Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 113353 keer)

Offline .Mara.

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #320 Gepost op: 15-03-2011, 11:43:15 »
Waarom zou Soundos in tranen zijn? Het vertrek van Karin dat ze nog eens ziet ofzo?

Offline Muldvarpen

• Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
« Reactie #321 Gepost op: 15-03-2011, 11:55:03 »
Volgens mij weet de groep zo op het laatst beter hoe het zit dan de regie ons wil laten geloven. Dat was al eens eerder zo, het is tv, ook daarvoor geldt: niets is wat het lijkt  ::jaja::

Volgens de laatste berichten zaten Karin, Soundos en Art allemaal op Patrick. Zie ook weer hoe ze 'de mol' uit hun bomenvragen naar de grond sturen, terwijl hij eerst de bomen in wil.
De verschillen zitten hem er dan in hoeveel je van een mol weet.
En dat Patrick juist Art erin wil houden, hem een joker geeft maar ook meer info (hoe zijn moeder heet enzo waren ook vragen dit jaar) komt m.i. doordat Art zo aan het mollen is, hij Patrick daarbij helpt (wat heeft Patrick daar eigenlijk aan?) en daarom als 'hulpmol' (=hint vd makers) hem nog lang terzijde mag staan.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #322 Gepost op: 15-03-2011, 12:35:29 »
Waarom zou Soundos in tranen zijn? Het vertrek van Karin dat ze nog eens ziet ofzo?
Ik gok omdat ze daar zichzelf terug ziet op de vulkaan en hoe ze haar angst (gedeeltelijk) heeft overwonnen. Zoiets.

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #323 Gepost op: 15-03-2011, 13:54:30 »
En dat Patrick juist Art erin wil houden, hem een joker geeft maar ook meer info (hoe zijn moeder heet enzo waren ook vragen dit jaar) komt m.i. doordat Art zo aan het mollen is, hij Patrick daarbij helpt (wat heeft Patrick daar eigenlijk aan?) en daarom als 'hulpmol' (=hint vd makers) hem nog lang terzijde mag staan.
Niets wijst er op dat Patrick aan Art meer informatie heeft gegeven dan aan anderen.

Ik gok omdat ze daar zichzelf terug ziet op de vulkaan en hoe ze haar angst (gedeeltelijk) heeft overwonnen. Zoiets.
Dat vind ik wel een mooie verklaring (maar ik denk dan eerder aan de cannopy-tour)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Goovi

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #324 Gepost op: 15-03-2011, 18:23:43 »
Aan het eind van de aflevering:
PJ: Art en Patrick, 11 van jullie is de winnaar (Art lacht en knikt) en een (van jullie) is de Mol (Art kijkt naar Patrick, daarna kijkt Patrickt naar Art).

Lijkt mij dat Art blij is gewonnen te hebben en bij de tweede opmerking kijkt Art naar de Mol:
Patrick

PS is de Mol

Offline Richard-WIDM

• Forumlid
  • Welkom jij hebt de kans om dit programma te winnen
« Reactie #325 Gepost op: 15-03-2011, 19:53:31 »
Ja, ik heb precies hetzelfde.
Ík ook patrick moet het gewoon zijn! Art heeft alles gewoon te opvallend gedaan en dat doet een mol niet normaal
Slecht nieuws heb je ! Goed nieuws kan je krijgen!

Offline .Mara.

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 15-03-2011, 20:16:16 »
Ik weet niet of de AVRO daar zo blij van wordt, los van wat het doet voor het spel.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 15-03-2011, 20:17:52 »
Oeps per ongeluk hier gepost even weghalen. ;)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Willemvee

• Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: 15-03-2011, 20:18:30 »
Nu maakt de mol keuzes: opvallen als mol, of geld uit de pot houden en een risico nemen? Geld uit de pot houden levert niets op voor de mol...
Die pot, die heeft een vaste grootte volgens mij. Als je alles wint, heb je 35.000 in de pot of zo.
Het zou voor de mol een enorme stimulans zijn als hij alles zou winnen dat hij uit de pot weet te houden.
 ::vergroot::

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 15-03-2011, 20:20:18 »
Je weet dat er wel wat meer dan 35.000 kan worden verdiend hea? In aflevering 1 dit jaar kon er al 20.000 euro worden verdiend. In totaal kan het geloof ik wel oplopen tot boven de 200.000 euro. Maar dit gebeurt nooit door de mol, nepmollen, chaos en niet oplettendheid, tijdgebrek etc. :) :) dus de mol geven wat ie uit de pot houdt is redelijk onmogelijk.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline PatVanElewout

