik mij ook af. Ik redeneerde "omdat Soundos geen jokers meer had". Weet niet of dat klopt, maar vond het ook raar.
Nog iemand die is opgevallen dat er geen 'trust nobody' stem komt tijdens de groepsfoto aan het begin?
Hey verdraaid.
Waarom stopte ze na het pakken van de vrijstelling met het zoeken naar het geld??
Dat vroeg ik me ook af. Ik beredeneerde maar dat het pakken van de vrijstelling ook het einde van de opdracht zou betekenen.
Verder geweldige aflevering. Vraag me af in hoeverre Patrick zijn pact met Art op het spel heeft gezet door zijn vrijstellingsactie. Maar hij mag in elk geval het hele spel meemaken. Een van de andere drie niet.
Qua wie die mol nu is. Ik zei Karin maar die heeft in de nationaliteitenopdracht ook wel weer vrij goed gepresteerd. Soundos volgens mij minder. Art en Patrick niet zo, maar dat kwam de pot misschien wel ten goede heel per ongeluk...
In de boot was het lastig omdat Patrick een heel ander doel had maar dat wel moest zien te verbergen.
En in de vulkaan/koffieopdracht heeft vooral Art vrij weinig goed gedaan. Zowel in het doorvragen tijdens de rondleiding, het vertellen aan de andere twee, en het antwoorden op de vragen, doet hij van alles verkeerd. Of dat nou expres is, of is ie echt zo raar
Edit: ik hoop echt heel heel erg dat deze jongen naar de fandag kan komen om dit eens eventjes haarfijn uit te komen leggen. Of dit nou allemaal strategie was of niet.
/edit Soundos had vrij veel goede antwoorden.