Daar zit ik stiekum de hele tijd ook op te hopen. Lekker spelen met de media dus. Ik weet dat het steeds onwaarschijnlijker wordt, maar het zou zo grappig zijn!
Tja..
Ik heb niks tegen IJsland lijkt me een mooi land, qua landschappen en impulsen.
Ik hoop ergens wel op misschien een tweede land voor wat betreft diversiteit & afwisseling, en dan vooral een iets warmer aandoend land voor het beeld / contrast.
De kandidaten lijken me op zich wel ok al heb ik niet direct een beeld bij drie van de vier blonde dames - beetje teveel van hetzelfde wat mij betreft had daar op 't eerste gezicht althans liever wat meer diversiteit in gezien maar soit, misschien valt dat allemaal mee als de serie start en je echt een beeld krijgt van de groepsdynamiek.
Ik heb echter geen echt goed voorgevoel bij die Huffnagel. Misschien valt dat ook mee maar op het eerste gezicht lijkt me dat een miscast. Niet per se iets tegen politici oid maar dit lijkt me gewoon niet direct een kandidaat die aanspreekt (lees; zelfingenomen saaineus) of die echt past in een dynamisch spel als widm. Maar als dat anders blijkt te zijn zal ik ook zeker bereid zijn dat toe te geven.
Vooralsnog spreekt hij me niet erg aan als kandidaat iig, en ik zie ook niet zozeer het nut om een (ex)politicus toe te voegen maar goed.
Voor de rest lijkt het me best een aardige groep kandidaten, iig wel divers.