Volgens mij hebben we allemaal gezien hoe de mol contact opnam met zowel Patrick als Karin: Art heeft beiden aan het begin benaderd met een aantal vragen. En aangegeven dat hij met Patrick samen de finale in wil, maar 'hoe gaan we dat dan regelen'? En toen kreeg Patrick toevallig een kans op een vrijstelling.
Wij dachten thuis precies hetzelfde over het contact met de mol: Art heeft contact met Karin en Patrick. De 2 personen die zijn ingegaan op het voorstel.
De mol heeft je hulp nodig: Laat de opdracht mislukken en win een vrijstelling. Gelukt!
Tja, eerst kon het Karin niet zijn vanwege de 3000 euro in aflevering 1. Maar dat kun je na de busopdracht misschien weer wegstrepen. Het moest Art wel zijn maar dat kon eigenlijk niet meer door het afvallen van Jan. En toch blijven deze 2 voor mij de hoofdverdachten.
Leuk om te lezen dat veel mensen al zeker zijn van hun zaak maar er nog geen 100% sluitend bewijs is tegen wie dan ook.
De sterkste hints (buiten de opdrachten) die gevonden lijken vind ik persoonlijk:
1- De testvragen-theorie. Dan zou Art de mol zijn.
2- De roadshow-woorden: Mocht vandaag het woord met een M of L beginnen dan wijst ook deze hint het meest naar Art (.o. heet Art)
Eigenlijk is het simpel Art moet de mol wel zijn. Maar waarom ging Jan er dan uit? Dus toch Karin? Of toch Patrick? Alleen Soundos is het voor mij 100% niet. Spannend!
p.s. Veel mensen leggen hints uit naar hun mol ipv een hint objectief aan iemand proberen toe te wijzen. Tunnellen heet dat geloof ik