Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 113410 keer)

Offline .Mara.

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #260 Gepost op: 13-03-2011, 19:11:01 »
Beetje voorbarig om nu al te zeggen: 'rotmol'. Wacht eerst a.s. donderdag af..

Offline eselkaa

• Forumlid
« Reactie #261 Gepost op: 13-03-2011, 19:11:41 »
Helemaal mee eens. Dus kan het bijna niet anders of Art is de mol. Als Patrick de mol is (wat ik nog steeds denk) is het de meest teleurstellende mol ooit.

discussies over welk gedrag wel of niet kan vind ik het minst boeiend (sorry voor hen) het is een spel waarin kandidaten telkens in hun fanatisme en paranoia bepaalde keuzes maken. Enige gedrag wat ik wel een discussie waard vind is idd de situatie als Patrick als mol Art helpt.

Offline Willemvee

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #262 Gepost op: 13-03-2011, 19:12:52 »
Dat is inderdaad precies mijn punt.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 13-03-2011, 19:14:12 »

En ik heb nog eens teruggekeken, en Art heeft sowieso al 1 antwoord fout: hij vult bij kamernummer van de mol in El Salvador in: nummer zes.
Terwijl je een flashback ziet waarin Miryanna zegt: ja Horace en Patrick zitten in kamer 11.

Wat het nog interessanter maakt: Art zat zelf wel in kamer 6 (te zien in de betreffende aflevering; weet niet meer precies welke, heb er zoveel terug zitten kijken :P)
« Laatst bewerkt op: 13-03-2011, 19:18:58 door Jayne »

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #264 Gepost op: 13-03-2011, 19:49:05 »
Beetje voorbarig om nu al te zeggen: 'rotmol'. Wacht eerst a.s. donderdag af..

Klopt, maar ik kan nu zo een, twee, drie geen goede verklaring vinden waarom een mol een kandidaat zou voortrekken.. als Patrick een goede reden daar voor heeft volgende aflevering ben ik bereid dat in te trekken.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Willemvee

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 13-03-2011, 20:21:41 »
rangirangi, je zit helemaal vast in het idee dat Patrick de mol is. (Ik ook wel een beetje trouwens...)
Mocht Art de mol zijn, is het allemaal anders.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #266 Gepost op: 13-03-2011, 20:24:17 »
rangirangi, je zit helemaal vast in het idee dat Patrick de mol is. (Ik ook wel een beetje trouwens...)
Mocht Art de mol zijn, is het allemaal anders.

Dat is waar, ik ga er nu eigenlijk een beetje vanuit dat Patrick de mol is. Als Art het is, weet ik niet wat ik er van moet vinden.. aan de ene kant geweldig maar ook weer niet. Achja, we zien het wel.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: 13-03-2011, 20:33:18 »
Ik denk dat Art niet de mol is maar toch zit me iets dwars. Vorig jaar lieten ze bij Frits alles zien om de mol te kunnen ontmoeten. Ik ging met die gegevens bezig.
Nu bij deze test staat Patrick in het middelpunt en Soundos en Art spelen maar een bijzaak.
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.

Offline ThomasMol

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 13-03-2011, 20:56:18 »
Vanaf aflevering 1 ben ik 100% overtuigd dat Patrick de mol is. Maar na deze aflevering gezien te hebben begin ik toch te twijfelen net als velen van jullie. Wil de montage ons de laatste aflevering aan het twijfelen brengen ??? Damn kan niet wachten op donderdag.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 13-03-2011, 23:39:14 »
Patrick die uitbundig juicht hier. Blij met het feit dat ie het geheim mag prijs geven dat ie de mol is en er een last van zijn schouders valt? Of juist blij met het feit dat ie winnaar is?

Toen ik dit zag dacht ik: wat flauw dat ze ook dit prijsgeven, net als PJ die naar Karin kijkt boven een rood scherm.

Immers wat is de ontlading die komt vanuit het niets? Het antwoord op de gestelde vraag Wie is de mol?. Dus het kan alleen Patrick zijn die juicht na de bekendmaking, de winnaar volgt met blijdschap altijd op gepaste afstand.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #270 Gepost op: 13-03-2011, 23:46:12 »
Ze, inclusief Patrick, kunnen ook juichen omdat eerst de winnaar wordt onthuld. :P En de Mol blijft daarbij nogal onbeweeglijk op zijn stoel zitten. Onwaarschijnlijk, maar niks verbaast me nog deze serie. ::tandpastasmiley::

Online LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #271 Gepost op: 14-03-2011, 12:09:06 »
Onwaarschijnlijk, maar niks verbaast me nog deze serie. ::tandpastasmiley::
Dat zeg je heel mooi! Dit vat precies dit seizoen samen! Dit is gewoon een zeer onverwachts en heel mooi seizoen! En daar draait het om!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Marcoach

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 14-03-2011, 12:34:49 »
Ze, inclusief Patrick, kunnen ook juichen omdat eerst de winnaar wordt onthuld. :P En de Mol blijft daarbij nogal onbeweeglijk op zijn stoel zitten. Onwaarschijnlijk, maar niks verbaast me nog deze serie. ::tandpastasmiley::

