Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 113456 keer)

Offline Moloen

• Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #220 Gepost op: 12-03-2011, 13:30:31 »
Ik verbaas me er echt ongelooflijk over dat echt bijna hier denkt dat Patrick de mol is. Als ik met mensen gewoon over dit programma praat, denkt juist iedereen, net als ik, dat Art de mol is.

Waar ligt dat aan?!

Ik zit al vanaf aflevering 1 op Art, zou wel nice zijn als hij het is, ik heb nog nooit de mol vanaf de eerste aflevering goed gehad  :P

Qua uitslag van de verliezer, is het ook veel logischer als Art de mol is. Aangezien Patrick de enige is die op Art zat, terwijl Soundos en Art beide op Patrick zaten en dus concurrenten waren. En ik zou dan veel eerder verwachten dat Soundos dan wint, die was veel beter van alles op de hoogte.
Ik dacht trouwens ook te zien dat Art een fout maakte in de test.

En ik heb nog eens teruggekeken, en Art heeft sowieso al 1 antwoord fout: hij vult bij kamernummer van de mol in El Salvador in: nummer zes.
Terwijl je een flashback ziet waarin Miryanna zegt: ja Horace en Patrick zitten in kamer 11.

Beetje jammer trouwens dat de titel Femmes Fatales al verraadt dat Soundos en Karin eruit gingen.
Veel mensen vinden dat Art te veel opvalt, en qua uitslag is het niet logischer dat Art de mol is, want van te voren hebben zijn kandidaten eruitgegaan terwijl ze op Art zaten, iedereen die op Patrick zat kwam erg ver in het spel, Soundos had wel geleerd, maar wie zegt dat Art niet heeft geleerd, dat zag je niet. Misschien is het net zoals vorig jaar: evenveel goede antwoorden, maar de een was sneller dan de ander.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
« Reactie #221 Gepost op: 12-03-2011, 14:11:17 »
En ik heb nog eens teruggekeken, en Art heeft sowieso al 1 antwoord fout: hij vult bij kamernummer van de mol in El Salvador in: nummer zes.
Terwijl je een flashback ziet waarin Miryanna zegt: ja Horace en Patrick zitten in kamer 11.
Nou, ten eerste is wat je ziet misschien niet gebaseerd op de werkelijkheid. We weten niet of hij dat antwoord echt op die vraag heeft gegeven, of dat de montage ons dat doet geloven, zodat we denken: zie je wel, hij heeft een vraag fout, dus hij kan niet meer winnen.
En ten tweede hoef je op één fout nog geen verliezer te worden. Als hij de overige 39 goed heeft lijkt de kans me klein dat Soundos daar nog overheen komt.
The British are not impressed.

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 12-03-2011, 14:51:26 »
Met wat we nu weten, kijk nog is na het einde van de maintitle van aflevering 9, deze voorspelde van rechts na links: De afvaller, de verliezer, (de winnaar en de mol)

Ook staan Patrick en Art op deze manier naast elkaar in aflevering 10.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2011, 14:53:55 door Pierce_Brosnan »

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 12-03-2011, 14:56:31 »
Met wat we nu weten, kijk nog is na het einde van de maintitle van aflevering 9, deze voorspelde van rechts na links: De afvaller, de verliezer, (de winnaar en de mol)

Ook staan Patrick en Art op deze manier naast elkaar in aflevering 10. ::ohno:: ::pinokkio::

Ja men wist natuurlijk al van te voren wie er zou gaan afvallen !!!!!!!

Offline Leek

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 12-03-2011, 15:12:39 »
Ja men wist natuurlijk al van te voren wie er zou gaan afvallen !!!!!!!

Er wordt gewoon met 1 groot draaiboek gewerkt  >:D Daarin is allang bekend wie wat doet en wat de uitslag zal zijn. Later wordt het zo gemonteerd dat het allemaal spontaan lijkt en er geen touw meer aan vast te knopen is.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #225 Gepost op: 12-03-2011, 15:13:36 »
en dan zeggen ze tegen Karin: "ga jij links staan, want jij valt af zo en dat is dan fijn voor de mensen op .com ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Njunior

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 12-03-2011, 15:23:29 »
Hallo!
Ik lees hier altijd mee op zoek naar hints en theorieën, maar heb nu toch maar even een accountje aangemaakt. Ik denk namelijk een hint gehoord te hebben naar Patrick, maar heb deze nog niet teruggezien op dit forum.

