Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 113445 keer)

Offline xD

• Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #80 Gepost op: 11-03-2011, 02:48:13 »
Haha ik heb geen enkel moment gedacht dat Patrick de mol zou zijn en als ik dit zo allemaal lees ???
Dat gejuich na de vrijstelling, dat kon gewoon niet gespeeld zijn. Als hij het is petje af hoor.  
Maar Art blijft voor mij nog steeds de mol

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 11-03-2011, 03:04:59 »
Waarom denken jullie trouwens dat Karin zei dat ze Art teveel vertrouwd had? Hoe langer ik er over nadenk, hoe vreemder ik die uitspraak eigenlijk vind. Denkt ze dat Art haar verkeerde informatie heeft doorgespeeld ofzo? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze vlak na uitschakeling ineens van haar mol is afgestapt. Ze wist waarschijnlijk wel dat Art en (zeker) Soundos ook op Patrick zaten, dus twijfelen aan haar mol was onzin.
Wat zou ze er mee bedoeld hebben?

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 11-03-2011, 03:19:27 »
Waarom denken jullie trouwens dat Karin zei dat ze Art teveel vertrouwd had? Hoe langer ik er over nadenk, hoe vreemder ik die uitspraak eigenlijk vind. Denkt ze dat Art haar verkeerde informatie heeft doorgespeeld ofzo? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze vlak na uitschakeling ineens van haar mol is afgestapt. Ze wist waarschijnlijk wel dat Art en (zeker) Soundos ook op Patrick zaten, dus twijfelen aan haar mol was onzin.
Wat zou ze er mee bedoeld hebben?

Geen idee, het enige wat ik kan bedenken is dat ze al eerder vrij zeker dacht te zijn over haar 'mollen' die vervolgens telkens het spel verlieten (Pepijn had de pech nr 3 te zijn denk ik daarom wilde ze hem uittesten alvorens verder op hem te gaan zitten  ::) Helaas resulteerde dit - mede - in zijn exit dus nav het jokerspel).

Ik denk dat Karin erg aan het twijfelen is gebracht daardoor gezien haar biechts oa dat ze ook zo 95% zeker was van Horace die het zeker niet was.
Dus toen ze eruit ging - zeker wetende dat ze toch die drie extra vragen goed had, en denkende dat Soundos miss deels ook op Art zat ('ik denk dat ik een goede kans heb') - temeer na Patricks overdreven gedoe na contact met de mol ( de zeepbel die barstte) en Arts rare gedrag in de kerk, is ze waarschijnlijk alles bij elkaar toch gaan twijfelen of ze nu bij mol nummer 3-4 wel goed zat...

Kan je haar direct na de exit niet kwalijk nemen en kennelijk dacht ze het bij de perspresentatie nog steeds iig, ze begreep niet waarom de mol geen contact met haar op had genomen. Met andere woorden waarom er een doublecross in het geding zou zijn en Patrick deze alsnog kreeg.
Ook dat kan je haar nauwelijks kwalijk nemen want het is idd wel een vrij trieste twist imho, vwb wat we al eerder hebben genoemd, het feit dat een kandidaat wel voorgehouden wordt dat die kans er wel degelijk inzit kostende 1 joker.

Rationalisation is a very powerful weapon indeed..  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 11-03-2011, 03:23:49 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 11-03-2011, 04:02:21 »

ze begreep niet waarom de mol geen contact met haar op had genomen. Met andere woorden waarom er een doublecross in het geding zou zijn en Patrick deze alsnog kreeg.
Ook dat kan je haar nauwelijks kwalijk nemen want het is idd wel een vrij trieste twist imho, vwb wat we al eerder hebben genoemd, het feit dat een kandidaat wel voorgehouden wordt dat die kans er wel degelijk inzit kostende 1 joker.

Hmz, nu ik erover nadenk is het eigenlijk gewoon unfair als Patrick de mol is, Art wil geen contact, Soundos heeft geen jokers, dus Karin zou er dan vanuit mogen gaan dat er idd contact met haar gezocht zou worden, terwijl van tevoren al vastlag dat Patrick (indien de mol) niemand die kans zou geven.

Waarom is haar uberhaupt die kans voorgehouden dan?
Art krijgt extra jokers van de mol (indien Patrick) en van Karin wordt er middels een valse suggestie een afgenomen.
En dan ook nog PJ die in aflevering 1 meldt de mol heeft je hulp nodig, doe niets hij neemt contact met je op (oid).
Het hele gebeuren zou alleen nog eerlijk zijn als Art de mol is, en daadwerkelijk heeft geloot, en dus ook Patrick's jokers niet nodig had.

« Laatst bewerkt op: 11-03-2011, 04:09:21 door Cosma »

Offline Molow

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #84 Gepost op: 11-03-2011, 07:18:52 »
Ik vond de test heel vet bedacht met die voorwerpen, maar toen ze daarna ook gewoon 40 vragen moest beantwoorden had ik zoiets van wat is dan het nut? ::)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline bambam

• Forumlid
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
« Reactie #85 Gepost op: 11-03-2011, 08:54:30 »
Ik begreep dat ze 20 vragen met voorwerpen kregen, en daarna nog 20 vragen van de test. Je ziet ook wanneer (volgens mij) Soundos aan het tafeltje gaat zitten dat ze begint met vraag 21.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 11-03-2011, 08:59:18 »
Dacht door dat links/rechtsding in de leader dat het wel Soundos moest zijn. Ben benieuwd wat er dan met die leaderhint bedoeld wordt.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline jonne17

• Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 11-03-2011, 09:15:06 »
Welke antwoorden hadden de dames voor de bomenopdracht, weten we dat? Want ook in deze opdracht werd Art geholpen door Patrick, door hem in ieder geval voor 1 vraag te matsen. Als Karin hierdoor is benadeeld geeft dit toch nog een (extra) bittere nasmaak aan het geheel.
Ervan uitgaande dat Patrick de mol is natuurlijk.  :-\\

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #88 Gepost op: 11-03-2011, 09:25:24 »
soundos :  Mol grond,  mol pakt geen geld
Karin:  Mol ??? , mol pakt geen geld
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline jonne17

• Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 11-03-2011, 09:27:24 »
OK, dat valt dan mee. Dank je!

