Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 113457 keer)

Offline Liett

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #200 Gepost op: 12-03-2011, 00:28:25 »
Twee mollen dit jaar.. eindelijk  ;D
Of anders Art.

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 12-03-2011, 00:30:15 »
- Wat me nou leuk lijkt voor afl. 11 is dat we Patrick zien bij de testvraag over die foto-opdracht. Hij pakt daar eerst de foto met harmonie, dan die van vogels en dan heeft hij een foto vast die je niet in beeld ziet. hij zegt dan:'Wat een ontzettende stomme foto is dit. Dat is gewoon een foto van de mol'. Dat we dan in afl. 11 zien hij daar zijn eigen foto Nicaragua (met die mislukte vlag)in zijn hand heeft! ;D

Wat pleit voor Patrick als de mol:
-Al eerder opgemerkt Patrick heeft een heel klein molboekje en
hij wil het geld van PJ aannemen. Hij lijkt inderdaad over voorkennis te beschikken. Ook als hij Art vraagt of hij er baat bij heeft als hij het geld niet pakt
- Als ze in de bus zitten voor de test praten Soundos en Art veel meer over de eindtest en lijken daar echt opgewonden over te zijn. Patrick blijft behoorlijk rustig.
- Als Art Patrick bij de kapper vraagt of hij nog dingen wil weten gaat hij hier niet echt op in terwijl ik denk Art is toch jouw mol, stel vragen!
-Ik vind het niet geloofwaardig dat hij beweert constant op Karin gezeten te hebben.
-Hij loopt in het midden bij de uitslag van de test
-Als PJ het over de winnaar heeft zie je Art knikken en daarna opzij kijken naar Patrick. Hij is zenuwachtig en heeft zijn tong even uit zijn mond. Is hij de winnaar (die zich in moet houden) of kijkt hij naar de winnaar naast hem?

Aan de andere kant pleit er toch ook wel wat voor Art:
- Hij heeft misschien wel meer mollenstreken uitgehaald dan Patrick en weinig geld in de pot gebracht.
- Patrick lijkt erg blij dat Art door is. Blijft toch gek dat je als mol zo blij bent?
- Het is vnl. Art die steeds contact zocht met Patrick
- Bij de confrontatie tussen Art en Patrick lijkt Art zenuwachtiger dan Patrick die hem het vuur aan de schenen legt. Hoeft niets te betekenen maar wel opvallend dat Art dan zegt: 'Misschien gaat het wel over mij. Niet alles gaat over jou'. Is dit een uitspraak van de mol of juist een kandidatenuitspraak? Zo van jij bent de mol maar niet alles gaat over jou. Ik denk dat eerder en dat pleit dan weer voor Patrick als mol. Dat Patrick ook niet nerveus was omdat hij al van te voren wist dat hij Art zo zou toespreken.

Conclusie ik houd het op Patrick en als het Art is heeft hij bijna een heel forum om de tuin geleid. ::zwaai::

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
« Reactie #202 Gepost op: 12-03-2011, 00:31:20 »
Twee mollen dit jaar.. eindelijk  ;D

En geen winnaar? Zou wel goedkoop zijn voor widm!
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #203 Gepost op: 12-03-2011, 00:31:47 »
Ok, ik vermeld gewoon jullie allebei bij die hint. :)
't is aflevering 4, hè. Geen 5. Time flies when you're having fun. ;)

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #204 Gepost op: 12-03-2011, 01:04:09 »
't is aflevering 4, hè. Geen 5. Time flies when you're having fun. ;)
wat leuk, wij staan samen op de site van heinz met een theorie :D
nooit gedacht dat ik ooit een theorie zal hebben geholpen met bedenken :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 12-03-2011, 01:14:57 »
En geen winnaar? Zou wel goedkoop zijn voor widm!
Soundos toch de winnaar!  ::bravo::
 ::rofl::

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 12-03-2011, 01:29:54 »
Prachtig moment, wanneer Art het scheermes voor Patrick zijn keel houdt.

Art: "dan blijft er nog een vraag over"
Patrick: "wat doen we met het geld?"  Jep, ze gaan het samen delen  ;D
Art: "Wie is de mol?"
Patrick lacht en geeft geen antwoord!

Het zou trouwens ook echt erg zijn als dat echt waar is, dat Art en Patrick het geld gaan delen XD eerst elkaar steunen met jokers en vervolgens ook het geld nog delen, dat zou echt een smet zijn op deze serie

Ik kijk uit naar komende donderdag  ::tandpastasmiley::

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #207 Gepost op: 12-03-2011, 02:30:32 »
Art: "Wie is de mol?"
Patrick lacht en geeft geen antwoord!
Volgens mij zegt hij dan nog wel iets als "Ja, dan moet ik zeggen wie mijn mol is..."
The British are not impressed.

Offline zwarte balk

• Forumlid
  • I'n sexy and I know it :)
« Reactie #208 Gepost op: 12-03-2011, 08:52:47 »
Art is sowieso de mol

Offline PatVanElewout

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 12-03-2011, 09:59:19 »
- Wat me nou leuk lijkt voor afl. 11 is dat we Patrick zien bij de testvraag over die foto-opdracht. Hij pakt daar eerst de foto met harmonie, dan die van vogels en dan heeft hij een foto vast die je niet in beeld ziet. hij zegt dan:'Wat een ontzettende stomme foto is dit.

Zou leuk zijn, maar hij heeft echt de foto van Harmonie in zijn handen.

Offline Willemvee

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 12-03-2011, 10:09:11 »
Ik vind het het slechtste seizoen ooit. Een mol die in het begin afspreekt dat hij met zijn maatje naar de finale gaat. bah.