Tijdens de boomopdracht zie je rond 10:05 dat Art geld vindt. Hij geeft Patrick een high five omdat ze 600 euro gevonden hebben, waarop Patrick zegt: "Heel goed!"
Maar daarna (10:14) zegt Patrick iets wat in mijn oren klinkt als "vreselijk". Want hij vindt het vreselijk dat er weer geld in de pot is gebracht.
Horen jullie dit ook? Of zit ik zo diep in mijn Patricktunnel dat ik nu zelfs stemmen begin te horen?  :P

Inderdaad, dat heb ik ook gehoord. Maar ik hoorde het de eerste keer nog niet. Pas toen ik de tweede keer ging kijken viel het me op
AZ Landskampioen '08/'09

Offline yessie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #227 Gepost op: 12-03-2011, 17:23:41 »
Is het jullie ook opgevallen dat de kaart van de schrijversopdracht nu totaal anders is?
Bij de schrijvers was eerst alles onderstreept en het woord was als E+EcutiE geschreven en de kaart had een andere layout.
In deze aflevering zien we een ander woord: E+Evierkant ITIE.
De layout bevat nu vele kleuren: oranje, geel, rood, wit, zwart, blauw, bruin en groene topito.

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 12-03-2011, 17:30:10 »
Is het jullie ook opgevallen dat de kaart van de schrijversopdracht nu totaal anders is?
Bij de schrijvers was eerst alles onderstreept en het woord was als E+EcutiE geschreven en de kaart had een andere layout.
De layout bevat nu vele kleuren: oranje, geel, rood, wit, zwart, blauw, bruin en groene topito.

... wanneer in deze aflevering was dat? Heb ik volgens mij gemist.

Trouwens, Art had waarschijnlijk (als we de montage mogen geloven) i.i.g. de vraag over de kamernummers fout (hij koos nummer 6 ipv 11). Maar Soundos had volgens mij ook iets fout. Want volgens mij ging Patrick af door een mijn en niet door een boobytrap. Kan zijn dat ik 't verkeerd heb, hoor.  ;)
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #229 Gepost op: 12-03-2011, 17:38:15 »
Vast nog wel meer mensen die dit is opgevallen:

Kwam in beeld toen ze in de bus zaten naar de laatste test.

MA = Mol Art?!  ???
Om het verhaal twee kanten te geven... Het bijgevoegde plaatje komt ook langs (zie onder)(33:19).

Daar klopt inderdaad helemaal niks van. Het is inderdaad een andere kaart. De streep onder het woord staat een straat te laag. Alles in met grote letters, terwijl er ook kleine tussen zaten.
Maar of er iets achter steekt? Ik kan me goed voorstellen dat die andere kaart helemaal verregend was.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2011, 18:24:43 door Rat »

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #230 Gepost op: 12-03-2011, 17:45:12 »
Je ziet Art lachen van blijdschap volgens mij hij is tenslot de winnaar het is voor mij allang duidelijk dat Patrick de mol is of ik zit er giga naast dat kan natuurlijk maar dat kan ik me deze keer niet voorstellen. :)

Offline Qper

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 12-03-2011, 18:44:02 »
Qua uitslag van de verliezer, is het ook veel logischer als Art de mol is. Aangezien Patrick de enige is die op Art zat, terwijl Soundos en Art beide op Patrick zaten en dus concurrenten waren. En ik zou dan veel eerder verwachten dat Soundos dan wint, die was veel beter van alles op de hoogte.
Ik dacht trouwens ook te zien dat Art een fout maakte in de test.

Tijdens de executie zien we Soundos ook een heel dom antwoord geven. Op de vraag hoeveel vragen de mol goed had tijdens de theater opdracht met de contactadvertenties, redeneeert Soundos dat de mol alle vragen goed heeft om subtiel te mollen. Die vraag heeft ze dan volgens mij sowieso fout

Waarom zou je als mol namelijk een goed antwoord geven terwijl ze elkaars antwoorden toch niet te zien krijgen? Ik vermoed zelfs dat de mol gewoon 9 van de 10 keer zijn eigen naam heeft ingevuld en bij het stukje van zichzelf iemand anders

