Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 113357 keer)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 10
« Reactie #280 Gepost op: 14-03-2011, 16:10:35 »
Ik vind het opmerkelijk bij de looproute dat de vraag: Hoe is de mol af gegaan bij de boobytrapopdracht?, Patrick antwoord dat Art af is gegaan door een mijn terwijl hij toch echt door lasergun is af gegaan. (Grappig ook dat we dit moment uit aflevering 2 terug zien en dat het bliepende geluidje van het harnas verdwenen is, die er toen wel in zat)
Eigenlijk slaat zijn antwoord, een mijn, op hem zelf. Uiteindelijk is hij afgegaan door een mijn.

Opvallend daarnaast is weer dat Soundos, die dezelfde vraag krijgt, als antwoord geeft op Patrick, haar mol, dat hij is afgegaan door een boobytrap. Soundos beantwoord hiermee de vraag fout want Patrick was af gegaan door een mijn. Opmerkelijk hierbij is dat Soundos via de speakers had kunnen horen dat het een mijn was want iedereen schrok er van...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Leek

• Forumlid
« Reactie #281 Gepost op: 14-03-2011, 16:43:23 »
Ik vind het opmerkelijk bij de looproute dat de vraag: Hoe is de mol af gegaan bij de boobytrapopdracht?, Patrick antwoord dat Art af is gegaan door een mijn terwijl hij toch echt door lasergun is af gegaan. (Grappig ook dat we dit moment uit aflevering 2 terug zien en dat het bliepende geluidje van het harnas verdwenen is, die er toen wel in zat)
Eigenlijk slaat zijn antwoord, een mijn, op hem zelf. Uiteindelijk is hij afgegaan door een mijn.

Opvallend daarnaast is weer dat Soundos, die dezelfde vraag krijgt, als antwoord geeft op Patrick, haar mol, dat hij is afgegaan door een boobytrap. Soundos beantwoord hiermee de vraag fout want Patrick was af gegaan door een mijn. Opmerkelijk hierbij is dat Soundos via de speakers had kunnen horen dat het een mijn was want iedereen schrok er van...

Zou iemand mij nog even uit kunnen leggen wat het verschil is tussen een boodytrap en een mijn? Als ze werden geraakt door een scherpschutter was het me wel duidelijk, maar volgens mij was er bij zowel de boodytrap als bij een mijn een klap te horen. Of waren de touwtjes de boodytraps?

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #282 Gepost op: 14-03-2011, 17:02:09 »
De touwtjes waren inderdaad de boobytraps. De mijnen waren volgens mij platen o.i.d. op de grond!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Soes

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #283 Gepost op: 14-03-2011, 17:12:11 »
Excuses als dit al genoemd is, maar ik heb even geen tijd om het hele topic door te spitten.
Het viel me op dat bij de executie Patrick, terwijl hij een vrijstelling had, toch gewoon bij de groep zat. Toen Pepijn en Anna een vrijstelling hadden, zaten zij naast Pieter Jan, tegenover de groep dus.
Is dit misschien een verwijzing naar Patrick als mol, in het kader van de uitspraak: 'zoek de verschillen, vind de mol'?

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #284 Gepost op: 14-03-2011, 17:16:29 »
Nog iets: het eerste deel van de laatste test zou daar de tijd ook belangrijk zijn geweest? Want ik vond ze allemaal zo relaxed van het ene naar het andere tafeltje lopen...Ik zou dan toch als een malloot daar door heen rennen denk ik :P, of zou de tijd pas gaan tellen achter de computer?

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 14-03-2011, 17:45:20 »
Weet je het niet, antraciet

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 14-03-2011, 18:29:33 »
:o
Ah, excuus molloot bedoel ik natuurlijk  ;D

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #287 Gepost op: 14-03-2011, 18:39:45 »
Ik kwam op een gedachte, door het feit dat het minste lievelingste eten van de kandidaten één van de vragen was, weer terug op aflevering 1 waar 'de mol' naast een zak met paprikas of iets dergelijks zit. Nu Art geen spinazies schijnt te lusten... Al kan ik van die paprikas niet echt spinazie maken...

