Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 113370 keer)

Offline yessie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #340 Gepost op: 16-03-2011, 15:52:25 »
Ik ben er van overtuigd dat het met de kinderserie uit jaartal 2008 te maken heeft. De presentatoren:
Sipje Jan Bousema (juniorserie)
Pieter Jan Hagens (volwassen serie)
Draai je de S en P om dan krijg PS is Patrick Stoof. Toeval?

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #341 Gepost op: 16-03-2011, 15:56:29 »
Ik ben er van overtuigd dat het met de kinderserie uit jaartal 2008 te maken heeft. De presentatoren:
Sipje Jan Bousema (juniorserie)
Pieter Jan Hagens (volwassen serie)
Draai je de S en P om dan krijg PS is Patrick Stoof. Toeval?
Tsja toeval of niet.. het zou zomaar kunnen, al lijkt het mij nog steeds onwaarschijnlijk dat er een verband met de kinderserie wordt gelegd, omdat deze al een aantal jaar geleden is en losstaat van deze serie. (De P.S hints en de TO PO woord hints zullen in het geval van Patrick zomaar eens kunnen kloppen)

Maar Yessie, omdat ik je regelmatig hints heb zien bedenken die naar de kinderserie verwijzen/er iets mee te maken hebben hoop ik voor je dat er morgen bij de bekendmaking 1 tussenzit, zodat al je moeite wordt beloond  :) ::ok::
« Laatst bewerkt op: 16-03-2011, 15:59:01 door mollenvanger20 »

Offline molanticlimax

• Forumlid
« Reactie #342 Gepost op: 16-03-2011, 20:23:14 »
nou ik heb hier nog nooit iets gepost, maar mensen wil je niet net zo'n anticlimax beleven dan ik kijk dan niet bij beide kandidaten op wikipedia want daar staat gewoon geschreven wie de mol was in seizoen 11 en wie de kandidaat.... nou ergggg spannend om morgen te kijken (NOT)  >:( :-X

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #343 Gepost op: 16-03-2011, 20:24:46 »
nou ik heb hier nog nooit iets gepost, maar mensen wil je niet net zo'n anticlimax beleven dan ik kijk dan niet bij beide kandidaten op wikipedia want daar staat gewoon geschreven wie de mol was in seizoen 11 en wie de kandidaat.... nou ergggg spannend om morgen te kijken (NOT)  >:( :-X

Niks van aantrekken. Eens in de zoveel tijd vult een lolbroek daar wat in. Flauwekul dus.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 16-03-2011, 20:26:14 »

Je weet dat iedereen Wikipedia kan aanpassen en dat de mol nog niet bekend is he? ;)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #345 Gepost op: 16-03-2011, 20:33:31 »
Zooooo; aangepast  ::trots::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #346 Gepost op: 16-03-2011, 20:55:54 »
Zooooo; aangepast  ::trots::
zoooo en jouw ip kan nooit meer wat toevoegen op wikipedia ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #347 Gepost op: 16-03-2011, 21:02:39 »
Dat valt reuze mee. :P Ik heb een keer een heel zwamverhaal over leeuwen geschreven bij 'Vlinder' toen kon ik een dagje ofzo niks meer aanpassen. Nou je kan je wel voorstellen dat dat de zwartste dag uit mijn leven was. ::ohno::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #348 Gepost op: 16-03-2011, 21:08:52 »
Kuifje?  ??? ::vergroot::
In verband met de Tin Tin hint zou dat wel grappig zijn als hij zich dit kapsel
voor de gelegenheid heeft aangemeten ;)...Ik vind het niet echt bij hem passen maar
misschien vindt zijn vriendin dit heel leuk?

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #349 Gepost op: 16-03-2011, 21:18:06 »
Dat wikipedia artikel van Art is echt belachelijk vaak gevandaliseerd de afgelopen week. Zouden die lui nou allemaal denken dat ze origineel zijn?
In elk geval geeft het weer een bevestiging dat de 'gewone kijker' meer op Art zit dan op Patrick.  ::vergroot::

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #350 Gepost op: 16-03-2011, 21:46:09 »
zoooo en jouw ip kan nooit meer wat toevoegen op wikipedia ;)

??? Hoezo niet  ???

edit: ik zie nu dat de pagina ná mijn verandering nogmaals is aangepast. Ik had alleen maar van 'in de laatste aflevering zien we dat Art de mol is' gemaakt 'in de laatste aflevering zien we of Art de mol is'. Nu heb ik toch geen ban  :(
« Laatst bewerkt op: 16-03-2011, 21:50:04 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #351 Gepost op: 16-03-2011, 21:54:13 »
In elk geval geeft het weer een bevestiging dat de 'gewone kijker' meer op Art zit dan op Patrick.  ::vergroot::
Of dat Art bekender is (Is ie dat?)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #352 Gepost op: 16-03-2011, 21:59:11 »
van wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_Stoof
Stoof was in het winterseizoen van 2011 te zien in het televisieprogramma Wie is de Mol? als mol.
Ook hier heeft weer een of andere lolbroek toegslagen..

