Heeft iemand al een HD versie gedownload?
Ik wil graag de brief inhoudelijk weten, goed te zien op 30.15...
HD versie is nog geen torrent van hier omdat luckyluuk12 een weekendje weg is. Maar het enige wat van belang is, is toch dat er een P.S. onder staat.
Ik snap het nog steeds niet helemaal.
Kan je met paint aangeven op die kaart, 2 paginas terug die ik poste, waar wat lag? Dus het er even bijschrijven?
En was die kaart nou al de oplossing dan? En waar heb jij gehoord dat ze het geld eerst ergens moesten ophalen?
Wie zien trouwens aan het eind van de opdracht dat Soundos ineens die kaart in der hand heeft.
Vlak voordat Art geirriteerd met andere kaarten begin te smijten!
Dit was de kaart die Patrick aan het begin van de opdracht kreeg, omdat hij is uitgeloot door de mol. Het bevat de oplossing van de opdracht + een pijltje bij het eiland waar de vrijstelling bij ligt.
Ik heb plaatje bijgevoegd, met daarop de locaties van PJ en de vrijstelling. Daarnaast heb ik er twee spiegellijnen op gezet die door het midden van de kaart lopen.
Zoals je kan zien liggen beide locaties op de verticale spiegellijn. Daarnaast hebben ze dezelfde afstand vanaf de horizontale spiegellijn.
Dat is zo gedaan zodat Patrick kan gaan klooien met de sheet waar alleen het kruisje op staat. Als hij deze sheet 180 graden draait of spiegeld over de horizontale spiegellijn dan komt het kruisje op de plek van de vrijstelling terecht in plaats van bij PJ.