Iemand enig idee, die zak staat niet voor niets naast de mol...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #288 Gepost op: 14-03-2011, 18:54:43 »
Net de promo voor de ontknoping gezien, geen nieuwe beelden, maar ik ben er achter gekomen dat als je 30 keer achter elkaar dat stukje van de reacties van de bekendmaking ziet wordt je knettergek!
...óf niet!

Offline veerttje

• Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 14-03-2011, 19:03:36 »
Ik heb de promo net ook bekenen en er viel iets op: Op het moment dat ze gaan juichen (aangenomen dat dat is omdat de mol bekend wordt gemaakt) zien we bij Soundos geen ::oink::... Dat zou dan betekenen dat Patrick gewoon de mol is. Of zou zij ook al weten wie de mol is?

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #290 Gepost op: 14-03-2011, 19:05:11 »
Dat weet ze. Ze stond ernaast, weet je nog? ;)
...óf niet!

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #291 Gepost op: 14-03-2011, 19:06:32 »
Euhm ... Soundos was er doodgewoon bij tijdens de onthulling van de Mol. ::) Of ze moet het al vergeten zijn. ::rofl::

Offline veerttje

• Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 14-03-2011, 19:15:28 »
terwijl ik mijn berichtje verstuurde viel 't kwartje...  :-[ :-[ :-[

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #293 Gepost op: 14-03-2011, 19:25:39 »
Ik vind vooral de reactie van Pepijn erg grappig. Echt een lichamelijke uitdrukking van "Hoe kan dit in hemelsnaam? Hoe kan ... de mol zijn? Ben ik zo blind geweest?"  ::rofl::

Misschien toch eens nakijken wie hij allemaal verdacht heeft. ;)

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #294 Gepost op: 14-03-2011, 19:36:42 »
terwijl ik mijn berichtje verstuurde viel 't kwartje...  :-[ :-[ :-[

Was zeker niet slecht bedoeld hoor, heb zelf waarschijnlijk al ergere dingen gepost! ;) Zou het wel grappig vinden als Soundos weer zo'n reactie ::oink:: tentoonspreidt bij de echte onthulling in de kathedraal. Haha, nog grappiger als ze zo reageert omdat ze fout zat. Dat zou dan betekenen dat Art de Mol is. ;D

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #295 Gepost op: 14-03-2011, 19:57:34 »
ik zie patrick juichen... had ik ook al eldersop voorom gelezen.. hij heeft dat geruite blouse aan.. en steekt 2 handen in de lucht als vuisten..

ik zie art niet juichen ik zie hem ook nietgoed
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 14-03-2011, 21:20:49 »

Art is duidelijk te zien op deze manier en zit dus recht tegenover Patrick.

Patrick barst al in juichen uit

Laatste moment tot er een fade-out is
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tara01

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 14-03-2011, 21:39:58 »
het is ook al eerder genoemd, maar de test vraag over de kamer (welke kamer had de Mol, Patrick had kamer 11) vult Art gewoon "6" in, zijn eigen kamer nummer.... dat zie ik toch als duidelijke hint naar Art.
Evenals de test theorie, Patrick beantwoord vraag 20, Art vraag 11; de winnaar en mol van 2011, de 11e aflevering van de mol.
Verder ook het niet juichen, zoals mooi te zien is op bovenstaande promo-film-foto's, verwijst naar mijn idee dat Art de mol is!

Ik vind Art wel geweldig als mol, flink aan het mollen, het er zo dik bovenop leggen, zelfs mede kandidaten attenderen op zijn stommiteiten... ::bravo:: ::bravo::
Ik kijk al uit naar donderdag!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 14-03-2011, 21:53:51 »
Het kan zijn dat Art applaudiseert in dat laatste plaatje. Dat kunnen we niet goed zien. (In het voorlaatste gaat zijn linkerhand naar boven tafel, in het laatste zien we geen handen)
En je zou verwachten dat de kandi's zich naar hem toedraaien als Art als mol bekend gemaakt zou zijn, maar dat lijkt er niet erg op...

Offline Willemvee

• Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 14-03-2011, 21:55:39 »
Grappig he, al die speculaties. Het wordt tijd dat het donderdag wordt...
 :P