Dat is sowieso wel goed. Het lijkt mij ook wel geinig om oud-politici te zien bijvoorbeeld. Of iemand als Balkenende Soms vind ik dat er in WIDM wel erg veel acteurs zijn. Maarja die zijn er nou eenmaal veel...
Aan Balkenende zat ik ook al te denken, omdat je de man (die overigens ook best wel humor heeft) dan ineens in een andere rol zou zien. Helemaal als mol, omdat je het van hem niet zou verwachten. Maar omdat ik denk dat Balkende het alweer te druk heeft in zn nieuwe functie. Vandaar dat ik Femke Halsema op de reservelijst heb gezet.
Overigens zag ik Peter Faber en Victor Low ook voorbij komen lijken me ook 2 hele goede kandidaten voor de wat oudere mannen in de groep. Maar ook iemand als Bert Kuizinga (die ook wat in de vergetelheid is geraakt) zou niet misstaan. Of René van der Gijp, eens in een andere rol dan de goedlachse voetbalanalist.
En wat zou het leuk zijn als Erik de vogel mee zou doen, krijg je dalijk hints als ludo de mol (van boven naar beneden te lezen
) of dat elke vogel die voorbij vliegt(want in deze serie hebben we al wat gezien, wordt gelinkt aan ludo, net als met sanne vorig jaar
)