Offline Mystery guest

• Forumlid
  • I Am The Mystery Guest.
« Reactie #211 Gepost op: 12-03-2011, 11:16:46 »
patrick moet de mol wel zijn, want als art het is, dan is het logisch dat soundos er zo lang in bleef want zij zat op patrick, en veel vragen als is de mol een man slaan ook op art. maar patrick zei dat hij op karin zat. Karin zat bijna nooit bij art met opdrachten, dus zou patrick er al lang uit moeten zijn. En iedereen die er voor uitkomt dat hij op patrick zit kwam tot de (bijna) finale, en jan en anna zijn allang afgevallen...

maar dan zit ik nog wel met de testtheorie die toch duidelijk naar art wijst :(

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 12-03-2011, 11:18:06 »
Ik had trouwens gedacht dat dit keer in aflevering 10 de mol bekend gemaakt zou worden, en dan volgende week de winnaar en de verliezer. Dit omdat de hele aflevering lang al overduidelijk was dat Patrick de mol was, en Soundos en Art allebei goed zaten. Ik realiseerde me pas op het allerlaatst dat als Soundos verloren heeft, Art en Patrick in theorie allebei de mol nog kunnen zijn.

De conversaties tussen Art en Patrick tijdens de bomenopdracht waren voor mij echter overduidelijk: Patrick is de mol.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 12-03-2011, 11:35:42 »
Ik vind het ook moeilijk hoor. Heb al vanaf afl 1 Patrick als mol en heb Art allang afgeschreven en nu begin ik toch te twijfelen... >:(

Ik heb zo'n vermoeden dat dit precies de bedoeling was van de Avro... :P

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 12-03-2011, 11:36:34 »
Ja maargoed nu ben ik tóch niet helemaal zeker... Nouja ik blijf gewoon bij Patrick als mol.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline GeeDeeZet

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 12-03-2011, 11:40:55 »
Zou niet weten hoe Art de mol kan zijn, puur alleen al vanwege het uitvallen van Jan en Anna... Daar heb ik geen enkele theorie bij nodig...

Offline Jurrevanhoeven

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 12-03-2011, 12:51:54 »
Ik verbaas me er echt ongelooflijk over dat echt bijna hier denkt dat Patrick de mol is. Als ik met mensen gewoon over dit programma praat, denkt juist iedereen, net als ik, dat Art de mol is.

Waar ligt dat aan?!

Ik zit al vanaf aflevering 1 op Art, zou wel nice zijn als hij het is, ik heb nog nooit de mol vanaf de eerste aflevering goed gehad  :P

Qua uitslag van de verliezer, is het ook veel logischer als Art de mol is. Aangezien Patrick de enige is die op Art zat, terwijl Soundos en Art beide op Patrick zaten en dus concurrenten waren. En ik zou dan veel eerder verwachten dat Soundos dan wint, die was veel beter van alles op de hoogte.
Ik dacht trouwens ook te zien dat Art een fout maakte in de test.

En ik heb nog eens teruggekeken, en Art heeft sowieso al 1 antwoord fout: hij vult bij kamernummer van de mol in El Salvador in: nummer zes.
Terwijl je een flashback ziet waarin Miryanna zegt: ja Horace en Patrick zitten in kamer 11.

Beetje jammer trouwens dat de titel Femmes Fatales al verraadt dat Soundos en Karin eruit gingen.

Offline Jurrevanhoeven

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 12-03-2011, 12:54:21 »
Ik kom de week door met de gedachte dat het wel heel erg opvallend was hoe Patrick, die de test vóór de bomenopdracht niet heeft gemaakt (en dus de vragen niet zou moeten kennen), zijn hand maar al te rap uitstak om het geld in ontvangst te nemen van PJ.
Daar blijkt voor mij dan wel uit dat hij voorkennis had.

En waarom heeft de mol er voordeel bij als hij snel geld pakt  ???

Hij weet toch dan totaal niet wat de rest heeft ingevuld, daarnaast wilde Patrick altijd dat Art zou winnen, dus als hij echt de mol is, wilde hij juist geen geld pakken.

Offline Molthe

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 12-03-2011, 12:56:33 »
Hallo!
Ik lees hier altijd mee op zoek naar hints en theorieën, maar heb nu toch maar even een accountje aangemaakt. Ik denk namelijk een hint gehoord te hebben naar Patrick, maar heb deze nog niet teruggezien op dit forum.

Tijdens de boomopdracht zie je rond 10:05 dat Art geld vindt. Hij geeft Patrick een high five omdat ze 600 euro gevonden hebben, waarop Patrick zegt: "Heel goed!"
Maar daarna (10:14) zegt Patrick iets wat in mijn oren klinkt als "vreselijk". Want hij vindt het vreselijk dat er weer geld in de pot is gebracht.
Horen jullie dit ook? Of zit ik zo diep in mijn Patricktunnel dat ik nu zelfs stemmen begin te horen?  :P

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 12-03-2011, 13:02:01 »
En waarom heeft de mol er voordeel bij als hij snel geld pakt  ???

Hij weet toch dan totaal niet wat de rest heeft ingevuld, daarnaast wilde Patrick altijd dat Art zou winnen, dus als hij echt de mol is, wilde hij juist geen geld pakken.

Patrick weet niets van de vraag ´heeft de mol geld aangepakt van Pieter Jan´.
Behalve als hij voorkennis zou hebben. Van niks (moeten) weten en nu ineens blijk geven dat je wist wat er in de test stond, is een leuk streekje als mol.
Ik vond het opvallend.
Laten we jabberen.