Mooie leader.
Beetje eentonig misschien maar ik neem aan dat ze voornamelijk beelden uit de eerste drie afleveringen hebben genomen, om niet te veel te spoileren (en vooral niet weg te geven dat er wellicht sprake is van een tweede, veel warmer land??)
Frits is nummer 10 in de leader..en komt voor in een van de weinige scenes in situ..
Lijkt me dat ie niet de eerste exit is maar zeker niet de laatste ie zeker niet de mol..
Kan zijn dat de vader de wens is van de gedachte want sja.. De man is een kwezel imo, en nee godzijdank niet de mol gezien voorbodes.
Positie van de mol in de leader?? Tot nu toe iig nooit de laatste.. Is er mogelijk iets anders zinnigs af te leiden aan de leader? Ik denk idd dat ze dat wellicht niet gedaan hadden vanwege de 2 maanden uitspitten en focussen. Ook dacht ik: Bepaalde, veel too obvious leads. Dat wil zeggen, hoewel het niet direct in de leader aanwezig was hintte het wel naar Lottie,die duikend onder water de Molhint naar Yvon vatte, i.e. 'Mol' + logo op de achterkant van haar foto).
Dus tja indien een molhint in die zin dan inderdaad een combi van verschillende elementen.. Lottie + duiken + foto & serie 6 = kinderfoto (waarin Mollouska
duidelijk saboteerde...)
Zouden ze ons echt een dergelijk voordehandliggende clue geven zo lang van te voren en met dergelijk duidelijke associaties??
In ieder geval, voor wie graag de
logo-loze versie van de nieuwe leader wil, ik heb 'm ook getapt: