OT: Hadewych is de mol. Ze is vanavond met Jon van Eerd in Tilburg geweest, zoals twitteraars kunnen nalezen.
promo's .. sja..
Reden temeer waarom ze de mol wrsch niet is mijns inziens.
De mol wordt juist meestal uit dat soort plugs gehouden, en niet volop in de media geplaatst.
Laat staan naast een ex-mol.
Niks is zeker, uiteraard. Maar ik vind dit eerder tegen haar pleiten als mol dan voor haar.
Nog even afgezien van de jeugdfoto in duikopdracht (veronderstellend dat daar idd een link is).
Slaat nergens op de mol zo duidelijk naar voren te schuiven in die zin (2 maanden van tevoren, aan 't grote publiek, seriously?!!Als plug om aan iedereen op te vallen..?!!
)
Zelfs ALS de intro een dergelijk grote hint naar de mol bevatte wat ik ten zeerste betwijfel, seriously, dan gaat de 11-jaar ervaring hebbende productie er dus vanuit dat ze iets kunnen uitzenden om ons te 'prikkelen', ruim twee maanden vóór de serie begint, om het aan iedereen luid en duidelijk verkondigen zodat 'het idiote publiek' er net zo lang over kan speculeren om maanden later (aan 't einde van de serie..) te onthullen dat het al was zoals men speculeerde ruim 2 maanden voor aanvang van de serie??!! Whatever..
Double bluff is altijd mogelijk maar nog niet eerder gebeurd (qua media-aandacht sws). Zelfde maker, dus ik ga ervan uit dat dit een teken is dat Hadewych eerder
niet de mol is dan wel.
Bovendien zou dit wel erg lame zijn mijns inziens, als molhint...
Ik zal uiteraard de eerste afleveringen met een open mind bekijken, dus als ik reden heb om van mening te veranderen zal ik dat ook doen.
Maar vooralsnog vind ik het dan (zoals door jou hierboven beschreven dus..) eerder een indicatie voor haar onmolsheid - als we toch zonodig mijns inziens nogal voorbarige conclusies willen trekken..