Ik hoop het! Al dacht ik meer aan 30 december, een week voor de nieuwe serie begint? (Joeri en ik staan ook in die Avrobode, dus ik kan niet wachten )
Afgelopen seizoenen was het sws de extra lange (i.e. twee weken lange) editie voor kerst.
Ik denk niet dat dat ineens 30 december gaat worden aangezien het altijd een twee-weken editie is, speciaal voor Kerst/ Oud & Nieuw - dat is de gebruikelijke voor de gangbare/bekende gidsen mi zeker vwb Televizier sinds x-aantal jaren.
Er zijn sws veel mensen op kerstvakantie/ niet aanwezig in deze periode - dus een extra editie vlak voor Oud en Nieuw (i.e. tussen Kerst en Oud en Nieuw) lijkt me zeer onhandig en ook vrij onwaarschijnlijk gezien de feiten die ertegen spreken alsmede de tendens (zie eerder deze post omtrent de redenen die er tegen spreken, normaliter).
Er is bij mijn weten nog nooit een avrobode op 30 December verschenen,en ik zie er ook nu geen goede reden voor. Ik zou dat ook geenszins een logische datum vinden aangezien de meeste gangbare tv-gidsen een 2-weken editie hebben over de feestdagen heen..?!
Maar als jij andere info hebt waaruit dat blijkt of plausibel is, dan prima, we horen het graag.