Ik ben nieuw op t forum, maar wilde jullie mijn theorie van 2 mollen nit onthouden. Ik denk dat Karin en Patrick samen de mol zijn. Dat er in ieder geval 2 mollen zijn. Met alle dubbelen en symboliek van seizoen elf is dat een best realistische optie.
Karin maakt of zichzelf verdacht, zorgt voor teveel chaos en ik geloof dat deze vrouw niet zichzelf is in de afleveringen ;-) komt te dommig over.
Art maakt zichzelf wel overdreven verdacht. Dat zou de echte mol denk ik neit doen. De eerste afleveringen deed hij wel gewoon mee.
Patrick, tja die houdt geld uit de pot, is ook niet zichzelf heb ik t idee. Komt te soft over. Is wel ERG enthousiast over zijn finale plek. Misshien overdreven. Maar erg fanatiek. Zo heb ik hem eerder nog niet gezien. Kwestie van overacting? Bovendien zie ik bij de andere kandidaten geen blik van herkenning bij de brief die hij van de mol kreeg. Kreeg hij hem van zichzelf en weet hij hiermee ook geld uit de pot te houden?
Tot slot Soundos, zij is neit mols genoeg. Te eerlijk, zorgt altijd voor een bijdrage in de pot. Ik geloof nooit dat zij de mol is.
Ik zit van het begin af op Karin. Maar meestal raad ik de mol niet, maar juist de winnaar. ;-)
Het zal me benieuwen