Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 113424 keer)

Offline Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #100 Gepost op: 11-03-2011, 10:58:14 »
patrick mocht van art geen geld pakken bij de bomen, maar de vraag was pakt de mol geld aan van p-j, dus niet van de grond
en wie zien we zijn hand naar voren steken als pj het geld wil geven terwijl hij niet de penningmeester is, juist PATRICK!

Dit viel mij ook op en waarom zou hij anders zijn hand uitsteken terwijl hij al geen penningmeester meer was. Hij is de mol en wist van de vragen af en probeert nog een beetje te teasen.

Offline De Bolle

• Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 11-03-2011, 11:37:49 »
Ik zat me af te vragen, is dit werkelijk een molboekje waar Patrick vlak voor de laatste test in kijkt? Het lijkt zo dun, eerder een paspoort ofzo...

Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #102 Gepost op: 11-03-2011, 11:48:37 »
Dit viel mij ook op en waarom zou hij anders zijn hand uitsteken terwijl hij al geen penningmeester meer was. Hij is de mol en wist van de vragen af en probeert nog een beetje te teasen.

Dat dacht ik ook ja. ::jaja::

Offline belg

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 11-03-2011, 11:54:50 »
Soundos zei tijdens haar test dat Patrick bij de theater-opdracht negen verhaaltjes goed had geraden.

Als ze tien verhaaltjes moesten raden (hun eigen dus verhaaltje inbegrepen), hoe kun je dan 9 goede antwoorden hebben? Ofwel heb je ze allemaal goed (10), ofwel wissel je er twee om en heb je er 8 goed. Maar negen kan je toch niet hebben als je alles invult en elke naam maar één keer gebruikt, wat me logisch lijkt?

Trouwens wel grappig dat er bij die vraag vier antwoord mogelijkheden waren.   

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 11-03-2011, 12:43:31 »
Ik kijk net de aflevering nog eens (weer met veel plezier). In de vooruitblik op volgende week zie je in het laatste shot dat ze met zijn allen aan tafel zitten. Het moment waarop de mol binnen zal komen. Daar zie je Patrick duidelijk aan tafel zitten. Moeten we hieruit concluderen dat dan toch Art de mol is en Patrick daarvoor al als winnaar is uitgeroepen?
« Laatst bewerkt op: 11-03-2011, 13:24:04 door Lonneke14 »

Offline Renske.

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 11-03-2011, 13:00:52 »
Ik kijk net de aflevering nog eens (weer met veel plezier). In de vooruitblik op volgende week zie je in het laatste shot dat ze met zijn allen aan tafel zitten. He moment waarop de mol binnen zal komen. Daar zie je Patrick duidelijk aan tafel zitten. Moeten we hieruit concluderen dat dan toch Art de mol is en Patrick daarvoor al als winnaar is uitgeroepen?
Dit viel mij ook op. Ik zag Art niet zitten, maar ik had het gevoel dat ze terug aan het kijken waren wie de mol was. En het zou kunnen dat Art met zijn rug naar de camera toe zit.

Offline Daniel9

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 11-03-2011, 13:08:24 »
Art is toch diegene die meteen voor je in het beeld zit met die rode schoenen?

Offline Mollow

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 11-03-2011, 13:09:39 »
Vast nog wel meer mensen die dit is opgevallen:

Kwam in beeld toen ze in de bus zaten naar de laatste test.

MA = Mol Art?!  ???

Offline Daniel9

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 11-03-2011, 13:14:46 »
Denken jullie niet dat de voorste persoon art is? Hij heef rode schoenen aan!

Offline Senoxje

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 11-03-2011, 13:21:16 »

MA = Mol Art?!  ???

Wat mij ook nog opvalt is die hele snelle flits die meteen na dit plaatje in beeld komt. Ik krijg het niet goed scherp. Bij 32.29 komt die flits in beeld.

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 11-03-2011, 13:24:57 »
Ja dat zal hem wel zijn want zo stom zijn ze bij de AVRO niet! ;D

Offline Daniel9

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 11-03-2011, 13:27:41 »
En toch denk ik dat Art de mol is

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #112 Gepost op: 11-03-2011, 13:30:31 »
Dit was een heel opvallende aflevering! Warempel geen enkele final-opdracht voor geld! Dat Karin er (helaas) uitging, was, als je aanhanger bent van de testvragen-theorie, niet meer dan logisch. Dat Soundos de verliezer was, was volgens velen een grote verrassing. Dat ze de mol niet was, wist ik al weken zeker, maar verliezer? Ik had haar 50% kans gegeven om te winnen en 50% om te verliezen. Voor mij is het nu nagenoeg zeker, dat Art welhaast de mol moet zijn! Vraag 11, mol 11...? Patrick lijkt mij de winnaar te worden, aangezien hij op Art zat in de test. Echter mocht Patrick toch de mol zijn, kijk ik er ook niet van op...