De vraag was toch echt Wie is de mol? en niet wie is de winnaar? De mol wordt dus als eerste bekend gemaakt en daarna de winnaar. Ik denk niet dat iedereen zo verbaast reageerd als de mol al bekend is, kortom Patrick juicht omdat de mol ontmaskerd is, hij dus
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #273 Gepost op: 14-03-2011, 13:39:12 »
De mol en de winnaar worden in principe tegelijk bekend gemaakt. Als PJ vraagt wie de mol is en Patrick stapt naar voren, dan weet je ook meteen dat Art winnaar is.
Daarom zou het totaal niet logisch zijn als PJ ineens eerst ging vertellen wie de winnaar is, want daar draait het hele programma niet om.
The British are not impressed.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #274 Gepost op: 14-03-2011, 14:34:23 »
Uit mijn hoofd zijn er drie hints naar Patrick waar ik wel vertrouwen in heb en één naar Art...

Patrick:
- PJ's tekst in het kerkje: "Wie is de mol? Patrick"
- Het feit dat hij 8 meter aflegt bij La Puetra del Diablo, en dus 103 meter niet. Gespiegeld 301 = Mol.

Ik vind het grappig dat jij zegt dat 301 een hint is terwijl je een profielfoto hebt waar 307 in staat en het MOL betekend. Eveneens komt dat in de podcast voor, te droog.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2011, 14:39:16 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #275 Gepost op: 14-03-2011, 14:45:31 »
Zag de badge op Soundos tas al een keer eerder in één van de laatste afleveringen en toen snapte ik al niet hoe ze er aan kwam omdat Horace hem in aflevering 2 al aan de tas had hangen.
Het is dus een badge van de 'Nachtspelen'. Horace wilde zich met voor bedachte raden zich zelf verdacht maken er mee volgens mij...

Opzich ook opvallend dat die kaart van de vuurtorenopdracht zo prominent in beeld komt opnieuw. Ook die driemaster komt weer in beeld... en er blijkt een mollogo onder te staan...

Bij de eerste executie als iedereen gaat zitten verschijnt er een creepy arm in beeld die naar Karin grijpt. Opvallend;)

Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #276 Gepost op: 14-03-2011, 15:42:05 »
Ik vind het grappig dat jij zegt dat 301 een hint is terwijl je een profielfoto hebt waar 307 in staat en het MOL betekend. Eveneens komt dat in de podcast voor, te droog.
I know... maar 301 wordt vaker door mensen genoemd als cijfercombinatie waarin mol te lezen is, dan 307. Als ik mijn avatar in de afgelopen 2 jaar had gemaakt had er 301 gestaan, maar ik heb geen zin om het aan te passen.  ::jaja::

Offline Hefelini

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 14-03-2011, 15:51:12 »
Eigenlijk is het wel logisch dat Patrick, Art probeerde te helpen door jokers te geven, hij was immers degene die het minste geld verdiende en hem eigelijk hielp met mollen... :-\\

Offline Willemvee

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 14-03-2011, 15:59:37 »
Ik brand helemaal niemand af. Het is voor mij alleen een teken dat, ondanks dat ik vanaf het begin op Patrick heb gezeten, ik fout zat. Het kan bijna niet anders dan dat Art de mol is.

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #279 Gepost op: 14-03-2011, 16:06:24 »
De vraag was toch echt Wie is de mol? en niet wie is de winnaar? De mol wordt dus als eerste bekend gemaakt en daarna de winnaar. Ik denk niet dat iedereen zo verbaast reageerd als de mol al bekend is, kortom Patrick juicht omdat de mol ontmaskerd is, hij dus
De mol en de winnaar worden in principe tegelijk bekend gemaakt. Als PJ vraagt wie de mol is en Patrick stapt naar voren, dan weet je ook meteen dat Art winnaar is.
Daarom zou het totaal niet logisch zijn als PJ ineens eerst ging vertellen wie de winnaar is, want daar draait het hele programma niet om.

Ay, zo bedoelde ik het natuurlijk maar zo kwam het inderdaad niet over. Laat mij het eens even herfraseren. Patrick is blij omdat hij gewonnen heeft, Art applaudiseert in alle stilte om Patrick te feliciteren, en de groep juicht uitbundig omdat Art dan toch de Mol is! ::trots:: ::tandpastasmiley::

Dat zeg je heel mooi! Dit vat precies dit seizoen samen! Dit is gewoon een zeer onverwachts en heel mooi seizoen! En daar draait het om!

Precies! Ik vind het echt een heel mooie reeks dit keer. Zou geen kwaad kunnen als er nu nog dé onverwachte twist volgt bij de vraag "Wie is de Mol" *Art stapt naar voor met een megagrijns op z'n gezicht ::trots:: ... voor de zelfverzekerde molloten onder ons zou dit het programma volgend jaar enkel interessanter maken. Dan verdenken zij volgend jaar de meest opzichtige kandidaat ooit terwijl wij fijn de echte Mol onder de loep kunnen nemen. Want ja, zo'n stunt als Art de Mol zie ik ze niet direct herhalen. ;)