Eigenlijk kan Patrick niet de mol zijn. Ik zit trouwens volledig op Patrick, daar niet van. Maar gesteld dat hij de mol is: een mol die één deelnemer als vriendje kiest en daadwerkelijk naar de finale loodst met jokers en goede info?
Dat zou wel zo teleurstellend zijn...
Hier zit ik dus ook mee. In alles wat Patrick doet (ik verdenk hem als sinds afl 1!) is hij gewoon van top tot teen mol. Toen die actie van die jokers kwam dacht ik 'oke, vooruit dan maar', maar nu ik zeker weet dat Art de winnaar wel moet zijn als Patrick de mol is, vind ik het een erg flauwe actie.
Zeker tegen over Soundos, die heel veel geld heeft binnen gebracht (meer dan Art inieder geval). Art als winnaar van 2011? Nee, dat kan niet, hij niets gedaan en was een wannabe mol.
Tegenover dit zou het natuurlijk wel gaaf zijn als Art het is, doen alsof je heel erg molt (en daardoor verdenkt niemand hem). Als je aan iemand vraagt 'Waarom verdenk je art niet?' dan antwoord diegene sowieso 'te verdacht'. Daarom kan hij juist zo goed zijn, een top mol zou ik zeggen. En dan te bedenken dat Patrick gewoon jokers aan de mol heeft gegeven
, vind ik juist een goede stunt!