Wat een editie trouwens! Ik denk zeker te weten dat Art de mol is, maar ik zou er niet van opkijken als Patrick de mol is. Volgens mij is dat bij mij nog nooit voorgekomen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mystery guest

• Forumlid
  • I Am The Mystery Guest.
« Reactie #113 Gepost op: 11-03-2011, 13:44:19 »
Dit was een heel opvallende aflevering! Warempel geen enkele final-opdracht voor geld! Dat Karin er (helaas) uitging, was, als je aanhanger bent van de testvragen-theorie, niet meer dan logisch. Dat Soundos de verliezer was, was volgens velen een grote verrassing. Dat ze de mol niet was, wist ik al weken zeker, maar verliezer? Ik had haar 50% kans gegeven om te winnen en 50% om te verliezen. Voor mij is het nu nagenoeg zeker, dat Art welhaast de mol moet zijn! Vraag 11, mol 11...? Patrick lijkt mij de winnaar te worden, aangezien hij op Art zat in de test. Echter mocht Patrick toch de mol zijn, kijk ik er ook niet van op...

Wat een editie trouwens! Ik denk zeker te weten dat Art de mol is, maar ik zou er niet van opkijken als Patrick de mol is. Volgens mij is dat bij mij nog nooit voorgekomen...

bij mij precies hetzelfde, de vorige edities wist ik het zeker, en had het vrijwel altijd goed, maar deze ik zit sinds afl 1 op art, sinds afl 7/8 geswitched op patrick.. en nu 51 % patrick en 49% art, dus ik zit nogsteeds op patrick

maar toch die testvragentheorie klopt, en dan zou art wel de mol moeten zijn?
en patrick met zijn 2 x to po, das haast ook geen toeval...

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #114 Gepost op: 11-03-2011, 13:50:21 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

MA = Mol Art?!  ???
Dat was op het moment dat ze aan het speculeren waren over dat Hanna nog wel eens terug zou kunnen komen.... ik probeerde er een H in te zien maar het was al zo snel weer weg :P.
misschien dan toch Mol Art? ::oink::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #115 Gepost op: 11-03-2011, 13:50:34 »
Soundos zei tijdens haar test dat Patrick bij de theater-opdracht negen verhaaltjes goed had geraden.

Als ze tien verhaaltjes moesten raden (hun eigen dus verhaaltje inbegrepen), hoe kun je dan 9 goede antwoorden hebben? Ofwel heb je ze allemaal goed (10), ofwel wissel je er twee om en heb je er 8 goed. Maar negen kan je toch niet hebben als je alles invult en elke naam maar één keer gebruikt, wat me logisch lijkt?
Hé, da's wel een interessante observatie. Als je er althans vanuit gaat dat de Mol alle kandidaten één keer genoemd heeft. Je kan ook bij twee verhaaltjes dezelfde naam zetten in de hoop dat één ervan klopt.

Wat ik verwacht dat de Mol daar heeft gedaan is
  • alle verhaaltjes die toch wel iedereen zou raden, goed raden (want of er jou 8 of 9 goede zijn maakt qua geld niet uit)
  • alle verhaaltjes die toch niemand zou raden, goed raden (want of er jou 3 of 4 goede zijn maakt qua geld niet uit)
  • alle verhaaltjes die erom spannen, fout raden (want 5 of 6 maakt qua geld wél uit).
Ik verwacht dus 4 of 5 goede antwoorden van de Mol. Nul zou te opvallend zijn.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Senoxje

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 11-03-2011, 13:51:03 »
Weet iemand wat dit is en waar het vandaan komt?

Het komt bij 32.29 en 32.40 heel kort in beeld.
Het lijkt op een muur?  ???

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #117 Gepost op: 11-03-2011, 14:09:38 »
Mijn idee:
Als Art de mol is, dan zullen heel veel kijkers, daar bedoel ik mee de gewone, casual molkijkers zeggen: Ja, dat wist ik wel.
Als Patrick de mol is zullen veel van die casual kijkers van hun stoel vallen, denk ik. De keren dat ik gisteren op Twitter gelezen heb dat Art de mol wel moet zijn omdat Soundos op Patrick zat en de verliezer was...
« Laatst bewerkt op: 11-03-2011, 15:38:08 door Milk »
No Milk today???

Offline Wooterr

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 11-03-2011, 14:38:24 »
Ik hoop zo dat Patrick de mol is. Na aflevering 1 zat ik op Art, met Patrick als goede tweede. Na aflevering 2 heb ik ze omgeruild omdat ik Art zijn molacties te duidelijk vond, na elke aflevering eigenlijk steeds meer overtuigd van Patrick. Nu is 1 van de 2 de mol en de ander de winnaar! Ik hoop echt dat ik goed bezig was!

Offline Moloen

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 11-03-2011, 14:40:29 »
Ik snap nu misschien waar de spiegeltheorie op slaat:
Zoek de verschillen, vind de mol
Bij Soundos is een verschil, dus via Soundos vind je de mol
Soundos zit op Patrick, dus Patrick is de mol volgens de spiegeltheorie en niet Soundos zelf!
Begrijpt iemand wat ik bedoel?