Niet normaal deze aflevering. Eerst en vooral, wat een stel topkandidaten allemaal!
We werden verwend met een soort van dubbele executie. Heel erg jammer van Karin, zag haar steeds liever bezig en ze had zeker niet misstaan in de finale. Je voelde de spanning tot in de woonkamer. Spijtig dat de Miryanna-afvaller-tune al werd opgestart, want ja toen was de spanning er gelijk af. Wel een heel mooi afscheid van Karin, waarschijnlijk het mooiste van de hele reeks.
Verder had ik nog een finale-opdracht verwacht maar die kwam er maar niet. Nu, de finaletest maakte dat wel enigzins goed maar toch had ik zoiets van, niks meer?
Had wel zoiets verwacht dat Soundos verliezer zou worden. Heb het ook vlak voor de uitzending nog gepost, was blijkbaar een tikkeltje helderziend voor de aflevering.
Had ik dat gevoel nu maar wat eerder gepost.
Maar Soundos had ik het echt wel gegund. Vond het best wel zielig voor haar. Zo'n lieve kandidate verdient gewoon niets minder dan al het geld! Maar 't is nu voor Art of Patrick. Zalig dat zij de twee laatsten zijn die overblijven. Het ultieme duel van de kameraden! Was even in de waan dat de Mol nog voor het einde werd onthuld maar gelukkig kregen we nog een week respijt. Volgens mij kan het nu nog alle kanten uit! Aan deze uitzending te zien zou het zelfs wel eens een verassing van formaat kunnen zijn voor velen. Art kan het heus nog zijn, ik geloof er de laatste weken meer en meer in. En Patrick ... ja, daar heb ik totaal geen probleem mee als Mol, al heeft ie serieuze steken laten vallen, maar zou het toch sjieker vinden als Art Soundos' mond nog eens serieus laat gapen.
In dat laatste geval bombardeer ik dit seizoen dan wel tot beste ooit!