Waarom denken jullie trouwens dat Karin zei dat ze Art teveel vertrouwd had? Hoe langer ik er over nadenk, hoe vreemder ik die uitspraak eigenlijk vind. Denkt ze dat Art haar verkeerde informatie heeft doorgespeeld ofzo? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze vlak na uitschakeling ineens van haar mol is afgestapt. Ze wist waarschijnlijk wel dat Art en (zeker) Soundos ook op Patrick zaten, dus twijfelen aan haar mol was onzin.
Wat zou ze er mee bedoeld hebben?
Geen idee, het enige wat ik kan bedenken is dat ze al eerder vrij zeker dacht te zijn over haar 'mollen' die vervolgens telkens het spel verlieten (Pepijn had de pech nr 3 te zijn denk ik daarom wilde ze hem uittesten alvorens verder op hem te gaan zitten
Helaas resulteerde dit - mede - in zijn exit dus nav het jokerspel).
Ik denk dat Karin erg aan het twijfelen is gebracht daardoor gezien haar biechts oa dat ze ook zo 95% zeker was van Horace die het zeker niet was.
Dus toen ze eruit ging - zeker wetende dat ze toch die drie extra vragen goed had, en denkende dat Soundos miss deels ook op Art zat ('ik denk dat ik een goede kans heb') - temeer na Patricks overdreven gedoe na contact met de mol ( de zeepbel die barstte) en Arts rare gedrag in de kerk, is ze waarschijnlijk alles bij elkaar toch gaan twijfelen of ze nu bij mol nummer 3-4 wel goed zat...
Kan je haar direct na de exit niet kwalijk nemen en kennelijk dacht ze het bij de perspresentatie nog steeds iig, ze begreep niet waarom de mol geen contact met haar op had genomen. Met andere woorden waarom er een doublecross in het geding zou zijn en Patrick deze alsnog kreeg.
Ook dat kan je haar nauwelijks kwalijk nemen want het is idd wel een vrij trieste twist imho, vwb wat we al eerder hebben genoemd, het feit dat een kandidaat wel voorgehouden wordt dat die kans er wel degelijk inzit kostende 1 joker.
Rationalisation is a very powerful weapon indeed..