Prachtige aflevering. Jammer dat er maar één opdracht was - de finale zelf bestond eigenlijk alleen uit de test. Maar voor tv wel een hele mooie opname! En de nodige grappige momenten. Ik denk trouwens ook dat ik Art ga bestempelen als de leukste kandidaat van de serie, over het geheel genomen. Wat hij deed bij Patrick bij de kapper (met de vraag of hij de mol was) was misschien wel het grappigste moment van WIDM2011
Ahh wat jammer! Ik ging er echt vanuit dat Soundos zou winnen!
Ik ook! Echt jammer dat ze niet won. Ze heeft het spel echt goed gespeeld vind ik. En Art en Patrick... Ik ga even kopiëren wat ik op een ander forum heb geschreven:
Er zijn twee mogelijkheden. (Ja echt? Ja echt.
)
Patrick is de molIn dat geval hebben Art en Soundos tegen elkaar gestreden en heeft Soundos blijkbaar verloren. Oftewel had Art meer juiste antwoorden. Dit klopt met het feit dat de twee mannen veel met elkaar zijn opgetrokken, maar
strookt daarentegen met het feit dat Soundos enorm goed alles heeft zitten bijhouden en Art niet.
Art is de molIn dat geval hebben Patrick en Soundos tegen elkaar gestreden en heeft Soundos blijkbaar verloren. Oftewel had Patrick meer juiste antwoorden. Dat klopt met het feit dat Soundos Patrick verdacht en Patrick Art verdacht.
Dat laatste klinkt grappig genoeg logischer. Je zou namelijk denken dat als Patrick de mol is, dat dan Soundos had gewonnen.
Zou het dan alsnog Art zijn? Dat zou ik wel heel vet vinden eigenlijk
Maar ik zei vanaf aflevering 8, het is Karin of Patrick. Nu Karin het niet blijkt te zijn is het dus Patrick. Als het Art is dan geef ik openlijk toe dat ik in de finale
totaal verkeerd zat (en dat zit ik haast elke serie) - maar hem wel in afleveringen 4 en 5 verdacht!