Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 113416 keer)

Offline KevinJPG

• Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #20 Gepost op: 10-03-2011, 21:24:03 »
HAHAHA VOLGENDE WEEK  ::rofl::
had het kunnen verwachten  ;D

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 10-03-2011, 21:24:32 »
Ooooohhhh wat was het weer een spannend einde....zat op het puntje van mijn stoel en hoopte toch stiekem op een mooi einde waarin de mol bekend werd gemaakt...maar helaas ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Achaeus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #22 Gepost op: 10-03-2011, 21:24:39 »
Elk jaar trap ik er weer in hè... Nee dit jaar maken ze het echt bekend in de finale. Ja nu komt het! Art, Art, Art, Art, Art, Art... Pieter-Jan..... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee   ::)

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 10-03-2011, 21:24:47 »
AHHHH HAD SOUNDOS DE POT ZOOO GEGUND!!!  ::ohno::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #24 Gepost op: 10-03-2011, 21:24:54 »
poeheeeeeeeeeeeeee, wat een aflevering

kippevel :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 10-03-2011, 21:25:13 »
Ooooohhhh wat was het weer een spannend einde....zat op het puntje van mijn stoel en hoopte toch stiekem op een mooi einde waarin de mol bekend werd gemaakt...maar helaas ;)

Ja haha idd. Mn vader begon te lachen en mn moeder en ik 'Ahh elk jaar dezelfde rotstreek' :P
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #26 Gepost op: 10-03-2011, 21:25:34 »
En ik zat zo lang op Art als winnaar, alleen de laatste afleveringen veranderd... DOM DOM
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline JaFF

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 10-03-2011, 21:25:51 »
Soundos :(

En nog twijfel ik, hoe is het mogelijk!

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 10-03-2011, 22:47:30 »
Hoe kan Soundos nou niet de winnaar zijn? Volgens de theorie moest zij toch de winnaar worden van WIDM? Waarom heeft Art anders nummer 11 en Patrick 20? Begin nu toch bijna te twijfelen ook al ligt het er wel heel dik bovenop dat Patrick het is.

Offline manon

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 10-03-2011, 22:55:12 »
Ik heb zoooooo gelachen met die apen ::rofl::
Art: woehoehoe....ja!!ik heb contact!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Mooie finale zo, al wandelend en met voorwerpen vragen beantwoorden en daarna nog een deel test op de computer.
Slapen kan altijd nog!!

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 10-03-2011, 22:58:55 »
Leuke uitzending, nog leukere uitslag. Mijn gebeden zijn verhoord.
Tenminste... als Patrick ook echt de mol is.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #31 Gepost op: 10-03-2011, 23:00:55 »
Waarom juicht Patrick zo uitbundig bij de bekendmaking van de mol en zit Art een beetje stil? Blij dat het bekend is, of blij dat hij de winnaar is? De laatste aflevering is zo te zien ook niet in lisse opgenomen :P (sorry voor de slechte kwaliteit van de afbeelding)
« Laatst bewerkt op: 10-03-2011, 23:03:10 door mollenvanger20 »

Offline Njunior

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 10-03-2011, 23:01:24 »
Toen PJ zei: ''Of kunnen we ''de vriend'' weglaten'', dacht ik: ''Omg, PJ, je lult je mond voorbij :O
En Patrick had blijkbaar ook wel voorkennis, want hij zei tegen Art: ''Dus als ik het geld niet pak, heb jij 1 vraag goed op de test?''
Hij zegt dus dat hij de mol is.
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #33 Gepost op: 10-03-2011, 23:04:15 »
Prachtige aflevering. Jammer dat er maar één opdracht was - de finale zelf bestond eigenlijk alleen uit de test. Maar voor tv wel een hele mooie opname! En de nodige grappige momenten. Ik denk trouwens ook dat ik Art ga bestempelen als de leukste kandidaat van de serie, over het geheel genomen. Wat hij deed bij Patrick bij de kapper (met de vraag of hij de mol was) was misschien wel het grappigste moment van WIDM2011 ::rofl::

Ahh wat jammer! :( Ik ging er echt vanuit dat Soundos zou winnen!
Ik ook! Echt jammer dat ze niet won. Ze heeft het spel echt goed gespeeld vind ik. En Art en Patrick... Ik ga even kopiëren wat ik op een ander forum heb geschreven:

Er zijn twee mogelijkheden. (Ja echt? Ja echt. ;D)

Patrick is de mol
In dat geval hebben Art en Soundos tegen elkaar gestreden en heeft Soundos blijkbaar verloren. Oftewel had Art meer juiste antwoorden. Dit klopt met het feit dat de twee mannen veel met elkaar zijn opgetrokken, maar strookt daarentegen met het feit dat Soundos enorm goed alles heeft zitten bijhouden en Art niet.