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #90 Gepost op: 11-03-2011, 09:33:13 »
IK zag Art niet meteen in dat beeld.
Ik had de indruk dat Art nog moest binnenkomen, als laatste dus.
Voor mij is Art in dat geval de Mol.
Indien dit niet zo is, kan er dan iemand met een beeld aanduidien waar Art zich op dat momnet bevindt?

Waarom juicht Patrick zo uitbundig bij de bekendmaking van de mol en zit Art een beetje stil? Blij dat het bekend is, of blij dat hij de winnaar is? De laatste aflevering is zo te zien ook niet in lisse opgenomen :P (sorry voor de slechte kwaliteit van de afbeelding)
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 11-03-2011, 09:38:07 »
Vond het een schitterende aflevering vol humor en spanning. Jammer dat Soundos geen winnares is. Had het haar zo gegund!

Volgens mij is de montage de mol ::jaja::

Offline Mystery guest

• Forumlid
  • I Am The Mystery Guest.
« Reactie #92 Gepost op: 11-03-2011, 09:38:20 »
patrick mocht van art geen geld pakken bij de bomen, maar de vraag was pakt de mol geld aan van p-j, dus niet van de grond
en wie zien we zijn hand naar voren steken als pj het geld wil geven terwijl hij niet de penningmeester is, juist PATRICK!

en als art en patrick naast elkaar staan kijkt patrick stoicijns en art een beetje lacherig, vorig jaar zat ik op kim en op het laatste moment begon ik te twijfelen omdat tijdens hetzelfde stukje sanne zo zat te lachen en kim stoicijns keek, dus als je het vergelijkt met vorig jaar is patrick dus ook de mol.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #93 Gepost op: 11-03-2011, 09:48:28 »
nope, waren 3 vragen
1 is de mol op de grond of in de bomen
2 pakt de mol geld tijdens de opdracht (oid)
3 pakt de mol geld aan van pj
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #94 Gepost op: 11-03-2011, 09:50:20 »
Ik denk dat die opmerking ironisch bedoeld was  ;) (toch, D*N?)
haha jah :P
Oh. Oeps.  ::hypocriet::
Ben niet zo goed in het onderscheiden van oprechtheid en sarcasme.  ::)
Ik weet dat Patrick in S1ngle speelt ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline De Bolle

• Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 11-03-2011, 09:58:20 »
Toen ik 'femmes fattales' zag staan wist ik eigenlijk al dat het voor zowel Karin als Soundos geen leuke aflevering zou zijn.
In de voorgaande jaren was ik rond deze tijd meestal zeker van de mol, hetzij vaak toch nog met een lichte twijfel. Nu heb geen enkele twijfel en is het 100 procent Patrick. Als het Art was geweest, was Patrick nooit zo ver gekomen.
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #96 Gepost op: 11-03-2011, 10:06:26 »
Toen ik 'femmes fattales' zag staan wist ik eigenlijk al dat het voor zowel Karin als Soundos geen leuke aflevering zou zijn.
In de voorgaande jaren was ik rond deze tijd meestal zeker van de mol, hetzij vaak toch nog met een lichte twijfel. Nu heb geen enkele twijfel en is het 100 procent Patrick. Als het Art was geweest, was Patrick nooit zo ver gekomen.
ik dacht ook bij zien van de titel: Neeeee Karin en Soundos gaan toch niet afvallen/verliezen? :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 11-03-2011, 10:28:10 »
Ik vond het een ietwat matige uitzending, het leek op sommige ogenblikken wel op een of andere real-life soap. In ieder geval had ik nog wel 1 opdracht verwacht voor de finalisten, de executie van Karin wordt op deze manier ook een beetje zinloos. Dat er zo een cliffhanger zou komen dat was uiteraard al vanaf het begin al duidelijk, veel inhoud had de aflevering dan ook niet.
Daarnaast is het toch wel een kwalijke zaak dat wanneer Patrick de mol is, wat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het geval is, hij 1 bepaalde kandidaat op verschillende momenten bevoordeeld heeft tov de rest.
Weet je het niet, antraciet

Offline miepens

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 11-03-2011, 10:36:27 »
Geweldige aflevering. Maar het moet Patrick wel zijn
Volgende week (elfde aflevering) is het ook officieel st patricksday. Kan geen toeval zijn.

Offline megatec

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 11-03-2011, 10:42:46 »
Dacht door dat links/rechtsding in de leader dat het wel Soundos moest zijn. Ben benieuwd wat er dan met die leaderhint bedoeld wordt.
 ;D

Daar ben ik ook benieuwd naar. Als het een hint is naar Art of Patrick bedoeld is, heb ik geen idee waarom ze het hebben gedaan, en wat de link is...
What is your name? "Fokje........Fokje Modderman"