• Forumlid
« Reactie #330 Gepost op: 15-03-2011, 21:11:28 »
toch nog even eentje mede molloten, wat vinden jullie hier van?

op 42:51

screenshotje

Waarom zou je in hemelsnaam dit shot maken, per ongeluk zeker?
« Laatst bewerkt op: 15-03-2011, 21:17:02 door PatVanElewout »

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #331 Gepost op: 15-03-2011, 23:18:17 »

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #332 Gepost op: 16-03-2011, 01:40:59 »
Kuifje?  ??? ::vergroot::
::rofl::

Eerder een blonde versie van 'emo' Hero Peter Petrelli..  ;D
en sorry maar nee, ik vind de korte versie toch beter staan..  ::schaam::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #333 Gepost op: 16-03-2011, 03:06:25 »
Ik ben ook niet zo weg van het nieuwe kapsel, maar goed, dat moet hij zelf weten. :P

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #334 Gepost op: 16-03-2011, 10:36:43 »
Ik ben ook niet zo weg van het nieuwe kapsel, maar goed, dat moet hij zelf weten. :P

ja en hij blijft een lekker ding  ::trots::

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #335 Gepost op: 16-03-2011, 15:02:58 »

Art is duidelijk te zien op deze manier en zit dus recht tegenover Patrick.

Patrick barst al in juichen uit

Laatste moment tot er een fade-out is

Als ik deze foto's bekijk, dan stel ik nog steeds vast dat Art er niet bij is.
Oké, op de close-up foto heeft hij ook een grijs geruit hemd aan.
Maar ik heb toch de indruk dat de persoon die we op de foto rond de tafel op de rug met geruid hemd (en rode sprotschoenen) zien wel degelijk Horace is en niet Art (ander kleur van haar, ander lichamelijk model).

Ik vermoed dat men opzettelijk beiden dezelfde outfit heeft aangemeten om ons (een laatste maal) op een zijspoor te zetten.
Ik zie Patrick zijn vuist ballen vanwege het gewonnen geld en omdat hij de Mol heeft ontmaskerd.
Art is wel degelijk de Mol hoor.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2011, 15:04:47 door Gotcha »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline .Mara.

• Forumlid
« Reactie #336 Gepost op: 16-03-2011, 15:20:06 »
Maar wie zit er dan naast Jan?

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 16-03-2011, 15:24:02 »
In het molmail filmpje heeft Horace echt heel kort haar en zwarte schoenen aan. We zien een foto in de molmail waarop Art rode schoenen aanheeft. Horace zit tussen Pepijn en Jan in de molmail.
Het is allemaal leuk bedacht dat hij een andere outfit aanmoest om ons een loer te draaien, maar dan moest ie dus ook een pruik op + andere schoenen aan...?
Ik geloof er niet zo in. Ik denk gewoon dat die ene zwaaiende arm tussen Jan en Pepijn van hem is, en dat het gewoon Art is die we op de rug zien.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #338 Gepost op: 16-03-2011, 15:27:11 »
Ja, ik denk ook dat Art daar gewoon zit, met z'n rode schoenen (die mooi passen bij z'n rode t-shirt).

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #339 Gepost op: 16-03-2011, 15:27:41 »
In een poging aan alle onduidelijkheid een einde te maken het volgende:
De man met het geruite overhemd op de rug is weldegelijk Art. Bij de pijl met de letter H zien we Horace zitten. Op de plek waar Art geschreven staat, staat nu nog een lege stoel. Daar tegenover waarschijnlijk ook. Op dit moment komt Pieter-Jan binnen en verwelkomt alle afgevallen kandidaten. Hierna zal hij waarschijnlijk zoiets zeggen als we halen ze erbij: de mol en winnaar of winnnaar en mol.
De bijgevoegde foto komt uit de molmail.

En als kijk naar het volgende week stukje van afl 10 is de verdeling aan tafel dan als volgt:

Patrick, Miryanna, Jan, Soundos
Pieter-                                         Horace                   
Jan                                             Pepijn
             Att, Karin, Hanna, Anna

Iedereen overtuigd? Of nog wat toe te voegen? Ik zie het graag  :D
« Laatst bewerkt op: 16-03-2011, 15:58:24 door mollenvanger20 »