Art is de mol
In dat geval hebben Patrick en Soundos tegen elkaar gestreden en heeft Soundos blijkbaar verloren. Oftewel had Patrick meer juiste antwoorden. Dat klopt met het feit dat Soundos Patrick verdacht en Patrick Art verdacht.

Dat laatste klinkt grappig genoeg logischer. Je zou namelijk denken dat als Patrick de mol is, dat dan Soundos had gewonnen.

Zou het dan alsnog Art zijn? Dat zou ik wel heel vet vinden eigenlijk :D

Maar ik zei vanaf aflevering 8, het is Karin of Patrick. Nu Karin het niet blijkt te zijn is het dus Patrick. Als het Art is dan geef ik openlijk toe dat ik in de finale totaal verkeerd zat (en dat zit ik haast elke serie) - maar hem wel in afleveringen 4 en 5 verdacht! ;D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #34 Gepost op: 10-03-2011, 23:07:01 »
vind het toch wel een beetje tegenvallen dat art gaat winnen omdat patrick hem eigenlijk een beetje geholpen heeft ::ohno::.
Had veel liever gezien dat Soundos had gewonnen ....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline belg

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 10-03-2011, 23:07:55 »
vind het toch wel een beetje tegenvallen dat art gaat winnen omdat patrick hem eigenlijk een beetje geholpen heeft ::ohno::.
Dank, nu hoef ik dat niet meer te typen.

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #36 Gepost op: 10-03-2011, 23:10:12 »

Mee eens
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #37 Gepost op: 10-03-2011, 23:10:20 »

Maar ik zei vanaf aflevering 8, het is Karin of Patrick. Nu Karin het niet blijkt te zijn is het dus Patrick. Als het Art is dan geef ik openlijk toe dat ik in de finale totaal verkeerd zat (en dat zit ik haast elke serie) - maar hem wel in afleveringen 4 en 5 verdacht! ;D

Haha, het kan nog erger :P ik heb art in afl 1 als de mol bestempeld samen met Patrick. Daarna in afl 2 na de boobytraps mn pool op Art ingevuld, maar tot afl 4 steeds getwijfeld tussen Art en Patrick. En vanaf dat moment alleen maar voor Patrick gegaan  ::rofl:: En nu staan uitgerekend die 2 in het molduel winnaar/mol :P

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #38 Gepost op: 10-03-2011, 23:11:27 »
Ik zat echt de hele aflevering lang vol adrenaline. Echt knap in elkaar gezet, fantastische suspense.

Karin en Soundos waren helden tijdens de bomenopdracht. En de discussies tussen Art en Patrick ware echt hilarisch. Hoewel ik (net als velen hier) had verwacht dat Karin zou afvallen, vind ik het toch wel jammer.

Ik kreeg door de manier waarop verdenkingen werden uitgesproken/gemonteerd het angstige voorgevoel dat Soundos de verliezend finaliste zou worden. En helaas. Ik had haar de overwinning erg gegund, omdat ze een vermakelijke bijdrage heeft geleverd aan dit seizoen van WIDM. ::zwaaisip::

De twee vrienden nog over. Ik weet nog niet echt wat ik daar precies van vind. Patrick heeft Art aan jokers geholpen en ze zullen wel veel met elkaar besproken hebben, maar ze verdachten elkaar pas tegen het einde van het spel.  :-\\

Patrick blijft mijn mol. Al hebben ze wel extreem hard hun best gedaan om weer twijfel te zaaien.

Toevoeging> En ook leuk dat ze eens gevarieerd hebben met de finale test. Die locatie van de ontknoping was trouwens magisch mooi.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2011, 23:15:07 door Rat »

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #39 Gepost op: 10-03-2011, 23:13:03 »
Zodra Pieter Jan bekend maakte dat Soundos de verliezer was, wist de winnaar dat ie de winnaar was. De uitdrukkingen van Patrick (hij blijft cool) en Art (glunderend) spreken boekdelen.