Nieuws Volg en like ons op Facebook!
*zoekt op wie die stem deed*WAT? Jon van Eerd sprak de stem van Professor Oak in?
Na Professor Oak mag ook Misty wel eens in WIDM!
Wow, Jon van Eerd Mister Oak? Dat had ik nooit geweten!
Absoluut! En geinig om de foto van Misty te zien!
*snapt nu eindelijk het onderschrift van Tsubasa
Op haar website www.marliessomers.nl vind je leuke liedjes, teksten en gedichten van haar. Ik vind haar echt tof en heb haar zelf een paar keer mogen ontmoeten. Wat mij betreft is ze dus top voor WIDM 2012 of 2013!
vraag dan ook meteen Bram Bart Hilde de Mildt en Jan Nonhof Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Bereid je maar voorHier zijn we weer hoor Om wie is de mol voor verder verval te behoeden om de kandidaten van het spel te kunnen beinvloedenOm het nut van Topito's aan te tonenOm dichter bij de finale te kunnen komenJessie!En JamesTeam Rocket is nog sneller dan het licht Dus vecht als een man of geef je over en zwicht Meowth, ik ben de mol , ogen dicht!
Ik stem voor! Trouwens wel grappig om te zien dat veel personages uit tv-series dezelfde stem hebben zonder dat je het door hebt! (Wist ik veel dat Misty ook Po van de teletubbies was!)
Echt???
Mary-Lou van Steenis
Ja, ze doet ook de stem van jammerende jenny in de nederlandse nasynchronisatie van Harry Potter
Nooit seizoen 6 gezien?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
335 gasten en 2 vaste bezoekers