Offline addict

• Forumlid
  • widm addict
« Reactie #232 Gepost op: 12-03-2011, 19:34:12 »
Het verbaast me dat zoveel mensen Soundos de pot gunnen. Terwijl ik vind dat ze, een fanatieke ja, lieve ja, maar weinig geld in de pot heeft gebracht. Twee keer niet meedoen, geen geld pakken bij de joker-route, te laat bij het vd de berg af rennen etc etc. Dan gun ik het Art meer. Die heeft tenminste met z'n molacties iedereen aan het twijfelen gebracht, dan ben je pas een goede kandidaat, zelfde geld eigenlijk voor Patrick.
Art is ind too obvious en ik heb Art vanaf afl 2 al als winnaar, dus zal leuk zijn voor de pool!
My personal opinion. Ben blij met deze uitslag, vind ze allebei leuke kandidaten en mogelijke verdiende winnaars.
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #233 Gepost op: 12-03-2011, 20:04:14 »
Het verbaast me dat zoveel mensen Soundos de pot gunnen. Terwijl ik vind dat ze, een fanatieke ja, lieve ja, maar weinig geld in de pot heeft gebracht. Twee keer niet meedoen, geen geld pakken bij de joker-route, te laat bij het vd de berg af rennen etc etc. Dan gun ik het Art meer. Die heeft tenminste met z'n molacties iedereen aan het twijfelen gebracht, dan ben je pas een goede kandidaat, zelfde geld eigenlijk voor Patrick.
Art is ind too obvious en ik heb Art vanaf afl 2 al als winnaar, dus zal leuk zijn voor de pool!
My personal opinion. Ben blij met deze uitslag, vind ze allebei leuke kandidaten en mogelijke verdiende winnaars.
ikzelf ben dat als kandidaat mollen eigenlijk een beetje zat, en art heeft echt elke opdracht lopen verkloten
hij heeft echt bijna geen enkele opdracht goed gedaan
dus eigenlijk vind ik het niet leuk dat hij wint
want to obvious mollen moet in mijn ogen niet beloont worden
maar wie weet zou ik dat ook zo doen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Willemvee

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 12-03-2011, 20:15:53 »
Het is niet zo dat ik specifiek Soundos de pot gun. Maar zij is het verst gekomen zonder met de mol in achterkamertjes open kaart te spelen en zonder een mol die zei 'wij gaan samen naar de finale!'.

Offline addict

• Forumlid
  • widm addict
« Reactie #235 Gepost op: 12-03-2011, 20:20:20 »
Het is niet zo dat ik specifiek Soundos de pot gun. Maar zij is het verst gekomen zonder met de mol in achterkamertjes open kaart te spelen en zonder een mol die zei 'wij gaan samen naar de finale!'.

Nou, zij en Karin hebben elkaar ook veel geholpen. Dus ben het daar niet helemaal mee eens. Iedereen heeft een maatje waar je info mee deelt of die je jokers/vrijstellingen gunt. Patrick en Art zijn ook maatjes.. ze hebben gewoon de pech of geluk gehad dat net hun maatje de mol is.  Denk dat dat het juist moeilijker heeft gemaakt voor de mol. Dus respect!
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline PatVanElewout

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 12-03-2011, 20:20:49 »
Om het verhaal twee kanten te geven... Het bijgevoegde plaatje komt ook langs (zie onder)(33:19).
Daar klopt inderdaad helemaal niks van. Het is inderdaad een andere kaart. De streep onder het woord staat een straat te laag. Alles in met grote letters, terwijl er ook kleine tussen zaten.
Maar of er iets achter steekt? Ik kan me goed voorstellen dat die andere kaart helemaal verregend was.

Heeej, die SP had ik nog niet opgemerkt. Die AM bleef wel heel lang in beeld...

Offline PatVanElewout

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 12-03-2011, 21:13:04 »
wat me ook opvalt is dat er behoorlijk veel ´heilige´ ornamenten getoond worden bij patrick´s test, en bij de andere minder. Ook die flitsen (zonder extra beelden, maar een soort ´versnelling´ in het beeld) zoals bij afl. 10 op 34:45 lijken vaker bij Patrick te zijn.... (mijn tunnelmolletje..'

Offline Sapphire

• Forumlid
  • Molloot in progress
« Reactie #238 Gepost op: 12-03-2011, 21:55:17 »
Waarom o waarom bekroop mij tijdens deze laatste aflevering toch ineens dat 'shit, is Art nou tòch de mol?'-gevoel?  :-\\

Ik zit al vanaf afl. 2/3 op Patrick!

Ik, precies hetzelfde! Waarom weet ik niet, niet een bepaalde streek ofzoiets, maar gewoon zo'n typisch gevoel...
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline .Mara.

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 12-03-2011, 22:00:06 »
Hier eveneens. Ook door de test-theorie. Ineens dacht ik: shoot, is dan toch de 20 voor de winnaar en verliezer en de 11 voor de mol? Aangezien ik door de theorie wel redelijk zeker was dat Soundos de winnares was.