Edit: ook bij Art is er toegslagen :P
http://nl.wikipedia.org/wiki/Art_Rooijakkers
In 2011 zat Art Rooijakkers in "Wie is de Mol?". In de laatste aflevering wordt bekend dat Art de winnaar is van dit seizoen

Het is wachten op het moment dat een of andere lolbroek Hanna als mol neerzet of Pat als mol en art als mol  ::rofl:: (want het is en blijft kinderachtig.. ::ohno::)
« Laatst bewerkt op: 16-03-2011, 22:10:18 door mollenvanger20 »

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #353 Gepost op: 16-03-2011, 22:03:40 »
Tsja toeval of niet.. het zou zomaar kunnen, al lijkt het mij nog steeds onwaarschijnlijk dat er een verband met de kinderserie wordt gelegd, omdat deze al een aantal jaar geleden is en losstaat van deze serie. (De P.S hints en de TO PO woord hints zullen in het geval van Patrick zomaar eens kunnen kloppen)

Maar Yessie, omdat ik je regelmatig hints heb zien bedenken die naar de kinderserie verwijzen/er iets mee te maken hebben hoop ik voor je dat er morgen bij de bekendmaking 1 tussenzit, zodat al je moeite wordt beloond  :) ::ok::
Speuren blijft altijd leuk toch, of ik nu wel of niet verkeerd zit.
Ik heb zo'n gevoel dat er dit jaar een juniorserie aankomt. De toekomst was toch ook een tweet?

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #354 Gepost op: 16-03-2011, 22:07:58 »
Nu heb ik toch geen ban  :(
Welnee. Ik heb de wijziginen weer gerevert en dossier van eerder genoemde vandalist aangemaakt.
The British are not impressed.

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 16-03-2011, 22:10:16 »
??? Hoezo niet  ???

edit: ik zie nu dat de pagina ná mijn verandering nogmaals is aangepast. Ik had alleen maar van 'in de laatste aflevering zien we dat Art de mol is' gemaakt 'in de laatste aflevering zien we of Art de mol is'. Nu heb ik toch geen ban  :(

Dat verandert om de haverklap. Een paar dagen geleden zag ik staan "in de laatste aflevering zien we dat Art de mol is". Ik logde in om het aan te passen en toen was het al door iemand anders aangepast (dat -> of). Zo snel gaat het.

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #356 Gepost op: 16-03-2011, 22:14:11 »
Speuren blijft altijd leuk toch, of ik nu wel of niet verkeerd zit.
Ik heb zo'n gevoel dat er dit jaar een juniorserie aankomt. De toekomst was toch ook een tweet?

Dat is waar Yessie, het speuren naar hints en de mol zal altijd leuk blijven daarom zitten we ook hier op het forum  ::vergroot:: Ik bedoelde het ook meer dat ik het gewoon leuk vind om te zien hoe je aan de hints naar junior serie vasthoudt.
Maar in ieder geval ik heb even gekeken dit zijn de tweets rondom toekomst:

- 100311 Back to the Future

- Rondleidingen (2), boten (4), kandidaten (3), nationaliteiten (?), een vulkaan, een plantage, een quiz, de toekomst en ik. Zometeen, NL1.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2011, 22:16:00 door mollenvanger20 »

Offline manon

• Forumlid
« Reactie #357 Gepost op: 16-03-2011, 22:30:31 »
En toen waren de laatste 20 uur "molhunting" aangebroken....Morgen om deze tijd viert een deel van de wie is de molkijkers feest en het andere deel snapt er nog steeds niets van ???

Er werd trouwens vandaag leuk getwitterd. Zouden Art en Patrick echt al aan RTL boulevard hebben gezegd wie de mol/winnaar is? Maar ze mogen toch nog nik zeggen nu?
Slapen kan altijd nog!!

Offline Def Digital

• Forumlid
  • Whack-a-Mole anyone?
« Reactie #358 Gepost op: 16-03-2011, 22:59:47 »
Er werd trouwens vandaag leuk getwitterd. Zouden Art en Patrick echt al aan RTL boulevard hebben gezegd wie de mol/winnaar is? Maar ze mogen toch nog nik zeggen nu?

http://yfrog.com/h2uduppj

Suggestief! :)

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #359 Gepost op: 16-03-2011, 23:14:06 »
Welnee. Ik heb de wijziginen weer gerevert en dossier van eerder genoemde vandalist aangemaakt.

Ha, jij bent de expert blijkbaar ::ok:: En ik heb mijn eerste wiki-bijdrage geleverd  ::trots:: (die dus blijkbaar binnen 5 minuten alweer weg was  :-\\  ::rofl::)